Ashley Elston: Mojich 10 rande na slepo

Kniha Mojich 10 rande naslepo je v mäkkej väzbe so super spracovaním. Obálka je jednoduchá a nádherná. Každá kapitola nesie deň a dátum, niektoré aj poradie rande naslepo.

Tento príbeh sa mi čítal veľmi ľahko, aj keď som mala trošku zmätok v menách. Najprv mi to vadilo, ale nakoniec som sa snažila zapamätať si mená tých najdôležitejších postáv. Pri knihe som bola smutná, kvôli rozchodu Sophie s priateľom, čo je vlastne na úplnom začiatku. Mala som trochu pochybnosti ako to bude pokračovať ďalej. Potom som sa ponorila do knihy a za jeden deň som prečítala vyše polovičku. Bola som prekvapená, že akú obrovskú rodinu má hlavná hrdinka a ešte viac zo šialeného nápadu jej babky. Veľa som sa aj nasmiala, hlavne pri niektorých trápnych rande, ktoré jej pripravili členovia rodiny. Zvláštne ako sa rodina vie spojiť, byť taká šialená a zabávať sa na vymýšľaní a tipovaní. Svojim spôsobom jej chceli pomôcť aby sa zabavila, spoznala nových ľudí a nemyslela na bývalého. Ten chalan mi dosť liezol na nervy, či už na začiatku so svojim správaním, ale aj počas celého príbehu, prišlo mi to trápne ako sa snažil, aby boli spolu. Okrem vtipných scén boli aj smutné, pretože jej sestra mala rizikové tehotenstvo. Sophie to veľmi trápilo hlavne kvôli sestre a bábätku. Najviac sa mi páčilo posledné rande, ktoré pripravila jej babka a povedala jej, že cieľom tohto všetkého bolo, aby mala úsmev na tvári, čo sa im všetkým aj podarilo.

Sophie ako hlavná postava mi prišla veľmi sympatická baba, ktorá počas týchto rande naslepo našla samú seba a hlavne si upevnila vzťah s rodinou. Vyriešila nezrovnalosti z detstva so svojimi príbuznými. Aj napriek tomu, že jej prišiel ten nápad absurdný, urobila to kvôli babke. Nakoniec to bolo aj pre niečo dobré, aspoň celá rodina má na čo spomínať.

Autorka nám ponúka pohodové čítanie počas zimných dlhých večerov v príjemnej predvianočnej atmosfére. Na príbehu sa zasmejete, trošku posmútite, ale hlavne prežijete rôzne desať rande naslepo počas pár dní. Mňa táto knižka zahriala pri srdiečku a možno, že aj Vás zahreje.

Jeanine Cummins: Americká zem

Ashley Elston: Mojich 10 rande na slepo