- Počet strán: 304
- Väzba: tvrdá
- EAN: 9788081092503
- Jazyk: slovenský
- ISBN: 978-80-8109-250-3
- Dátum vydania: 29. mája 2014
- Vydavateľstvo : Eastone Books
- Hmotnosť: 0,61 kg
Firmy, ktoré sa rozhodli byť skvelé
Jim Collins, Morten T. Hansen
Po prekvapujúcich zisteniach prezentovaných v bestselleroch Z dobrého skvelé (Good to Great) a Firmy, ktoré pretrvajú (Built to last) prichádzajú Jim Collins a jeho tím s ďalšou teóriou o tom, prečo aj napriek neistým časom a drsným podmienkam sa niektorým firmám darí prosperovať a rásť, zatiaľ čo iné v rovnakých podmienkach zanikajú.
Aká podnikateľská filozofia či stratégia pomáhajú tým najskvelejším firmám uspieť v dobe nekontrolovateľného vývoja a nepredvídateľných udalostí? Čo robia inak ako ostatní tí najskvelejší lídri? Aké sú ich vlastnosti a predpoklady poraziť aj svojich konkurentov, ktorí sa nachádzajú aj v zdanlivo lepšej pozícii?
Podobne ako predchádzajúce knihy Jima Collinsa, ktoré sa stali klasikou a patria medzi najvplyvnejšie biznis knihy všetkých čias, aj táto kniha prináša množstvo výskumom podložených faktov a nemala by chýbať v žiadnej podnikateľskej knižnici.
Aká podnikateľská filozofia či stratégia pomáhajú tým najskvelejším firmám uspieť v dobe nekontrolovateľného vývoja a nepredvídateľných udalostí? Čo robia inak ako ostatní tí najskvelejší lídri? Aké sú ich vlastnosti a predpoklady poraziť aj svojich konkurentov, ktorí sa nachádzajú aj v zdanlivo lepšej pozícii?
Podobne ako predchádzajúce knihy Jima Collinsa, ktoré sa stali klasikou a patria medzi najvplyvnejšie biznis knihy všetkých čias, aj táto kniha prináša množstvo výskumom podložených faktov a nemala by chýbať v žiadnej podnikateľskej knižnici.
- Počet strán: 304
- Väzba: tvrdá
- EAN: 9788081092503
- Jazyk: slovenský
- ISBN: 978-80-8109-250-3
- Dátum vydania: 29. mája 2014
- Vydavateľstvo : Eastone Books
- Hmotnosť: 0,61 kg
Po prekvapujúcich zisteniach prezentovaných v bestselleroch Z dobrého skvelé (Good to Great) a Firmy, ktoré pretrvajú (Built to last) prichádzajú Jim Collins a jeho tím s ďalšou teóriou o tom, prečo aj napriek neistým časom a drsným podmienkam sa niektorým firmám darí prosperovať a rásť, zatiaľ čo iné v rovnakých podmienkach zanikajú.
Aká podnikateľská filozofia či stratégia pomáhajú tým najskvelejším firmám uspieť v dobe nekontrolovateľného vývoja a nepredvídateľných udalostí? Čo robia inak ako ostatní tí najskvelejší lídri? Aké sú ich vlastnosti a predpoklady poraziť aj svojich konkurentov, ktorí sa nachádzajú aj v zdanlivo lepšej pozícii?
Podobne ako predchádzajúce knihy Jima Collinsa, ktoré sa stali klasikou a patria medzi najvplyvnejšie biznis knihy všetkých čias, aj táto kniha prináša množstvo výskumom podložených faktov a nemala by chýbať v žiadnej podnikateľskej knižnici.
203 352 kníh na sklade ihneď k odoslaniu
Poštovné zadarmo pre nákupy od 20€
Rezervácie v 61 kníhkupectvách
Hodnotenia (2)
5Recenzia
Skvelé analýzy, príbehy, rozpísané a vysvetlené určité fakty, ktoré rozšíria obzory a zodpovedajú možné otázky.
Recenzia
Vynikajúce dielo, dáva veľa podnetov a postrehov z biznis prostredia. Ide o skúmanie firiem v extrémnom prostredí. Hovorí o základných princípoch, ktoré odlišujú výnimočných lídrov od priemerných.