Ďalším prehliadaním stránky súhlasíte s používaním cookies.

Doručenie zadarmo na nákupy od 25€
Andrej Sizov, Jim Mathers: Koniec studenej vojny medzi predajcami a zákazníkmi

Počet strán: 186

Väzba: tvrdá

EAN: 9788097213725

Jazyk: slovenský

ISBN: 978-80-972137-2-5

Dátum vydania: 31. júla 2018

Vydavateľstvo:  GROW-UP Slovakia, s.r.o.

Orig. vydavateľstvo: 

Rozmery: 1,7 cm x 16 cm x 23,5 cm

Koniec studenej vojny medzi predajcami a zákazníkmi

Dostupnosť:
Na sklade
Odošleme do 3 dní
Kuriérom ešte dnes v BA
Cena v e-shope: 22,80 
Bežná cena: 24,00 €
Zľava 5%
Do košíka
Zobraziť dostupnosť v kamenných predajniach

Pri nákupe nad 25 € máte doručenie kuriérom zadarmo.

Pri nákupe nad 25 € máte doručenie do predajní Panta Rhei zadarmo.

O knihe: Je všeobecne známe, že 20 % predajcov robí 80 % predaja. Čo tí úspešní robia správne?

Prečo väčšina zvádza dennodenný boj o prežitie? Prečo väčšina predajcov považuje predaj za boj?

Prečo majú zákazníci pocit, že sa musia brániť? Prečo je to boj? Kto vyhráva? Sme odsúdení na

večný zápas v tejto nekončiacej studenej vojne?

V tejto knihe sú zhrnuté celoživotné pozorovania dvoch ľudí: aké sú víťazné postoje profesionálov, ktorí sú majstrami v predaji, a ako správne zvládať zákazníkov, s cieľom ukončiť studenú vojnu medzi zákazníkmi a profesionálnymi predajcami.

V tejto knihe je 55 jednoduchých a ľahko pochopiteľných lekcií, ktoré sa zídu každému profesionálnemu predajcovi, manažérovi alebo vedúcemu predaja, bez ohľadu na to, koľko majú skúseností v oblasti profesionálneho predaja.

Existuje správny spôsob, ako ľuďom predávať. Jeho výsledkom je veľká spokojnosť zákazníkov, vysoké provízie, veľký počet vracajúcich sa zákazníkov a predaj novým zákazníkom, ktorých niekto odporučil.

Autori vám prostredníctvom tejto knihy povedia:

- Čo presne musíte robiť, ak chcete viac (predaja, peňazí, času, atď. ..)

- Ako majstri definujú predaj (čo to ten predaj vlastne je) situácie opísané v knihe sú založené na reálnych skúsenostiach autorov

- Ako predávať tak, aby Váš zákazník nemal námietky voči cene

- Čo ľudí motivuje, aby si kúpili Váš produkt alebo Vašu službu

- Naučte sa predávať tak, aby ste mali čo najmenej reklamácií aby ľudia Váš produkt jednoducho milovali!

- Objavíte návod, ako sa vyhnúť tomu, aby ste ako predajca prestali mať radi svoj produkt

- Dozviete sa, čo je tou najlepšou reklamou

Odporúčame tieto knihy

Pridaj svoj názor
Anonym
Anonym
Pridaj svoje hodnotenie