Kníhkupectvo PANTA RHEI na skvalitnenie služieb používa cookies podľa pravidiel, ktoré sú Vám k dispozícii v Obchodných podmienkach. Ďalším používaním stránky s uvedenými pravidlami súhlasíte.

Heimann Jim: Golden Age of Advertising - the 50s
Väzba: iná / ostatná
EAN: 9783822840900
Vydavateľstvo: 
Golden Age of Advertising - the 50s http://www.pantarhei.sk/media/catalog/product/cache/1/image/250x361/040ec09b1e35df139433887a97daa66f/g/o/golden-age-of-advertising-the-50s.jpg ISBN:
0 5 0 0

Golden Age of Advertising - the 50s

Autor: Heimann Jim

Dostupnosť:
Na otázku
Naša cena: 15,29 
Bežná cena: 16,27 €
Zľava 6%

Titul momentálne nemáme na sklade. Informáciu o dostupnosti dostanete na [email protected] alebo na tel. linke 0800 333 000, v pracovné dni od 8.00 - 16.00 hod.

Pri nákupe nad 25 € máte poštovné zadarmo.

O knihe: As McCarthyism swept across the United States and capitalism was king, white America enjoyed a feeling of pride and security that was reflected in advertising. Carelessly flooding society with dangerous misinformation, companies in the 50s promoted everything from vacations in Las Vegas, where guests could watch atomic bombs detonate, to cigarettes as healthy mood-enhancers, promoted by a baby who claims his mother feels better after she smokes a Marlboro.

Odporúčame tieto knihy

Pridaj svoj názor
Anonym
Anonym
Pridaj svoje hodnotenie