Rezervácia v kníhkupectve
Rezevujte si knihu alebo iný tovar priamo zo skladu kníhkupectva. Rezervácia je možná iba v prípade, že tovar sa fyzicky nachádza v danom kníhkupectve.*
Ako funguje rezervácia
-
Jedna rezervácia je možná iba na jeden titul/tovar (v rôznych množstvách). Ak chcete rezervovať viac rôznych titulov/tovarov, vytvorte si prosím vždy novú rezerváciu.
-
Na vytvorenie rezervácie je potrebné zadať vaše mobilné telefónne číslo (povinný údaj), prípadne emailovú adresu.
-
Vyberte kníhkupectvo zo zoznamu (zobrazené sú iba tie kníhkupectvá, v ktorých sa daný tovar nachádza).
-
Rezervovať si už môžete aj telefonicky. A to na telefónnom čísle 0800 333 000 počas pracovných dní od 8:00 do 16:30.
-
Knihožrúti v kníhkupectve tovar z vašej rezervácie vyhľadajú a pošlú vám SMS správu/email, či boli úspešní.
-
Ak dostanete potvrdzujúcu SMS správu/email, že vaša rezervácia je pripravená, môžete si prísť vrámci otváracích hodín vyzdvihnúť rezerváciu do 5 pracovných dní. V kníhkupectve budete potrebovať číslo vašej rezervácie.
-
V prípade, že knihožrúti nebudú úspešní v hľadaní, príde vám SMS správa/email, že sme tovar nenašli. V takto prípade sa vám vopred ospravedlňujeme. Prosíme, rezervujte si tovar v inom kníhkupectve Panta Rhei.
-
Platba je možná iba v kníhkupectve a to v hotovosti, platobnou kartou alebo darčekovou poukážkou Panta Rhei.
Meníme otvarácie hodiny výdajných okienok vo všetkých predajniach od 11:00 do 19:00 počas pracovných dní.
|
*Aký je rozdiel medzi osobným odberom a rezerváciou v kníhkupectve?
- Osobný odber – knihy (tovar) si objednáte v e-shope a po vybavení je Vaša objednávka zaslaná do kníhkupectva podľa Vášho výberu. Táto možnosť je dočasne pozastavená.
-
Rezervácia v kníhkupectve – rezervujete si knihy (tovar) priamo z aktuálnej ponuky Vami vybraného kníhkupectva.