Aktuálne: E-shop funguje na 100%, všetko stíhame, no zaviedli sme bezpečnostné opatrenia. Pozrieť →

E. L. James: Darker

Autor: Panta Rhei Tím, 29. októbra 2018

Hneď na prvých stranách máme možnosť nahliadnuť za pevné múry Christiana Greya, ktoré sa rúcajú po tom, ako ho pre jeho zvrhlé chúťky opustila Anastasia Steelová.

Odhaľuje nám svoje zranené vnútro plné obáv, pochybností, žiarlivosti a v neposlednom rade vášne a hlbokej lásky k jeho Ane. Znova sa máme možnosť ponoriť do elektrizujúcich, napínavých ale aj vtipných situácií. Do hry sa však zamieša aj Anin nový šéf Jack Hyde, ktorý má zjavne čosi za lubom. Chce Anu len pre seba? Alebo mu ide o čosi úplne iné? Navyše Christian bojuje aj sám so sebou. Hrôzy z detstva sú blokom, ktorý mu bráni prežívať s Anou obyčajný vanilkový vzťah po akom ona zjavne túži. Ďalším zdrojom pochybností je Elena, staršia známa Christiana, ktorá ho v minulosti zasvätila do tajov dominancie a submisivity. Napätie stúpa a ako by toho nebolo dosť, na scénu prichádza Christianova bývalá subka Leila a Ana viac nie je v bezpečí. Ako to skončí? Podarí sa slečne Steelovej a pánu Greyovi k sebe nájsť opäť cestu a vysporiadať sa s problémami a nástrahami nie tak celkom bežného vzťahu? Alebo su odsúdení na zánik.

Pohľad na šteklivé ale aj mrazivé veci z pohľadu pána Greya vás nenechá chladnými a vy sa budete červenať ako zrelé papriky na rozpálenom slnku. Ak ste fanúšikom erotickej literatúry, Darker vám zaručene vyrazí dych a rozprúdi krv v žilách.

Knihu Darker vám odporúča Panta Rhei tím :)

E. L. James (1963) je pseudonym britskej spisovateľky Eriky Mitchellovej Leonardovej, ktorá je autorkou najpredávanejšej erotickej trilógie Fifty Shades of Grey - Päťdesiat odtieňov sivej. Je televíznou producentkou, manželkou scenáristu Nialla Leonarda a matkou dvoch synov.

Od prvej časti Fifty Shades of Grey: Päťdesiat odtieňov sivej, vydanej v roku 2011 v anglickom jayzku, sa stali jasnými bestsellermi aj ďalšie dve časti: Fifty Shades Darker: Päťdesiat odtieňov temnoty a Fifty Shades Freed: Päťdesiat odtieňov slobody. Filmové spracovanie úspešnej erotickej trilógie Fifty Shades of Grey sa stalo samozrejmosťou. V románe Grey - Päťdesiat odtieňov sivej z pohľadu Christiana Greya sa E.L. James rozhodla tentokrát prerozprávať príbeh z Greyovho pohľadu.

Doručenie zadarmo

do 15. 4. na nákupy od 15€

×