Audioknihy - Ekonómia, manažment, marketing strana 2 z 6
Válka o Uber
Byznys etiketa a komunikace
Pravidlo žádných pravidel
Nábor - Jak vést pracovní pohovory (II. část)
Nábor - Jak vést pracovní pohovory
Stát se investorem
Sales Power 1 (EN)
Trusts – A Practical Guide 2 (EN)
Trusts – A Practical Guide 4 (EN)
Trusts – A Practical Guide 5 (EN)
Trusts – A Practical Guide 3 (EN)
Trusts – A Practical Guide 6 (EN)
Trusts - A Practical Guide 7 (EN)
Bohatý táta, chudý táta
Co je vaším byznysem?
Wink and Grow Rich 1 (EN)
Wink and Grow Rich 2 (EN)
Sales Power 2 (EN)
Trusts - A Practical Guide 1 (EN)
Literatúra v kategórii Ekonómia, manažment, marketing ponúka bohatý výber kníh, ktoré sa zaoberajú rôznymi aspektmi ekonomiky a riadenia organizácií. Táto kategória je určená pre tých, ktorí majú záujem o širší pohľad na ekonomické a manažérske témy.
Literatúra v tejto kategórii sa venuje rôznym aspektom ekonomických systémov, makroekonomickým a mikroekonomickým analýzam, ekonomickým teóriám a modelom. Zároveň skúma rôzne stratégie riadenia a vedenia organizácií, ako aj inovácie a transformácie v podnikovom prostredí.
V tejto kategórii nájdete literatúru zameranú na podnikanie, medzinárodný obchod, inovácie, ekonomickú politiku, udržateľný rozvoj, logistiku a mnoho ďalších tém. Tieto knihy a časopisy poskytujú teoretické poznatky, empirické štúdie a praktické príklady, aby čitatelia získali ucelený prehľad o ekonomických a manažérskych problémoch a možnostiach.
Vzdelávajte sa v kategóriách ekonómia a ekonomika, dane a účtovníctvo, financie, finančný trh, investovanie, bankovníctvo a poisťovníctvo, manažment, marketing, reklama, žurnalistika, podnikanie a obchod a personalistika.