Knihy - Ekonómia, manažment, marketing strana 296 z 309
Lacná kniha Řízení změn
dostupné aj ako:
Lacná kniha iPhone
dostupné aj ako:
Lacná kniha Mýty a realita výzkumu a vývoje
dostupné aj ako:
Lacná kniha Typologie pro manažery
dostupné aj ako:
Sparking Success
Hype Machine
Money for Millennials
Metody oceňování podniku pro pokročilé
Účtovné predpisy 2024
The Geek Way
For Profit
The Cryptopians
Rich Forever
The Future of Money
Its Mine
Influence Empire: The Story of Tencent and China's Tech Ambition
Accidental Conflict
The Future of Competitive Strategy
The Solutionists
Literatúra v kategórii Ekonómia, manažment, marketing ponúka bohatý výber kníh, ktoré sa zaoberajú rôznymi aspektmi ekonomiky a riadenia organizácií. Táto kategória je určená pre tých, ktorí majú záujem o širší pohľad na ekonomické a manažérske témy.
Literatúra v tejto kategórii sa venuje rôznym aspektom ekonomických systémov, makroekonomickým a mikroekonomickým analýzam, ekonomickým teóriám a modelom. Zároveň skúma rôzne stratégie riadenia a vedenia organizácií, ako aj inovácie a transformácie v podnikovom prostredí.
V tejto kategórii nájdete literatúru zameranú na podnikanie, medzinárodný obchod, inovácie, ekonomickú politiku, udržateľný rozvoj, logistiku a mnoho ďalších tém. Tieto knihy a časopisy poskytujú teoretické poznatky, empirické štúdie a praktické príklady, aby čitatelia získali ucelený prehľad o ekonomických a manažérskych problémoch a možnostiach.
Vzdelávajte sa v kategóriách ekonómia a ekonomika, dane a účtovníctvo, financie, finančný trh, investovanie, bankovníctvo a poisťovníctvo, manažment, marketing, reklama, žurnalistika, podnikanie a obchod a personalistika.