- Počet strán: 146
- Väzba: mäkká, brožovaná
- EAN: 8888000010074
- Jazyk: slovenský
- ISBN: 978-80-970564-1-4
- Dátum vydania: 1. januára 2010
- Vydavateľstvo : Ezo.sk
- II. Šanca: Viac informácii TU
Lacná kniha Marketingový odbytový kanál (-90%)
Peter Dorčák
Tento produkt dostal druhú šancu. Viac informácií o produktoch druhej akosti nájdete TU
Hlavnou úlohou marketérov z celého sveta je zistiť, čo zákazníci chcú a uspokojiť ich vždy tým najlepším. Pre pomoc pri splnení týchto cieľov je kladený dôraz na popísanie základných marketingových pojmov a bližšia špecifikácia cesty produktu a služby ku zákazníkovi cez odbytový kanál. Táto publikácia sa zaoberá marketingom a detailne rozoberá marketingovú distribučnú politiku. Zároveň sa zaoberá implementáciou účinnejšieho systému marketingových nástrojov v oblasti info-komunikačných technológii, ktoré na základe poznania viac ako 14 tisíc firiem z celej Európy, mali za následok zvýšenie výnosov a produktivity firiem.
- Počet strán: 146
- Väzba: mäkká, brožovaná
- EAN: 8888000010074
- Jazyk: Slovak
- ISBN: 978-80-970564-1-4
- Dátum vydania: 1. januára 2010
- Vydavateľstvo : Ezo.sk
- II. Šanca: Viac informácii TU
Hlavnou úlohou marketérov z celého sveta je zistiť, čo zákazníci chcú a uspokojiť ich vždy tým najlepším. Pre pomoc pri splnení týchto cieľov je kladený dôraz na popísanie základných marketingových pojmov a bližšia špecifikácia cesty produktu a služby ku zákazníkovi cez odbytový kanál. Táto publikácia sa zaoberá marketingom a detailne rozoberá marketingovú distribučnú politiku. Zároveň sa zaoberá implementáciou účinnejšieho systému marketingových nástrojov v oblasti info-komunikačných technológii, ktoré na základe poznania viac ako 14 tisíc firiem z celej Európy, mali za následok zvýšenie výnosov a produktivity firiem.
200 950 kníh na sklade ihneď k odoslaniu
Poštovné zadarmo pre nákupy od 20€
Rezervácie v 61 kníhkupectvách