- Počet strán: 152
- Väzba: mäkká, brožovaná
- EAN: 9788080785154
- Jazyk: slovenský
- ISBN: 978-80-8078-515-4
- Dátum vydania: 20. novembra 2012
- Vydavateľstvo : Iura Edition
Medzinárodné podnikanie z makroekonomického pohľadu
Daniela Marcinčáková
Publikácia sa zameriava na charakteristiku oblastí, ktoré determinujú podnikateľskú činnosť na medzinárodných trhoch. Jej úlohou je priblížiť a vysvetliť princípy fungovania podnikateľskej činnosti v medzinárodnom prostredí z makroekonomického pohľadu (determinanty, faktory a vývoj medzinárodného podnikania, medzinárodné integračné zoskupenia, nástroje obchodnej politiky, medzinárodné finančné trhy a inštitúcie, liberalizáciu svetového trhu, pozíciu Slovenska v medzinárodnom obchode). V závere sa venuje podnikateľskému sektoru v Slovenskej republike s prihliadnutím na malé a stredné podniky.
Je určená študentom v študijných odboroch Medzinárodné podnikanie a Obchodné podnikanie, zároveň však pomôže verejnosti zorientovať sa v problematike medzinárodného podnikania a jeho teoretických aspektoch, ktorých pochopenie je nevyhnutným pred¬pokladom praktickej realizácie podnikania na medzinárodnej úrovni.
Je určená študentom v študijných odboroch Medzinárodné podnikanie a Obchodné podnikanie, zároveň však pomôže verejnosti zorientovať sa v problematike medzinárodného podnikania a jeho teoretických aspektoch, ktorých pochopenie je nevyhnutným pred¬pokladom praktickej realizácie podnikania na medzinárodnej úrovni.
- Počet strán: 152
- Väzba: mäkká, brožovaná
- EAN: 9788080785154
- Jazyk: slovenský
- ISBN: 978-80-8078-515-4
- Dátum vydania: 20. novembra 2012
- Vydavateľstvo : Iura Edition
Publikácia sa zameriava na charakteristiku oblastí, ktoré determinujú podnikateľskú činnosť na medzinárodných trhoch. Jej úlohou je priblížiť a vysvetliť princípy fungovania podnikateľskej činnosti v medzinárodnom prostredí z makroekonomického pohľadu (determinanty, faktory a vývoj medzinárodného podnikania, medzinárodné integračné zoskupenia, nástroje obchodnej politiky, medzinárodné finančné trhy a inštitúcie, liberalizáciu svetového trhu, pozíciu Slovenska v medzinárodnom obchode). V závere sa venuje podnikateľskému sektoru v Slovenskej republike s prihliadnutím na malé a stredné podniky.
Je určená študentom v študijných odboroch Medzinárodné podnikanie a Obchodné podnikanie, zároveň však pomôže verejnosti zorientovať sa v problematike medzinárodného podnikania a jeho teoretických aspektoch, ktorých pochopenie je nevyhnutným pred¬pokladom praktickej realizácie podnikania na medzinárodnej úrovni.
202 389 kníh na sklade ihneď k odoslaniu
Poštovné zadarmo pre nákupy od 20€
Rezervácie v 61 kníhkupectvách