Knihy - Ekonómia, manažment, marketing strana 269 z 306
Firma
dostupné aj ako:
111 tipů jak šetřit svoje peníze
Střety marketingu
Rukověť podnikatele
Mezinárodní finance
Ziglar o prodeji
Regionalismus a multilateralismus
Růst, stabilita a konkurenceschopnost III
Obchodní rejstřík
Proč chceme, abyste byli bohatí
Veřejný sektor a efektivní rozhodování
Informační management
Kultury a organizace
Management podle Druckera
Drucker na každý den
Neuralgické body managementu
O penězích a trhu
Management ve zdravotnictví
Literatúra v kategórii Ekonómia, manažment, marketing ponúka bohatý výber kníh, ktoré sa zaoberajú rôznymi aspektmi ekonomiky a riadenia organizácií. Táto kategória je určená pre tých, ktorí majú záujem o širší pohľad na ekonomické a manažérske témy.
Literatúra v tejto kategórii sa venuje rôznym aspektom ekonomických systémov, makroekonomickým a mikroekonomickým analýzam, ekonomickým teóriám a modelom. Zároveň skúma rôzne stratégie riadenia a vedenia organizácií, ako aj inovácie a transformácie v podnikovom prostredí.
V tejto kategórii nájdete literatúru zameranú na podnikanie, medzinárodný obchod, inovácie, ekonomickú politiku, udržateľný rozvoj, logistiku a mnoho ďalších tém. Tieto knihy a časopisy poskytujú teoretické poznatky, empirické štúdie a praktické príklady, aby čitatelia získali ucelený prehľad o ekonomických a manažérskych problémoch a možnostiach.
Vzdelávajte sa v kategóriách ekonómia a ekonomika, dane a účtovníctvo, financie, finančný trh, investovanie, bankovníctvo a poisťovníctvo, manažment, marketing, reklama, žurnalistika, podnikanie a obchod a personalistika.