Najpredávanejšie - Bestsellery - Knihy - Ekonómia, manažment, marketing strana 7 z 307
- Ekonómia, Ekonomika
- Manažment
- Dane, účtovníctvo
- Podnikanie, obchod, predaj
- Marketing, reklama, žurnalistika
- Financie, finančný trh, investovanie
- Personalistika
- Bankovníctvo, poisťovníctvo
- Ekonómia, manažment - ostatné
Knižné bestsellery nesmú v našej ponuke rozhodne chýbať. Najpredávanejšie a najobľúbenejšie knihy slávnych spisovateľov vás vtiahnu do deja a ponúknu vám množstvo skvelých príbehov. Vyberte si žáner, ktorý je vám najbližší alebo darujte najnovšie knižné bestsellery ako darček svojim blízkym.
Marketing v praxi
Price Action II.
Investování pro začátečníky, 4. vydanie
Financial Statements for the Needs Of Managers
Princípy mikroekonómie (Cvičebnica), 2. vydanie
Nový minútový manažér
dostupné aj ako:
No filter
Černá labuť
Šťastné peníze
Štatistické metódy pre ekonómov a manažérov
Mezinárodní obchodní a diplomatický protokol, 3. doplněné a přepracované
Hlavný kontrolór. Otázky a odpovede
Manažment vzdelávania
Podnikáme a obchodujeme po anglicky, po nemecky
Alchymie
dostupné aj ako:
Podnikové financie, 4., prepracované a doplnené vydanie
Manažment výroby
Škola mzdovej účtovníčky 2023
Üzleti titkok a Bibliából
Literatúra v kategórii Ekonómia, manažment, marketing ponúka bohatý výber kníh, ktoré sa zaoberajú rôznymi aspektmi ekonomiky a riadenia organizácií. Táto kategória je určená pre tých, ktorí majú záujem o širší pohľad na ekonomické a manažérske témy.
Literatúra v tejto kategórii sa venuje rôznym aspektom ekonomických systémov, makroekonomickým a mikroekonomickým analýzam, ekonomickým teóriám a modelom. Zároveň skúma rôzne stratégie riadenia a vedenia organizácií, ako aj inovácie a transformácie v podnikovom prostredí.
V tejto kategórii nájdete literatúru zameranú na podnikanie, medzinárodný obchod, inovácie, ekonomickú politiku, udržateľný rozvoj, logistiku a mnoho ďalších tém. Tieto knihy a časopisy poskytujú teoretické poznatky, empirické štúdie a praktické príklady, aby čitatelia získali ucelený prehľad o ekonomických a manažérskych problémoch a možnostiach.
Vzdelávajte sa v kategóriách ekonómia a ekonomika, dane a účtovníctvo, financie, finančný trh, investovanie, bankovníctvo a poisťovníctvo, manažment, marketing, reklama, žurnalistika, podnikanie a obchod a personalistika.