! Doprava ZADARMO už od 20 € !
  • Počet strán: 186
  • Väzba: tvrdá
  • EAN: 9788097213725
  • Jazyk: slovenský
  • ISBN: 978-80-972137-2-5

Koniec studenej vojny medzi predajcami a zákazníkmi

Andrej Sizov, Jim Mathers

Je všeobecne známe, že 20 % predajcov robí 80 % predaja. Čo tí úspešní robia správne?
Prečo väčšina zvádza dennodenný boj o prežitie? Prečo väčšina predajcov považuje predaj za boj?
Prečo majú zákazníci pocit, že sa musia brániť? Prečo je to boj? Kto vyhráva? Sme odsúdení na
večný zápas v tejto nekončiacej studenej vojne?

V tejto knihe sú zhrnuté celoživotné pozorovania dvoch ľudí: aké sú víťazné postoje profesionálov, ktorí sú majstrami v predaji, a ako správne zvládať zákazníkov, s cieľom ukončiť studenú vojnu medzi zákazníkmi a profesionálnymi predajcami.

V tejto knihe je 55 jednoduchých a ľahko pochopiteľných lekcií, ktoré sa zídu každému profesionálnemu predajcovi, manažérovi alebo vedúcemu predaja, bez ohľadu na to, koľko majú skúseností v oblasti profesionálneho predaja.

Existuje správny spôsob, ako ľuďom predávať. Jeho výsledkom je veľká spokojnosť zákazníkov, vysoké provízie, veľký počet vracajúcich sa zákazníkov a predaj novým zákazníkom, ktorých niekto odporučil.

Autori vám prostredníctvom tejto knihy povedia:
- Čo presne musíte robiť, ak chcete viac (predaja, peňazí, času, atď...)
- Ako majstri definujú predaj (čo to ten predaj vlastne je) situácie opísané v knihe sú založené na reálnych skúsenostiach autorov
- Ako predávať tak, aby Váš zákazník nemal námietky voči cene
- Čo ľudí motivuje, aby si kúpili Váš produkt alebo Vašu službu
- Naučte sa predávať tak, aby ste mali čo najmenej reklamácií aby ľudia Váš produkt jednoducho milovali!
- Objavíte návod, ako sa vyhnúť tomu, aby ste ako predajca prestali mať radi svoj produkt
- Dozviete sa, čo je tou najlepšou reklamou
  • Počet strán: 186
  • Väzba: tvrdá
  • EAN: 9788097213725
  • Jazyk: slovenský
  • ISBN: 978-80-972137-2-5

Je všeobecne známe, že 20 % predajcov robí 80 % predaja. Čo tí úspešní robia správne?
Prečo väčšina zvádza dennodenný boj o prežitie? Prečo väčšina predajcov považuje predaj za boj?
Prečo majú zákazníci pocit, že sa musia brániť? Prečo je to boj? Kto vyhráva? Sme odsúdení na
večný zápas v tejto nekončiacej studenej vojne?

V tejto knihe sú zhrnuté celoživotné pozorovania dvoch ľudí: aké sú víťazné postoje profesionálov, ktorí sú majstrami v predaji, a ako správne zvládať zákazníkov, s cieľom ukončiť studenú vojnu medzi zákazníkmi a profesionálnymi predajcami.

V tejto knihe je 55 jednoduchých a ľahko pochopiteľných lekcií, ktoré sa zídu každému profesionálnemu predajcovi, manažérovi alebo vedúcemu predaja, bez ohľadu na to, koľko majú skúseností v oblasti profesionálneho predaja.

Existuje správny spôsob, ako ľuďom predávať. Jeho výsledkom je veľká spokojnosť zákazníkov, vysoké provízie, veľký počet vracajúcich sa zákazníkov a predaj novým zákazníkom, ktorých niekto odporučil.

Autori vám prostredníctvom tejto knihy povedia:
- Čo presne musíte robiť, ak chcete viac (predaja, peňazí, času, atď...)
- Ako majstri definujú predaj (čo to ten predaj vlastne je) situácie opísané v knihe sú založené na reálnych skúsenostiach autorov
- Ako predávať tak, aby Váš zákazník nemal námietky voči cene
- Čo ľudí motivuje, aby si kúpili Váš produkt alebo Vašu službu
- Naučte sa predávať tak, aby ste mali čo najmenej reklamácií aby ľudia Váš produkt jednoducho milovali!
- Objavíte návod, ako sa vyhnúť tomu, aby ste ako predajca prestali mať radi svoj produkt
- Dozviete sa, čo je tou najlepšou reklamou
menej

book

205 611 kníh na sklade ihneď k odoslaniu

wallet

Poštovné zadarmo pre nákupy od 20€

store

Rezervácie v 61 kníhkupectvách


Hodnotenia (0)

0

Odporúčania