Knihy - Podnikanie, obchod, predaj strana 40 z 42
Prodáváte po telefonu?!
Aby podnikanie bolo úspešné
Ako prenajať nehnuteľnosť, dom, byt
Podnikání podle Amazon.com
Lacná kniha Podnikání podle Amazon.com (-50%)
dostupné aj ako:
Lacná kniha Strategie modrého oceánu (-50%)
dostupné aj ako:
Lacná kniha Profesionální asistentka (-50%)
dostupné aj ako:
Lacná kniha Řízení růstu (-90%)
dostupné aj ako:
Lacná kniha BUZZ 50 maličkostí (-90%)
dostupné aj ako:
Lacná kniha Jack Rovnou k věci (-90%)
dostupné aj ako:
Lacná kniha Myslete jednoduše (-90%)
dostupné aj ako:
Lacná kniha Planeta Google (-90%)
dostupné aj ako:
Lacná kniha Ziglar o prodeji (-90%)
dostupné aj ako:
Metody oceňování podniku pro pokročilé
For Profit
Finanční řízení a rozhodování podniku
The Cult Of We: Wework And The Great Start-Up Delusion
Scaling Up
Working Backwards
Literatúra zameraná na podnikanie, obchod a predaj je zdrojom neoceniteľných poznatkov pre tých, ktorí sa zaujímajú o budovanie a riadenie úspešných podnikov, efektívne obchodné stratégie a umenie predaja.
V tejto kategórii literatúry nájdete široký výber kníh, príručiek, časopisov a článkov, ktoré sa zaoberajú rôznymi aspektmi podnikania, obchodu a predaja. Tieto publikácie pokrývajú témy ako podnikateľské plánovanie, manažment, financie, marketing, stratégie rastu, obchodné vzťahy a obchodné rokovania, budovanie zákazníckych vzťahov, predajné techniky a e-commerce.
Literatúra o podnikaní, obchode a predaji poskytuje čitateľom teoretické rámce, príklady osvedčených postupov a príbehov úspešných podnikateľov, ktoré môžu slúžiť ako inšpirácia a východisko pre vlastné podnikateľské aktivity. Zároveň sa zameriava na rozvoj obchodných zručností, komunikačných schopností a predajných techník, ktoré sú kľúčové pre úspech v konkurenčnom prostredí.
Publikácie v tejto kategórii sú prístupné pre rôzne úrovne čitateľov - od začiatočníkov, ktorí sa zoznamujú s princípmi podnikania a predaja, po skúsených podnikateľov a obchodných lídrov, ktorí hľadajú nové stratégie a prístupy na trhu.
Cieľom literatúry o podnikaní, obchode a predaji je poskytnúť čitateľom ucelený prehľad o princípoch a praktických postupoch v týchto oblastiach, a zároveň ich motivovať a podporiť v ich podnikateľskom úsilí.