Najpredávanejšie - Bestsellery - Knihy - Ekonómia, manažment, marketing strana 14 z 309
- Ekonómia, Ekonomika
- Manažment
- Dane, účtovníctvo
- Podnikanie, obchod, predaj
- Marketing, reklama, žurnalistika
- Financie, finančný trh, investovanie
- Personalistika
- Bankovníctvo, poisťovníctvo
- Ekonómia, manažment - ostatné
Knižné bestsellery nesmú v našej ponuke rozhodne chýbať. Najpredávanejšie a najobľúbenejšie knihy slávnych spisovateľov vás vtiahnu do deja a ponúknu vám množstvo skvelých príbehov. Vyberte si žáner, ktorý je vám najbližší alebo darujte najnovšie knižné bestsellery ako darček svojim blízkym.
Mrcha zlato
Daňové zákony 2023 pre účtovníkov
Tvorba úspešného zarábajúceho blogu
dostupné aj ako:
Služby zamestnanosti a vybrané aspekty sociálnej práce s nezamestnanými
Daň z príjmov zo závislej činnosti 2020
Riadenie vodcovia a manažéri 1. časť
Dynamické vedení a řízení projektů
Úvod do podnikové ekonomiky - 2. vydání
Moderní retail marketing
Vnitropodnikové účetnictví
Podniková informatika 3. aktualizované vydání
Myšlení rychlé a pomalé
dostupné aj ako:
Aktuálne prístupy tvorby podnikateľskej stratégie v kontexte udržateľného rozvoja podniku
Kapitoly o finanční gramotnosti
Management zákaznických řešení
Marketing a strategické řízení ve veřejných službách
Gazdasági fejlődés és tudás
A V-mítosz Vállalkozás 2.
Literatúra v kategórii Ekonómia, manažment, marketing ponúka bohatý výber kníh, ktoré sa zaoberajú rôznymi aspektmi ekonomiky a riadenia organizácií. Táto kategória je určená pre tých, ktorí majú záujem o širší pohľad na ekonomické a manažérske témy.
Literatúra v tejto kategórii sa venuje rôznym aspektom ekonomických systémov, makroekonomickým a mikroekonomickým analýzam, ekonomickým teóriám a modelom. Zároveň skúma rôzne stratégie riadenia a vedenia organizácií, ako aj inovácie a transformácie v podnikovom prostredí.
V tejto kategórii nájdete literatúru zameranú na podnikanie, medzinárodný obchod, inovácie, ekonomickú politiku, udržateľný rozvoj, logistiku a mnoho ďalších tém. Tieto knihy a časopisy poskytujú teoretické poznatky, empirické štúdie a praktické príklady, aby čitatelia získali ucelený prehľad o ekonomických a manažérskych problémoch a možnostiach.
Vzdelávajte sa v kategóriách ekonómia a ekonomika, dane a účtovníctvo, financie, finančný trh, investovanie, bankovníctvo a poisťovníctvo, manažment, marketing, reklama, žurnalistika, podnikanie a obchod a personalistika.