Triad
vydavateľstvo
Budget Cut
4 princípy efektívneho marketingu s akýmkoľvek rozpočtom a so skúsenosťami najlepších marketérov.
Ak chcete z marketingovej investície vysekať čo najviac, musíte sa zbaviť balastu a vecí, ktoré vás brzdia. Sú to: Nezmysly, prístup nedá sa, nejasné ciele a predvídateľné rozmýšľanie. Prvé tri budujú dôveru v marketing a posledná hovorí o inovácii, ktorá zvyšuje hodnotu marketingových investícií (a zároveň znižuje šancu, že vám prácu vezme robot).
dostupné aj ako:
Budget Cut
Marketingový bestseller od Agentúry roku! Ak chcete z marketingovej investi´cie vysekatˇ cˇo najviac, musi´te sa zbavitˇ balastu a veci´, ktore´ va´s brzdia. Su´ to nezmysly, pri´stup „neda´ sa“, nejasne´ ciele a predvi´datelˇne´ rozmy´sˇlˇanie. Aby sme va´m pomohli si to lepsˇie zapama¨tatˇ a pouzˇitˇ vo vasˇej kazˇdodennej pra´ci, zhrnuli sme na´sˇ pri´stup do skratky BDGT (osekane´ slovo budget): cut Bullshit, cut Don’ts, cut Goals, cut Templates.
Prve´ tri cˇasti buduju´ do^veru v marketing a posledna´ hovori´ o inova´cii, ktora´ zvysˇuje hodnotu marketingovy´ch investi´cii´ (a za´rovenˇ znizˇuje sˇancu, zˇe va´m pra´cu vezme robot).
Na stiahnutie
17,00 €
dostupné aj ako: