Najpredávanejšie - Bestsellery - Knihy - Ekonómia, manažment, marketing strana 14 z 309
- Ekonómia, Ekonomika
- Manažment
- Dane, účtovníctvo
- Podnikanie, obchod, predaj
- Marketing, reklama, žurnalistika
- Financie, finančný trh, investovanie
- Personalistika
- Bankovníctvo, poisťovníctvo
- Ekonómia, manažment - ostatné
Knižné bestsellery nesmú v našej ponuke rozhodne chýbať. Najpredávanejšie a najobľúbenejšie knihy slávnych spisovateľov vás vtiahnu do deja a ponúknu vám množstvo skvelých príbehov. Vyberte si žáner, ktorý je vám najbližší alebo darujte najnovšie knižné bestsellery ako darček svojim blízkym.
Tvorba úspešného zarábajúceho blogu
dostupné aj ako:
Služby zamestnanosti a vybrané aspekty sociálnej práce s nezamestnanými
Daň z príjmov zo závislej činnosti 2020
Riadenie vodcovia a manažéri 1. časť
Dynamické vedení a řízení projektů
Úvod do podnikové ekonomiky - 2. vydání
Moderní retail marketing
Vnitropodnikové účetnictví
Podniková informatika 3. aktualizované vydání
Myšlení rychlé a pomalé
dostupné aj ako:
Aktuálne prístupy tvorby podnikateľskej stratégie v kontexte udržateľného rozvoja podniku
Kapitoly o finanční gramotnosti
Management zákaznických řešení
Marketing a strategické řízení ve veřejných službách
Gazdasági fejlődés és tudás
A V-mítosz Vállalkozás 2.
8 lecke a harctéri vezetésről vállalkozóknak
A startup módszer
dostupné aj ako:
Literatúra v kategórii Ekonómia, manažment, marketing ponúka bohatý výber kníh, ktoré sa zaoberajú rôznymi aspektmi ekonomiky a riadenia organizácií. Táto kategória je určená pre tých, ktorí majú záujem o širší pohľad na ekonomické a manažérske témy.
Literatúra v tejto kategórii sa venuje rôznym aspektom ekonomických systémov, makroekonomickým a mikroekonomickým analýzam, ekonomickým teóriám a modelom. Zároveň skúma rôzne stratégie riadenia a vedenia organizácií, ako aj inovácie a transformácie v podnikovom prostredí.
V tejto kategórii nájdete literatúru zameranú na podnikanie, medzinárodný obchod, inovácie, ekonomickú politiku, udržateľný rozvoj, logistiku a mnoho ďalších tém. Tieto knihy a časopisy poskytujú teoretické poznatky, empirické štúdie a praktické príklady, aby čitatelia získali ucelený prehľad o ekonomických a manažérskych problémoch a možnostiach.
Vzdelávajte sa v kategóriách ekonómia a ekonomika, dane a účtovníctvo, financie, finančný trh, investovanie, bankovníctvo a poisťovníctvo, manažment, marketing, reklama, žurnalistika, podnikanie a obchod a personalistika.