Ďalším prehliadaním stránky súhlasíte s používaním cookies.

Osobný odber už na 800 miestach na Slovensku
Michael Hodgson: Recycling & Redesigning Logos

Počet strán: 194

Väzba: mäkká, brožovaná

EAN: 9781592536115

Jazyk: anglický

ISBN: 978-1-59253-611-5

Dátum vydania: 1. januára 2010

Vydavateľstvo:  Rockport

Orig. vydavateľstvo: 

Rozmery: 1,5 cm x 21 cm x 26 cm

Recycling & Redesigning Logos

Autor: Michael Hodgson

Dostupnosť:
Vypredané v e-shope
Cena v e-shope: 23,70 
Bežná cena: 24,95 €
Zľava 5%

Titul nemáme na sklade v e-shope a je vypredaný aj u dodávateľa. Pozrite sa nižšie, či máme titul v niektorom z kníhkupectiev.

Zobraziť dostupnosť v kamenných predajniach

Pri nákupe nad 35 € máte doručenie kuriérom zadarmo.

Pri nákupe nad 15 € máte doručenie do predajní Panta Rhei zadarmo.

O knihe: Redesigns are part of every designer’s repertoire, but sometimes getting inspired or motivated to redesign an existing logo can be challenging and cumbersome. The goal of maintaining equity by using existing elements in new ways and combining them with new elements is akin to the task of “recycling” In other words – how do designers improve and recreate identities without throwing out the usable stuff that is makes up the existing brand? Recycling and Redesigning Logos demonstrates the strategies and processes of successful redesigns and shows readers how to build on the equity the brand already retains to create a fresh look. The case studies feature before and afters of the logos and discuss why the redesign was necessary and demonstrate how to reuse, reformat and build on the ingredients, materials and essence that is already there.

Odporúčame tieto knihy

Pridaj svoj názor
Anonym
Anonym
Pridaj svoje hodnotenie