Kníhkupectvo PANTA RHEI na skvalitnenie služieb používa cookies podľa pravidiel,
ktoré sú Vám k dispozícii v Obchodných podmienkach.
Ďalším používaním stránky s uvedenými pravidlami súhlasíte.
Počet strán: 352 Väzba: mäkká, brožovaná EAN: 9781780671802 Jazyk: anglický ISBN: 1780671806 Dátum vydania: 10. februára 2015 Vydavateľstvo:Laurence King Publishing Orig. vydavateľstvo: Rozmery: 3,6 cm x 15,2 cm x 19,6 cm
Titul je vypredaný a nemáme ani informáciu o dotlači. Pre informáciu o dotlači sledujte prosím našu stránku.
Zobraziť dostupnosť v kamenných predajniach
Pri nákupe nad 35 € máte poštovné zadarmo.
Pri nákupe nad 15 € máte osobný odber zadarmo.
O knihe:
The logo bible, this book provides graphic designers with an indispensable reference source for logo design. More than 1,300 logos are grouped according to their basic visual form. This vast collection includes the work of past masters, such as Paul Rand and Saul Bass, alongside some of the most exciting work from contemporary and emerging designers. A series of short texts discuss the most recent developments in logo design, whilst indexes of client, sector and designer ensure quick access to each logo. This is the complete logo book for any graphic designer.