• Počet strán: 146
  • Väzba: mäkká, brožovaná
  • EAN: 8888000010074
  • Jazyk: slovenský
  • ISBN: 978-80-970564-1-4

Lacná kniha Marketingový odbytový kanál (-70%)

Peter Dorčák

Táto kniha dostala druhú šancu. Viac informácií o knihách druhej akosti nájdete TU

Hlavnou úlohou marketérov z celého sveta je zistiť, čo zákazníci chcú a uspokojiť ich vždy tým najlepším. Pre pomoc pri splnení týchto cieľov je kladený dôraz na popísanie základných marketingových pojmov a bližšia špecifikácia cesty produktu a služby ku zákazníkovi cez odbytový kanál. Táto publikácia sa zaoberá marketingom a detailne rozoberá marketingovú distribučnú politiku. Zároveň sa zaoberá implementáciou účinnejšieho systému marketingových nástrojov v oblasti info-komunikačných technológii, ktoré na základe poznania viac ako 14 tisíc firiem z celej Európy, mali za následok zvýšenie výnosov a produktivity firiem.
Hlavnou úlohou marketérov z celého sveta je zistiť, čo zákazníci chcú a uspokojiť ich vždy tým najlepším. Pre pomoc pri splnení týchto cieľov je kladený dôraz na popísanie základných marketingových pojmov a bližšia špecifikácia cesty produktu a služby ku zákazníkovi cez odbytový kanál. Táto publikácia sa zaoberá marketingom a detailne rozoberá marketingovú distribučnú politiku. Zároveň sa zaoberá implementáciou účinnejšieho systému marketingových nástrojov v oblasti info-komunikačných technológii, ktoré na základe poznania viac ako 14 tisíc firiem z celej Európy, mali za následok zvýšenie výnosov a produktivity firiem.
menej
Pridať do Zoznamu želaní
Na sklade 1Ks
9,90 €
2,97
  • Počet strán: 146
  • Väzba: mäkká, brožovaná
  • EAN: 8888000010074
  • Jazyk: slovenský
  • ISBN: 978-80-970564-1-4

book

85 147 kníh na sklade ihneď k odoslaniu

wallet

Poštovné zadarmo pre nákupy od 39€

store

Rezervácie v 60 kníhkupectvách


Hodnotenia (0)

0
Pridať do Zoznamu želaní
Sledovať produkt
Na sklade 1Ks
9,90 €
2,97

Odporúčania