Ďalším prehliadaním stránky súhlasíte s používaním cookies.

Debbie Millman: Brand Bible

Počet strán: 320

Väzba: tvrdá

EAN: 9781592537266

Jazyk: anglický

ISBN: 159253726X

Dátum vydania: 1. októbra 2012

Rok vydania originálu: 2012

Vydavateľstvo:  Rockport

Orig. vydavateľstvo: 

Brand Bible

Autor: Debbie Millman

Dostupnosť:
Vypredané v e-shope

Cena v e-shope: 38,00 
Bežná cena: 40,00 €
Zľava 5%
Rezervácia v kníhkupectve

Titul nemáme na sklade v e-shope a je vypredaný aj u dodávateľa. Pozrite sa nižšie, či máme titul v niektorom z kníhkupectiev.

Zobraziť dostupnosť v kamenných predajniach

Pri kúpe tohto produktu máte poštovné zadarmo.

O knihe: "Brand Bible" is a comprehensive resource on brand design fundamentals. It looks at the influences of modern design going back through time, delivering a short anatomical overview and examines brand treatments and movements in design. You'll learn the steps necessary to develop a successful brand system from defining the brand attributes and assessing the competition, to working with materials and vendors, and all the steps in between. The author, who is the president of the design group at Sterling Brands, has overseen the design/redesign of major brands including Pepsi, Burger King, Tropicana, Kleenex, and many more.

Odporúčame tieto knihy