Knihy - Ekonómia, manažment, marketing strana 40 z 307
Tajemství snadných zisků na burze
Minutová omluva
Daňovníctvo
Model konání dobra
How Change Happens
Výročná správa
Finančná kontrola a riadenie v trhovej ekonomike
LEGO jako investice
Dejiny ekonomických teórií
Hlavní účetní systémy IFRS a US GAAP
Born to Build
Investování na finančních trzích s podporou psychologické analýzy
Mezinárodní marketing
Digitalizace ekonomiky a společnosti
Normy mank přirozených úbytků, úhynů zvířat a ztratného zásob
Mikroekonomie
Z deníku investorky
Zvyšte obrat a zisk firmy metodou Profitbooster
Kdo chce naše peníze?
Literatúra v kategórii Ekonómia, manažment, marketing ponúka bohatý výber kníh, ktoré sa zaoberajú rôznymi aspektmi ekonomiky a riadenia organizácií. Táto kategória je určená pre tých, ktorí majú záujem o širší pohľad na ekonomické a manažérske témy.
Literatúra v tejto kategórii sa venuje rôznym aspektom ekonomických systémov, makroekonomickým a mikroekonomickým analýzam, ekonomickým teóriám a modelom. Zároveň skúma rôzne stratégie riadenia a vedenia organizácií, ako aj inovácie a transformácie v podnikovom prostredí.
V tejto kategórii nájdete literatúru zameranú na podnikanie, medzinárodný obchod, inovácie, ekonomickú politiku, udržateľný rozvoj, logistiku a mnoho ďalších tém. Tieto knihy a časopisy poskytujú teoretické poznatky, empirické štúdie a praktické príklady, aby čitatelia získali ucelený prehľad o ekonomických a manažérskych problémoch a možnostiach.
Vzdelávajte sa v kategóriách ekonómia a ekonomika, dane a účtovníctvo, financie, finančný trh, investovanie, bankovníctvo a poisťovníctvo, manažment, marketing, reklama, žurnalistika, podnikanie a obchod a personalistika.