Najpredávanejšie - Bestsellery - Knihy - Ekonómia, manažment, marketing strana 3 z 309
- Ekonómia, Ekonomika
- Manažment
- Dane, účtovníctvo
- Podnikanie, obchod, predaj
- Marketing, reklama, žurnalistika
- Financie, finančný trh, investovanie
- Personalistika
- Bankovníctvo, poisťovníctvo
- Ekonómia, manažment - ostatné
Knižné bestsellery nesmú v našej ponuke rozhodne chýbať. Najpredávanejšie a najobľúbenejšie knihy slávnych spisovateľov vás vtiahnu do deja a ponúknu vám množstvo skvelých príbehov. Vyberte si žáner, ktorý je vám najbližší alebo darujte najnovšie knižné bestsellery ako darček svojim blízkym.
Érthetően a befektetésről - Gyakorlati útmutató az anyagi biztonság és bőség megteremtéséhez
Inteligentní investor
Ekonómia - Praktikum
Management kvality služeb v cestovním ruchu
Rukověť dobrého interního lektora
Daňový sprievodca 2023 s komentárom
Ekonómia - Veľké myšlienky
Dve stránky vodcovstva
Lidské jednání
Tárgyalj úgy, mintha az életed múlna rajta!
dostupné aj ako:
89 inšpiratívnych podnikateľských nápadov
Podprahové techniky predaja
Medzinárodné podnikanie a medzinárodný marketing
Rozpočet a záverečný účet obce a VÚC
Koniec sveta je iba začiatok
Daňové priznania FO a PO za rok 2023 - Ročné zúčtovanie preddavkov na daň za rok 2023
Ekonómia
Ekonómia dobra a zla
101 rad pro úspěšný prodej, 2.vydání
Literatúra v kategórii Ekonómia, manažment, marketing ponúka bohatý výber kníh, ktoré sa zaoberajú rôznymi aspektmi ekonomiky a riadenia organizácií. Táto kategória je určená pre tých, ktorí majú záujem o širší pohľad na ekonomické a manažérske témy.
Literatúra v tejto kategórii sa venuje rôznym aspektom ekonomických systémov, makroekonomickým a mikroekonomickým analýzam, ekonomickým teóriám a modelom. Zároveň skúma rôzne stratégie riadenia a vedenia organizácií, ako aj inovácie a transformácie v podnikovom prostredí.
V tejto kategórii nájdete literatúru zameranú na podnikanie, medzinárodný obchod, inovácie, ekonomickú politiku, udržateľný rozvoj, logistiku a mnoho ďalších tém. Tieto knihy a časopisy poskytujú teoretické poznatky, empirické štúdie a praktické príklady, aby čitatelia získali ucelený prehľad o ekonomických a manažérskych problémoch a možnostiach.
Vzdelávajte sa v kategóriách ekonómia a ekonomika, dane a účtovníctvo, financie, finančný trh, investovanie, bankovníctvo a poisťovníctvo, manažment, marketing, reklama, žurnalistika, podnikanie a obchod a personalistika.