Knihy - Ekonómia, manažment, marketing strana 44 z 309
Marketingová komunikace v místě prodeje
Kapitoly z dospělé ekonomie
Modely podnikových procesů
Stavební podnikání napříč Evropou
Interní komunikace v teorii a praxi
Kvalitatívna zmena v zamestnanosti Slovenskej republiky
Mikroekonómia
dostupné aj ako:
Lacná kniha Mikroekonómia (-70%)
dostupné aj ako:
Project Portfolio Management
Egyensúlyteremtés - A gazdaságpolitika missziója
A Sikeres Kereskedő
Befektetés józan ésszel
Dynamické reklamy
Jak omezit fluktuaci a udržet si zaměstnance manažerskými nástroji
Hospodársky vývoj Slovenska
Súvislosti príjmovej polarizácie na Slovensku II.
Vývoj a perspektívy svetovej ekonomiky
IFRS a US GAAP / IFRS and US GAAP
Úspěšná realizace strategie a strategického plánu
Literatúra v kategórii Ekonómia, manažment, marketing ponúka bohatý výber kníh, ktoré sa zaoberajú rôznymi aspektmi ekonomiky a riadenia organizácií. Táto kategória je určená pre tých, ktorí majú záujem o širší pohľad na ekonomické a manažérske témy.
Literatúra v tejto kategórii sa venuje rôznym aspektom ekonomických systémov, makroekonomickým a mikroekonomickým analýzam, ekonomickým teóriám a modelom. Zároveň skúma rôzne stratégie riadenia a vedenia organizácií, ako aj inovácie a transformácie v podnikovom prostredí.
V tejto kategórii nájdete literatúru zameranú na podnikanie, medzinárodný obchod, inovácie, ekonomickú politiku, udržateľný rozvoj, logistiku a mnoho ďalších tém. Tieto knihy a časopisy poskytujú teoretické poznatky, empirické štúdie a praktické príklady, aby čitatelia získali ucelený prehľad o ekonomických a manažérskych problémoch a možnostiach.
Vzdelávajte sa v kategóriách ekonómia a ekonomika, dane a účtovníctvo, financie, finančný trh, investovanie, bankovníctvo a poisťovníctvo, manažment, marketing, reklama, žurnalistika, podnikanie a obchod a personalistika.