Knihy - Ekonómia, manažment, marketing strana 37 z 307
Účetnictví pro úplné začátečníky 2019
Práce, nebo důchod?
Finanční účetnictví veřejného sektoru
Zcela legální daňové triky 2019
Prekariát
Manažerské účetnictví 4. vydání
Manažment výroby
Üzleti titkok a Bibliából
Regionálne inovácie v európskej únii a na Slovensku
A startup módszer
dostupné aj ako:
A Siker Törvénye Tizenhat Leckében - IV. kötet
Szövegírás szenvedéllyel
Financie európskej únie
Poradca 6 2019 - Zákon o dani z pridanej hodnoty – úplné znenie po novele s komentárom (DPH 2019 s komentárom)
Marketing malého, stredného a rodinného podnikania
Súvislosti príjmovej polarizácie na Slovensku III.
A storytelling tudománya
Makroekonomie - středně pokročilý kurz (2. vydání)
Vývoj a perspektívy svetovej ekonomiky
Literatúra v kategórii Ekonómia, manažment, marketing ponúka bohatý výber kníh, ktoré sa zaoberajú rôznymi aspektmi ekonomiky a riadenia organizácií. Táto kategória je určená pre tých, ktorí majú záujem o širší pohľad na ekonomické a manažérske témy.
Literatúra v tejto kategórii sa venuje rôznym aspektom ekonomických systémov, makroekonomickým a mikroekonomickým analýzam, ekonomickým teóriám a modelom. Zároveň skúma rôzne stratégie riadenia a vedenia organizácií, ako aj inovácie a transformácie v podnikovom prostredí.
V tejto kategórii nájdete literatúru zameranú na podnikanie, medzinárodný obchod, inovácie, ekonomickú politiku, udržateľný rozvoj, logistiku a mnoho ďalších tém. Tieto knihy a časopisy poskytujú teoretické poznatky, empirické štúdie a praktické príklady, aby čitatelia získali ucelený prehľad o ekonomických a manažérskych problémoch a možnostiach.
Vzdelávajte sa v kategóriách ekonómia a ekonomika, dane a účtovníctvo, financie, finančný trh, investovanie, bankovníctvo a poisťovníctvo, manažment, marketing, reklama, žurnalistika, podnikanie a obchod a personalistika.