Kníhkupectvo PANTA RHEI na skvalitnenie služieb používa cookies podľa pravidiel, ktoré sú Vám k dispozícii v Obchodných podmienkach. Ďalším používaním stránky s uvedenými pravidlami súhlasíte.

Richard L. Brandt: Ako uvažujú Larry Page a Sergey Brin
Počet strán: 163
Väzba: mäkká, brožovaná
EAN: 9788081091407
Jazyk: slovenský
ISBN: 80-8109-140-7
Dátum vydania: 1. januára 2010
Číslo vydania: 1
Rok vydania originálu: 201010
Vydavateľstvo: Eastone Books
Orig. vydavateľstvo: 
Rozmery: 2 cm x 14,5 cm x 20,5 cm
Hmotnosť: 0,27 kg

Ako uvažujú Larry Page a Sergey Brin

Dostupnosť:
U dodávateľa
Naša cena: 4,69 
Bežná cena: 4,99 €
Zľava 6%
Do košíka
Zobraziť dostupnosť v kamenných predajniach

Pri nákupe nad 35 € máte poštovné zadarmo.

O knihe: Larry Page a Sergey Brin – zakladatelia spoločnosti Google sa stali synonymom úspechu, bohatstva a brilantného uvažovania, ale tiež dravosti, nekompromisnosti a podľa niektorých aj arogancie. Ich spôsob vnímania internetu ovplyvnil životy stoviek miliónov ľudí na celej zemeguli. Vytvorili firmu, o ktorej sa mnohí domnievajú, že patrí medzi potenciálne najnebezpečnejšie na svete, pretože zhromažďuje nevídané množstvo údajov a informácií, ktoré využíva pre vlastný rozmach a prípadne by s nimi mohla aj obchodovať. Ale kde je pravda? Máme sa firmy Google báť, alebo ju podporovať? Dá sa idealizmus skombinovať s biznisom? Kto sú Brin a Page, čo ich motivuje a kam smeruje ich podnikanie? Kniha je pokusom o nachádzanie objektívnych odpovedí na tieto a mnohé ďalšie zaujímavé otázky.

Odporúčame tieto knihy

Pridaj svoj názor
Anonym
Anonym
Pridaj svoje hodnotenie