! Doprava ZADARMO už od 20 € !
  • Počet strán: 168
  • Väzba: tvrdá
  • EAN: 9788097394103
  • Jazyk: slovenský
  • ISBN: 978-80-973941-0-3
  • Dátum vydania: 1. októbra 2021
  • Vydavateľstvo : Triad
4 princípy efektívneho marketingu s akýmkoľvek rozpočtom a so skúsenosťami najlepších marketérov.
Ak chcete z marketingovej investície vysekať čo najviac, musíte sa zbaviť balastu a vecí, ktoré vás brzdia. Sú to: Nezmysly, prístup nedá sa, nejasné ciele a predvídateľné rozmýšľanie. Prvé tri budujú dôveru v marketing a posledná hovorí o inovácii, ktorá zvyšuje hodnotu marketingových investícií (a zároveň znižuje šancu, že vám prácu vezme robot).
Pridať do Zoznamu želaní
U dodávateľa

Posielame do 8 pracovných dní

35,00 €
33,25
  • Počet strán: 168
  • Väzba: tvrdá
  • EAN: 9788097394103
  • Jazyk: Slovak
  • ISBN: 978-80-973941-0-3
  • Dátum vydania: 1. októbra 2021
  • Vydavateľstvo : Triad

4 princípy efektívneho marketingu s akýmkoľvek rozpočtom a so skúsenosťami najlepších marketérov.
Ak chcete z marketingovej investície vysekať čo najviac, musíte sa zbaviť balastu a vecí, ktoré vás brzdia. Sú to: Nezmysly, prístup nedá sa, nejasné ciele a predvídateľné rozmýšľanie. Prvé tri budujú dôveru v marketing a posledná hovorí o inovácii, ktorá zvyšuje hodnotu marketingových investícií (a zároveň znižuje šancu, že vám prácu vezme robot).
menej

book

202 389 kníh na sklade ihneď k odoslaniu

wallet

Poštovné zadarmo pre nákupy od 20€

store

Rezervácie v 61 kníhkupectvách


Hodnotenia (0)

0
Pridať do Zoznamu želaní
Sledovať produkt
U dodávateľa

Posielame do 8 pracovných dní

35,00 €
33,25

Odporúčania