Knihy - Ekonómia, manažment, marketing strana 64 z 309
Marketing a strategické řízení ve veřejných službách
Mezinárodní ekonomie
Elemi lean - Mindent, amit a leanról tudok, az első osztályban tanultam
A vállalati teljesítmény nyomában
Obchodní korporace a jejich přeměny
Ochrana hospodárskej súťaže v oblasti médií na Slovensku
Medzinárodné obchodné financovanie
Trh práce v Evropské unii
Kolaps a jeho dôsledky
Co s tou krizí
Analýzy v regionálním rozvoji
dostupné aj ako:
Lacná kniha Analýzy v regionálním rozvoji (-70%)
dostupné aj ako:
Krizový management: Případové bezpečnostní studie
Riadenie rozhodujúce hľadiská manažérskej praxe 2. časť
Riadenie vodcovia a manažéri 1. časť
Riadenie organizačné štruktúry 4. časť
Aranyat érő vezetői ismeretek
Literatúra v kategórii Ekonómia, manažment, marketing ponúka bohatý výber kníh, ktoré sa zaoberajú rôznymi aspektmi ekonomiky a riadenia organizácií. Táto kategória je určená pre tých, ktorí majú záujem o širší pohľad na ekonomické a manažérske témy.
Literatúra v tejto kategórii sa venuje rôznym aspektom ekonomických systémov, makroekonomickým a mikroekonomickým analýzam, ekonomickým teóriám a modelom. Zároveň skúma rôzne stratégie riadenia a vedenia organizácií, ako aj inovácie a transformácie v podnikovom prostredí.
V tejto kategórii nájdete literatúru zameranú na podnikanie, medzinárodný obchod, inovácie, ekonomickú politiku, udržateľný rozvoj, logistiku a mnoho ďalších tém. Tieto knihy a časopisy poskytujú teoretické poznatky, empirické štúdie a praktické príklady, aby čitatelia získali ucelený prehľad o ekonomických a manažérskych problémoch a možnostiach.
Vzdelávajte sa v kategóriách ekonómia a ekonomika, dane a účtovníctvo, financie, finančný trh, investovanie, bankovníctvo a poisťovníctvo, manažment, marketing, reklama, žurnalistika, podnikanie a obchod a personalistika.