Najčastejšie otázky

Informácie o produktoch na webe
Viete zohnať tituly, ktoré nemáte v ponuke na e-shope?

Ak máte záujem o knihu, ktorú ste nenašli v našej ponuke na e-shope, prosím, napíšte nám na [email protected] a my oslovíme našich dodávateľov. Vybavenie objednávok v takomto prípade závisí od dostupnosti kníh a často trvá dlhšie. Naši operátori Vás budú priebežne informovať.

Ako vyhľadám na e-shope konkrétny produkt alebo knihu?

Ak hľadáte konkrétnu knihu, napíšte jej názov alebo meno jej autora do políčka vyhľadávania v hornej časti stránky a stlačte enter alebo kliknite na ikonu lupy.

Ak ste vo výsledkoch hľadanú knihu nenašli skúste skontrolovať svoj dopyt pre prípadné preklepy či chyby. Rovnako môžete postupovať aj pri iných druhoch produktov prípadne môžete katalóg prehľadávať manuálne pomocou kategórií, žánrov a filtrov v menu.

Čo je to druhá šanca?

Staré známe príslovie hovorí, že knihy by sme nemali súdiť podľa obalu. V našich kníhkupectvách po celom Slovensku a v sklade e-shopu sa nachádza veľké množstvo kníh aj iných produktov, ktoré majú chybičku krásy, ktorú si často ani nevšimnete. Preto sme sa rozhodli, že týmto knihám a produktom dáme druhú šancu a opäť ich zaradíme do predaja so zvýhodnenou cenou.

Ako identifikovať produkty druhej šance?

Produkty, ktoré dostali druhú šancu nájdete na e-shope s oranžovým označením II. ŠANCA v ľavom rohu obrázka, ale aj v samostatnej polici vo väčšine kníhkupectiev Panta Rhei. Každé kníhkupectvo aj e-shop má pritom vlastnú ponuku produktov zlacnených pre kozmetické nedostatky.

priklad_produktu_druhej_sance

Ako v e-shope nájsť produkty druhej šance?

Pri prehliadaní nášho webu Panta Rhei, každá kategória obsahuje filter Stav(filter treba posunúť nižšie). Ak sa vo vami vybranej kategórií nachádza aspoň jeden produkt z druhej šance, bude mu tento filter dostupný.

Druhú šancu je možné nájsť aj na stránke Najlacnejšie knihy s II. šancou kde sa nachádzajú iba produkty druhej šance.

ukazka_filtrovania

ukazka_filtrovania_druhej_sance

Ako veľmi sú poškodené produkty druhej šance?

Rozsah poškodenia produktov s označením II. šanca je priamo úmerný výške zľavy. Konkrétne poškodenie sa kus od kusu líši, no často si ho ani nevšimnete a produkt je vždy zachovaný ako celok aj napriek poškodeniu. Najčastejšie ide o kozmetické chyby, ako pokrivený, narazený, či ohnutý roh dosiek knihy, poškriabaná obálka, natrhnutý, poškriabaný, či pokrčený prebal, zažltnuté strany, drobné znečistenia (fľaky), natrhnuté strany vo vnútri knihy, či nálepka na obálke alebo prebale. Môže sa tiež stať, že chýba niektorá zo súčastí knihy, napr. CD, karty, hračka či iný doplnok. Pri iných produktoch ide najčastejšie o poškodenie obalu, pričom samotný produkt je nepoškodený, alebo o škrabance, či iné drobné vady tovaru. Príklady najvýraznejších možných nedostatkov nájdete na ilustračných fotografiách nižšie.

priklad_produktu_druhej_sance

priklad_produktu_druhej_sance

priklad_produktu_druhej_sance

priklad_produktu_druhej_sance

priklad_produktu_druhej_sance

Viem produkty druhej šance reklamovať?

Produkty z II. šance nie je možné vymeniť, ani reklamovať kvôli poškodeniu, kvôli ktorému majú zníženú cenu. Do 14 dní môžete tieto produkty vrátiť bez udania dôvodu odstúpením od zmluvy.

Platba
Ako funguje platba objednávky kartou?

Objednávka sa platí debetnou alebo kreditnou kartou pri vytváraní objednávky prostredníctvom zabezpečenej platobnej brány TrustPay. Tento druh platby nie je spoplatnený.

Koľko trvá prijatie platby kartou?

Náš systém väčšinou zaeviduje platbu do pár minút od zaplatenia objednávky. Výnimkou môže byť situácia, ak je platobná brána preťažená, napríklad v období veľkého množstva objednávok, čo by mohlo spôsobiť oneskorené prejdenie platby.

Ako zaplatiť kartou?

Pri výbere dopravy a platby v našej pokladni zvoľte možnosť platby Platba kartou.

Následne po vytvorení objednávky sa vám zobrazí TrustPay platobné okno, kde je potrebné vyplniť údaje z vašej platobnej karty.

Kde tieto údaje máte hľadať na vašej karte, je znázornené na obrázku hneď pod logom Panta Rhei, v závislosti od toho aký údaj momentálne vypĺňate ( v ktorom ste práve poli).

Ako zaplatiť cez Google Pay?

Ak si pri výbere platby zvolíte možnosť Platba kartou bude vám po vytvorení objednávky v platobnej bráne poskytnutá možnosť Google Pay. Po kliknutí na možnosť G Pay budete presmerovaný do platobného okna Google Pay kde môžete objednávku zaplatiť.

Možnosť G Pay bude zobrazená v závislosti od druhu operačného systému vo vašom zariadení(možnosť G Pay je možná na akomkoľvek zariadení).

Ako zaplatiť cez Apple Pay?

Ak si pri výbere platby zvolíte možnosť Platba kartou bude vám po vytvorení objednávky v platobnej bráne poskytnutá možnosť Apple Pay. Po kliknutí na možnosť Apple Pay budete presmerovaný do platobného okna Apple Pay kde môžete objednávku zaplatiť.

Možnosť Apple Pay sa zobrazí iba pre zariadenia s operačným systémom iOS - cez iné zariadenia nie je možné platiť prostredníctvom Apple Pay.

Ako zaplatiť bankovým prevodom?

Objednávka sa platí bankovým prevodom na bankový účet. Bankový prevod prebieha bezpečne prostredníctvom platobnej brány TrustPay. Po automatickom presmerovaní si vyberiete banku, z ktorej účtu chcete platbu realizovať a následne ste presmerovaní na stránku tejto banky. Ak nevidíte svoju banku, stačí si zvoliť možnosť Iná Banka. Následne sa vám zobrazia všetky platobné údaje pre bankový prevod.

Pre platbu bankovým prevodom je nutné mať aktivovanú službu internet banking v niektorej z ponúkaných bánk. Platbu môžete uhradiť aj z inej banky, ako sú ponúkané, avšak jej pripísanie na náš účet môže trvať dlhšie. Pri platbe prevodom z ponúkaných bánk zvyčajne platba prebehne okamžite, ale kvôli spojeniu medzi bankami môže dôjsť k predĺženiu lehoty na 4 dni.

Tento druh platby nie je u nás spoplatnený.

Koľko trvá prijatie platby bankovým prevodom?

Ak je platba prevodom vykonaná jednou z vybraných bánk, zaúčtovanie platby by malo prebehnúť okamžite. Avšak kvôli spojeniu medzi bankami, môže dôjsť k predĺženiu tejto doby až na 4 dni, najmä počas víkendov.

Ak je platba prevodom vykonaná inou bankou než jednou z vybraných bánk, zaúčtovanie platby môže trvať niekoľko dní. Napríklad ak by išlo o nejakú zahraničnú banku, nevieme presne povedať kedy bude platba zaúčtovaná (doby sa môžu líšiť v závislosti od rôznych bánk aj krajín).

Ako zaplatiť prevodom?

Pri výbere dopravy a platby v našej pokladni si zvoľte možnosť platby Online platba bankovým prevodom.

Následne po vytvorení objednávky sa vám zobrazí platobná brána, kde si musíte zvoliť vašu banku. Ak si zvolíte jednu z vybraných bánk(Slovenská Sporiteľňa, Tatra Banka, VÚB Banka, Poštová Banka, ČSOB) budete presmerovaný na platobnú bránu danej banky, kde môžete po prihlásení do vášho bankového účtu vykonať prevod na účet.

Ak sa medzi vybranými bankami vaša banka nenachádza, musíte si zvoliť univerzálnu možnosť Iná Banka.

Pri výbere možnosti Iná Banka sa vám zobrazia platobné údaje pre prevod na účet. A teda stačí ak si otvoríte internet banking svojej banky a vykonáte prevod na tieto zobrazené údaje.

Údaje v obrázku sa líšia na základe vašej objednávky, preto vás prosíme, nekopírujte údaje z obrázka nižšie.

Variabilný symbol NEVYPĹŇAJTE

Nezabudnite uviesť číslo, ktoré máte uvedené ako popis platby (nejde o číslo vašej objednávky) vďaka tomuto identifikátoru vieme následne vašu platbu priradiť k objednávke, preto je pre nás jeho vyplnenie skutočne dôležité.

Ako zaplatiť na predfaktúru?

Aby ste si mohli zvoliť tento typ platby, musíte objednávku vytvoriť na firmu. To znamená, že pri vypĺňaní dodacích údajov musíte vyplniť aj fakturačné údaje, ktoré budú na vašu firmu(IČO, DIČ, …). Po vytvorení takejto objednávky budete e-mailom vyzvaný na zaslanie doplňujúcich informácií a následne vám zašleme predfaktúru.

Koľko trvá prijatie platby?

Ideálny scenár, bez akýchkoľvek zdržaní:

  • 1 deň vystavenie faktúry
  • 1 deň zaplatenie faktúry zákazníkom/prejdenie platby
  • 1 deň priradenie platby k objednávke
  • Prijatie platby: 3 dni

Všeobecný scenár:

  • 1-2 dni vystavenie faktúry
  • moment keď sa zákazník rozhodne, že faktúru uhradí + doba, za ktorú platba prejde(1-4dni)
  • 1 deň kým zaevidujeme platbu(v prípade technických problémov sa táto doba môže predĺžiť)
  • Prijatie platby: 3-x dní v závislosti od všetkých faktorov
Ako funguje platba na predfaktúru?

Ak si vytvoríte objednávku na predfaktúru, vygenerujeme vám predfaktúru, ktorá vám príde najneskôr nasledujúci deň po vytvorení objednávky.

Po zaplatení dodanej faktúry trvá približne 3 dni kým platba prejde. Vo výnimočných prípadoch to môže trvať aj dlhšie.

Po úspešnom prejdení platby vám vyexpedujeme vašu objednávku.

Ako zaplatiť na dobierku?

Objednávka sa platí pri prevzatí tovaru platobnou kartou alebo hotovosťou, podľa toho akú formu úhrady dopravca/výdajné miesto akceptuje.

Tento druh platby JE u nás spoplatnený.

Ako prebieha platba na Dobierku?

Platba na dobierku znamená, že za vašu objednávku zaplatíte pri jej prevzatí hotovosťou alebo platobnou, kartou podľa toho akú formu úhrady dopravca/výdajné miesto akceptuje.

Darčekové poukážky nie je možné použiť pri platbe na dobierku.

Nie pri všetkých druhoch dopravy sa dá zvoliť možnosť platby na dobierku. Druhy dopravy, ktoré akceptujú platbu na dobierku sú: Balík na poštu, Balíkobox, Packeta - výdajné miesto Z-BOX, Kuruér SPS, Packeta - Doručenie na adresu, Slovenská pošta - na adresu.

Ako zaplatiť darčekovou poukážkou?

V nákupnom procese je možné v košíku pridať ako súčasť platby darčekové poukážky. Následne vznikajú rôzne možnosti:

  • Objednávka je celá zaplatená darčekovými poukážkami, v tomto prípade sa nemusí nič doplácať inou formou platby.
  • Objednávka je čiastočne uhradená darčekovými poukážkami, v tomto prípade je potrebné doplatiť zvyšnú sumu inou formou platby.

Ak ste vo svojom nákupe použili darčekovú poukážku/y, viete objednávku doplatiť online platbou kartou alebo online bankovým prevodom. Platba dobierkou alebo na predfaktúru nie sú možné.

Môžem objednávku, ktorú sa mi nepodarilo uhradiť online zaplatiť pri prevzatí na dobierku?

Bohužiaľ, nie. Pokiaľ je v objednávke zvolený spôsob úhrady vopred (TrustPay), nie je možné ju uhradiť na dobierku. Uhradiť ju môžete prevodom na účet (viď vyššie), alebo požiadať o jej stornovanie a vytvoriť si ju odznova na dobierku.

Čo mám robiť, ak sa mi nepodarilo uhradiť objednávku online, alebo som sa omylom vypol z okna pre platbu?

Pokiaľ sa Vám nepodarilo na prvýkrát uhradiť objednávku cez platobnú bránu TrustPay, počkajte, prosím, na opakovanú výzvu na úhradu, ktorá Vám bude zaslaná e-mailom po 30-tich minútach od Vašej prvej platby. Ak sa vám stále nedarí objednávku uhradiť kontaktujte nás prosím na [email protected], kde Vám radi poskytneme údaje k platbe.

Kedy mi príde faktúra?
Druh objednávky Kedy príde faktúra?
Nehmotný tovar(e-knihy, audioknihy na stiahnutie, darčekové poukážky) Faktúra je generovaná automaticky 20-30min od spracovania objednávky.
Hmotný tovar s dopravou Balíkovo, Balik na poštu, Balíkobox, Packeta z-box, Kuriér SPS, Packeta - doručenie na adresu, Slovenská pošta - na adresu Faktúra príde na druhý deň ráno po odoslaní tovaru.
Hmotný tovar s osobným odberom na sklade/predajni Faktúra príde na druhý deň ráno po prevzatí.
Nákup v kníhkupectve/Café Dias Pri nákupe na pokladni obdržíte paragón.
Rezervácia v kníhkupectve Rezervácia v kníhkupectve sa vždy platí na pokladni. To znamená, že pri každej platbe rezervácie dostanete paragón.
Kde nájdem svoju elektronickú faktúru?

Pre nájdenie svojej elektronickej faktúry sa musíte prihlásiť do svojho používateľského konta. Vpravo hore v tmavomodrej časti stránky je potrebné kliknúť na Prihlásiť.

Po stlačení tohto tlačidla sa zobrazí modálne okno, do ktorého vyplníte prihlasovacie údaje a následne kliknete na tlačidlo Prihlásiť sa.

Po prihlásení prejdite myšou na svoje meno - zobrazí sa rolovacie okno. Zvoľte možnosť Nákupy.

Zobrazí sa profilová sekcia Nákupy - E-shop objednávky. Medzi nimi nájdete danú objednávku, ku ktorej potrebujete faktúru. Kliknite na číslo objednávky alebo na tlačidlo Detail >.

Zobrazí sa detail objednávky. Ak si posuniete túto stránku nižšie uvidíte tam sekciu Dokumenty na stiahnutie. Kliknite na slovo “Faktúra” a zobrazí sa vám faktúra k vybranej objednávke.

Doprava
Aké spôsoby doručenia poskytujete?

Všetky možnosti doručenia nájdete na stránke Poštovné a doprava pri nákupe online

Posielate tovar aj do zahraničia?

Bohužiaľ, zatiaľ možnosť zaslania tovaru do zahraničia neposkytujeme. Tovar je možné objednať len na adresu v rámci Slovenskej republiky.

Môžem si objednávku vyzdvihnúť na predajni?

Môžete si zvoliť doručenie na Vami vybranú predajňu, na ktorej si následne vašu objednávku vyzdvihnete. Ďalšia možnosť je rezervovať si titul priamo z predajne prostredníctvom online rezervácií

Reklamácia a vrátenie tovaru
Ako mám postupovať, ak chcem produkt reklamovať?
Reklamácia tovaru kúpeného na E-shope

Pokiaľ ide o poškodený alebo chybne odoslaný tovar, máte nárok na bezplatnú výmenu alebo vrátenie.

Ak ste členom nášho Klubu, viete si reklamáciu k vašej objednávke vytvoriť vo svojom profile v sekcií Nákupy a následne reklamáciu priniesť do ktorejkoľvek z našich predajní alebo ju odoslať do nášho skladu poštou na vlastné náklady doporučene s pribaleným reklamačným formulárom. Ak nemáte ako formulár vytlačiť, poprosíme vás jasne balík označiť číslom reklamácie - nachádza sa v reklamačnom formulári(REK...).

V prípade, že nie ste členom klubu môžete reklamáciu môžete vytvoriť telefonicky alebo e-mailom u našej zákazníckej podpory.

Kontakt na zákaznícku podporu
E-mail: [email protected]
Telefónne číslo(bezplatná infolinka): 0800 333 000

Ak by ste chceli zákaznícka podpora vám môže objednať kuriéra, ktorý u vás chybný tovar vyzdvihne. Tovar môžete zaslať aj poštou na vlastné náklady doporučene. Do balíka je nutné pribaliť vytlačený reklamačný formulár. V prípade, že nemáte ako formulár vytlačiť, je nutné balík jasne označiť číslom reklamácie, ktoré nájdete v reklamačnom formulári(REK-...). Balík následne buď zašlite na adresu nášho skladu alebo ju zaneste do ktorejkoľvek z našich predajní.

Reklamáciu môžete vytvoriť aj v ktorejkoľvek z našich predajní s pomocou našich kolegov. Pri vytváraní reklamácie budete potrebovať číslo objednávky a poškodený tovar.

Adresa nášho skladu
Panta Rhei E-shop,
Na Pántoch 18,
83106 Bratislava

Reklamácia tovaru kúpeného v kamennej predajni

Chybný tovar, ktorý ste zakúpili na niektorej z našich kamenných predajní, môžete reklamovať v ktorejkoľvek našej prevádzke, naši kolegovia vám radi pomôžu vytvoriť reklamáciu. Pri reklamácii budete potrebovať číslo bloku(KN... alebo CD...) a poškodený tovar.

Tovar zakúpený na predajni môžete reklamovať aj online. Ak ste členom nášho nášho klubu, môžete reklamáciu vytvoriť vo svojom profile v sekcií Nákupy - Kníhkupectvo. Avšak ak ste pri nákupe nepoužili klubovú kartu, nákup sa vám tu nezobrazí. Po vytvorení reklamácie môžete reklamáciu zaslať na náš sklad na vlastné náklady poštou doporučene. Do balíka je nutné pribaliť vytlačený reklamačný formulár. Ak nemáte možnosť formulár vytlačiť, poprosíme vás jasne balík označiť číslom reklamácie, ktoré nájdete v reklamačnom formulári(REK-...).
V prípade, že reklamáciu nechcete posielať na sklad, môžete ju zaniesť na ktorúkoľvek z našich predajní.

V prípade, že nie ste členom klubu no aj tak by ste chceli reklamáciu vyriešiť online, môžete kontaktovať našu zákaznícku podporu, ktorá vám rada pomôže reklamáciu vytvoriť. Na vytvorenie reklamácie budete potrebovať vedieť číslo bloku(KN... alebo CD...). Po vytvorení reklamácie môžete tovar odoslať do nášho skladu poštou doporučene na vlastné náklady. Do balíka je nutné priložiť vytlačený reklamačný formulár. Ak nemáte možnosť formulár vytlačiť, je nutné balík jasne označiť číslom reklamácie, ktoré nájdete v reklamačnom formulári(REK-...). Reklamáciu máte možnosť aj zaniesť na ktorúkoľvek z našich predajní.

Kontakt na zákaznícku podporu
E-mail: [email protected]
Telefónne číslo(bezplatná infolinka): 0800 333 000

Adresa nášho skladu
Panta Rhei E-shop,
Na Pántoch 18,
83106 Bratislava

Kedy viem produkty reklamovať?

Záručná lehota je 2 roky(24 mesiacov) - to znamená, že dva roky od prebratia tovaru máte nárok na reklamáciu tovaru ak má produkt nejakú výrobnú vadu.

Ak boli produkty závadné už pri predaji a bolo to aj pri produktoch oznámené, že majú vadu nie je možné ich reklamovať - tieto produkty sú z našej druhej šance - projekt kde knihám s malou chybou krásy dávame druhú šancu.

Čo mám robiť, ak chcem tovar kúpený na e-shope vrátiť?

Tovar môžete vrátiť do 14 dní od prevzatia objednávky osobne v ktorejkoľvek predajni Panta Rhei. Na vrátenie tovaru budete potrebovať číslo objednávky a tovar, ktorý chcete vrátiť. Naši zamestnanci vám radi pomôžu s vrátením tovaru.

Tovar môžete vrátiť aj poštou na adresu nášho skladu. Je nutné k balíku doplniť aj vytlačený reklamačný formulár. Ak nemáte k dizpozícií tlačiareň je nutné balík jasne označiť číslom reklamácie, ktoré nájdete v reklamačnom formulárí(REK-...).

Reklamačný formulár viete získať niekoľkými spôsobmi. Ak ste členom Klubu Panta Rhei, stačí ak si vo vašej profilovej sekcií Nákupy nájdete objednávku, z ktorej chcete tovar vrátiť a vypíšete reklamačný formulár online.
Ak nie ste člen klubu, môžete zavolať našej zákazníckej podpore, ktorá vám rada pomôže formulár vyplniť.
A ak vám nevyhovuje ani jedna z vyššie uvedených možností, môžete samozrejme prísť na jednu z našich predajní a tam vám naši zamestnanci radi pomôžu.

Peniaze vám budú vrátené na účet najneskôr do 14 dní od prijatia vráteného tovaru na sklade.

Adresa nášho skladu
Panta Rhei E-shop,
Na Pántoch 18,
83106 Bratislava

Kontakt na zákaznícku podporu
E-mail: [email protected]
Telefónne číslo(bezplatná infolinka): 0800 333 000

Viac informácií o vašich právach na vrátenie tovaru nájdete TU.

Ako získam reklamačný formulár?
Chcem získať reklamačný formulár a som člen Klubu Panta Rhei
  1. Prihlásim sa do svojho používateľského účtu.
  2. Kliknem vpravo hore na svoje meno.
  3. Zobrazí sa mi okno s možnostami, kliknem na možnosť Nákupy
  4. Zobrazia sa mi moje nákupy v e-shope. Ak chcem reklamovať nákup v kníhkupectve, prekliknem sa vpravo hore možnosťou Kníhkupectvo.
  5. Nájdem si v zozname nákupov ten, ktorý chcem reklamovať. Ak ste pri nákupe na predajni nepoužili vašu klubovú kartu, váš nákup tu neuvidtíte. V tomto prípade pozrite možnosť nižšie - Chcem získať reklamačný formulár, ale nie som člen Klubu Panta Rhei.
  6. Kliknem vpravo vedľa daného nákupu na modré tlačidlo s ikonou šípky dole.
  7. Vyberiem si možnosť reklamácia, ak chcem tovar reklamovať. Ak chcem tovar vrátiť vyberiem si možnosť odstúpenie od zmluvy(možné do 14 dní od zakúpenia tovaru).
  8. Otvorí sa mi formulár, ktorý môže byť čiastočne predvyplnený mojimi informáciami z nákupu. Tieto informácie si skontrolujem či sú stále platné, ak nie sú tak ich zmením.
  9. Vyberiem si z možností tovar, ktorý chcem reklamovať.
  10. Vyplním popis poškodenia produktu. V prípade, že sa jedná o vrátenie tovaru môžete do tohto poľa zadať napríkald "Nechcem uvádzať dôvod reklamácie", keďže vrátenie tovaru máte právo vykonať aj bez udania dôvodu.
  11. Následne si vyberte z možností preferovaný spôsob riešenia reklamácie. V prípade, že ste si vybrali možnosť vrátiť peniaze na účet, musíte vyplniť aj svoj IBAN aby sme vám mali kde peniaze vrátiť.
  12. Kliknite na tlačidlo Dokončiť
  13. Zobrazia sa vám dve možnosti - Tlač štítku a Stav reklamácie. Je nutné aby ste ďalej rozklikli možnosť Tlač štítku(aj keď nemáte tlačiareň), tu si viete stiahnuť reklamačný formulár.
  14. Posledným krokom je v možnosti Tlač štítku kliknúť na tlačidlo Dokončiť. Ak tento krok nevykonáte, vaša reklamácia sa nevytvorí!
  15. Ak ste náhodou už dokončili možnosť Tlač štítku, no nepodarilo sa vám stiahnuť reklamačný formulár, môžete otvoriť možnosť Stav reklamácie. V spodnej čati sa vám bude dať opätovne stiahnuť reklamačný formulár.
Chcem získať reklamačný formulár, ale nie som člen Klubu Panta Rhei

Možete kontaktovať našu zákaznícku podporu:
Naša zákaznícka podpora vám rada pomôže s vytvorením reklamácie - budete potrebovať číslo objednváky/nákupu(37... alebo KN...). Po vytvorení reklamácie vám príde email s linkom na vašu reklamáciu. Po otvorení reklamácie si v možnosti Stav reklamácie v spodnej časti formulára budete vedieť stiahnuť reklamačný formulár. Prípadne viete požiadať našu zákaznícku podporu aby vám na email rovno poslali reklamačný formulár alebo číslo reklamácie.

E-mail: [email protected]
Telefónne číslo(bezplatná infolinka): 0800 333 000

Môžete s tovarom prísť priamo na predajňu:
V tomto prípade vám zamestnanci na ktorejkoľvek našej predajni reklamáciu vytvoria a vytlačia vám aj reklamačný formulár ako potvrdenie o vytvorení reklamácie. Reklamačný formulár vám príde aj na vašu zadanú emailovú adresu, ktorú poskytnete pri tvorbe reklamácie. Na tvorbu reklamácie na predajni budete potrebovať číslo reklamácie alebo číslo objednávky/nákupu(37... alebo KN...) a reklamovaný tovar.

Ako zistím stav mojej reklamácie?

Po vytvorení reklamácie vám na emailovú adresu, ktorú ste zadali pri tvorbe reklamácie prišiel email, kde sa viete prekliknúť na svoju reklamáciu. Uvidíte možnosť Stav reklamácie, ktorú keď otvoríte uvidíte v akom stave je vaša reklamácia.
Avšak zakaždým keď sa vaša reklamácia aktualizuje, príde vám informačný email čo sa s vašou reklamáciou deje. V každom z týchto emailov budete mať link na vašu reklamáciu, ktorý keď otvoríte viete si skontrolovať Stav vašej reklamácie.

V prípade že máte nejaké problémy s vašou reklamáciou, neváhajte kontaktovať našu zákaznícku podporu.
E-mail: [email protected]
Telefónne číslo(bezplatná infolinka): 0800 333 000

Objednávka
Ako môžem zrušiť objednávku?

Storno objednávky je možné vykonať v prípade

  • Ak objednávka ešte nebola zaplatená - Storno môžete vykonať v používateľskom profile alebo môžete napísať na našu zákaznícku podporu.
  • Ak objednávka bola už zaplatená a nebola ešte odoslaná - V tomto prípade je malá šanca, že bude možné vašu objednávku stornovať, preto je nutné napísať našej zákazníckej podpore.
Môžem pridať, alebo odobrať titul v objednávke, prípadne objednávku rozdeliť?

Ak ste na nejaký titul v objednávke zabudli, chcete ho vymeniť alebo naopak nejaký titul odobrať, kontaktujte nás na [email protected] a ak to ešte bude možné, objednávku Vám upravíme. Ak si pôvodnú objednávku prajete rozdeliť, môže Vám byť k novým objednávkam účtované poštovné, napriek tomu, že ste za celú pôvodnú objednávku poštovné hradiť nemali. Ak potrebujete poradiť, kontaktujte našich operátorov na bezplatnej infolinke

Rezervácia
Ako funguje rezervácia?

V jednej rezervácií je možné rezervovať iba jeden produkt v ľubovoľnom množstve v závislosti od skladových zásob vybranej predajne. To znamená, že

  • ak si chcete rezervovať dva rôzne produkty, je potrebné si na každý produkt urobiť samostatnú rezerváciu
  • ak si chcete rezervovať dva kusy jedného produktu, viete to urobiť v jednej rezervácií.

Po vytvorení rezervácie obdržíte emailovú informáciu o vytvorení rezervácie. Následne predajňa musí tovar z rezervácie nájsť a potvrdiť, že rezervované produkty sa v nej nachádzajú.

Po potvrdení rezervácie obdržíte email a sms s informáciou, že si môžete svoju rezerváciu prísť vyzdvihnúť, kam si ju máte prísť vyzdvihnúť ako dlho bude na vás rezervácia čakať, a v emaili príde aj informácia navyše - otváracie hodiny predajne.

Ako rezervovať tovar?
  1. Nájdite si produkt, ktorý chcete rezervovať
  2. Nájdite tlačidlo Rezervácia v x kníhkupectvách a kliknite naňho

    Možnosť rezervácie v detaile produktu

    Možnosť rezervácie v zozname všetkých produktov

  3. Zobrazí sa okno, do ktorého je nutné doplniť e-mail, kníhkupectvo, v ktorom chcete produkty prevziať, počet kusov ktoré chcete rezervovať. Môžete vyplniť aj mobilný telefón ak chcete aby vám prišla sms - nie je to povinný údaj.

  4. Po vybraní predajne máte možnosť pozrieť si na mape kde sa predajňa nachádza prostredníctvom tlačidla zobraziť na mape.

  5. Je potrebné dať súhlas s obchodnými podmienkami, zároveň je potrebný súhlas so spracovávaním osobných údajov a potvrdenie, že máte viac ako 16 rokov. Následne môžete kliknúť na tlačidlo Rezervácia v kníhkupectve.

  6. Ak ste rezerváciu úspešne vytvorili, príde vám email s informáciou o vytvorení rezervácie.
  7. Ak produkty zamestnanci vybranej predajne nájdu, obdržíte ďalší email a sms (ak ste zadali mobilné číslo) o tom, že je rezervácia pripravená na vyzdvihnutie. Ak zamestnanci vybranej predajne produkty nenájdu, obdržíte email s informáciou, že sa im produkty nepodarilo nájsť.
  8. Následne už len zostáva ísť si svoje produkty prevziať na predajňu.
Kde si viem rezervovať tovar?

Tovar si môžete rezervovať v ktorejkoľvek z našich predajní za predpokladu, že rezervované produkty sú skladom v danej predajni. Ak v danej predajni skladom nie sú, v rezervačnom procese sa možnosť rezervácie tovaru na tejto predajni nezobrazí.

Ako dlho budem mať tovar rezervovaný?

Doba rezervácie sú 3 kalendárne dni.

Viem predĺžiť čas prebratia tovaru?

Nie, momentálne túto funkcionalitu nemáme k dispozícií.

Prečo mi prišiel e-mail/sms, že tovar nebol nájdený?

Vo výnimočných prípadoch sa môže stať, že zamestnanci predajne rezervovaný tovar nenájdu z dôvodu odcudzenia tovaru, je poškodený, alebo preto, že produkt akurát niekto kúpil. V takomto prípade sa rezervácia automaticky zruší a príde vám emailom informácia o zrušení rezervácie.

Ako tovar prevziať?

Pre prevzatie rezervácie je nutné navštíviť osobne predajňu, na ktorej ste si rezerváciu spravil. Pre prevzatie rezervácie stačí prísť priamo k pokladni a našim zamestnancom povedať číslo danej rezervácie. Následne rezerváciu stačí už iba zaplatiť ako keby ste nakupovali priamo v predajni.

Ako môžem rezervovaný tovar zaplatiť?

Rezervovaný tovar je možné zaplatiť platobnou kartou, hotovosťou, darčekovými poukážkami alebo prípadne kombináciou týchto platieb. Minimálna suma pre platby kartou je stanovená na 3,00 € pre kaviarne a 5,00 € pre kníhkupectvá.

Je možné tovar vrátiť?

Tovar zakúpený rezerváciou je možné najneskôr do 14 dní od vyzdvihnutia tovaru vrátiť na ktorejkoľvek z predajní.

Vrátený tovar

  • je možné vymeniť za iný v rovnakej alebo vyššej hodnote
  • je možné vymeniť za darčekovú poukážku
Je rezervácia možná telefonicky?

Rezerváciu je možné vykonať aj telefonicky na čísle 0800 333 030 počas pracovných dní od 8:00 do 16:30. Alebo si môžete tovar rezervovať priamo na vami vybranej prevádzke. Kontakty na jednotlivé prevádzky nájdete TU.

Ako si zruším rezerváciu, alebo zistím jej aktuálny stav?
  1. Prihláste sa do svojho účtu
  2. Prejdite na svoje meno - zobrazí sa vám menu
  3. Kliknite na položku Rezervácie.

  4. Zobrazí sa vám zoznam vašich rezervácií.
    1. Nájdite rezerváciu, ktorú chcete zrušiť a kliknite pri nej na tlačidlo zrušiť rezerváciu. Následne obdržíte informáciu emailom, že rezervácia bola zrušená.
    2. Nájdite rezerváciu, ktorej stav chcete zistiť. V tomto riadku vidíte Stav rezervácie. Stavy rezervácie sú:
      1. Nová - novovytvorená rezervácia, ktorú si predajňa ešte nevšimla.
      2. Pripravená - rezervácia ktorá je pripravená na prevzatie na prevádzke.
      3. Nenájdená - rezervácia ktorej tovar sa nepodarilo na prevádzke nájsť.
      4. Zrušená - rezervácia ktorá bola zrušená.

    Tlačidlo na zrušenie rezervácie

    Stav pripravená

    Stav nenájdená

    Stav zrušená

    Stav nová

Zákaznícky profil
Ako sa môžem registrovať?

Registrujte sa tu. Pri ďalšej návšteve v e-shope sa už stačí len prihlásiť a môžete nakupovať. Po registrácii si budete vedieť kedykoľvek pozrieť stav objednávok aj všetky faktúry, tvoriť vlastné zoznamy produktov či upravovať údaje v profile.

Zabudol som heslo. Kde ho nájdem?

Ak ste zabudli svoje heslo, obnoviť si ho môžete tu. Na email Vám príde odkaz a po jeho otvorení si môžete zadať nové heslo a úspešne sa prihlásiť. Pokiaľ sa Vám napriek zmene hesla nepodarí prihlásiť, kontaktujte nás na [email protected].

Na čo slúži Zoznam želaní?

Zoznamy slúžia na ukladanie produktov do vlastných kategórií, ktoré si môžete vytvoriť vo svojom účte. Využijete ich v prípade, že vás zaujímajú niektoré tituly či produkty, ale momentálne si ich nechcete objednať, alebo ich chcete darovať napríklad na Vianoce svojim blízkym. Produkty môžete do zoznamov pridávať pomocou ikony srdiečka, ktorá sa nachádza nad informáciou o dostupnosti a cene produktu. Položky v zoznamoch zostanú kým ich nepridáte do košíka alebo ich zo zoznamu neodoberiete.

Ako sa prihlásim na odber newslettra?

Ak chcete na svoj email dostávať najnovšie informácie o dianí na knižnom trhu a akciách či novinkách na našom eshope, môžete v procese registrácie potvrdiť svoj záujem o newsletter zaškrtnutím políčka "prihlásiť na odber newslettra". Na odber newslettra sa môžete prihlásiť aj v pravom dolnom rohu stránky. V prípade, že Vás budú naše informačné emaily obťažovať, môžete sa z newslettra kedykoľvek odhlásiť v sekcii Newsletter po prihlásení na našej stránke alebo v pätičke v samotnom newslettri.

Darčekové poukážky a zľavové kupóny
Ako fungujú darčekové poukážky?

Darčeková poukážka je druh platidla podobne ako platba napríklad bankovým prevodom. To znamená, že sa vám z celého nákupu odráta výška darčekovej poukážky. Všetky darčekové poukážky sú časovo obmedzené na 1 rok. Niektoré sú obmedzené aj na výšku nákupu. Zároveň sú všetky darčekové poukážky zakúpené v e-shope použiteľné aj v kamennej predajni.

Aké druhy darčekových poukážok ponúkate?

Elektronické darčekové poukážky Panta Rhei, ktoré sa dajú zakúpiť u nás v e-shope majú hodnoty 10, 20, 30, 50, 100 eur. Ide o elektronické darčekové poukážky, ktoré sú použiteľné tak na e-shope, ako aj v predajniach Panta Rhei. Platnosť poukážky je 12 mesiacov a je vyznačená na zadnej strane poukážky. Na jeden nákup je možno použiť aj viac poukážok.

Fyzické darčekové poukážky Panta Rhei, ktoré sa dajú zakúpiť na kamenných prevádzkach Panta Rhei a je možné ich uplatniť tak na prevádzke, ako na e-shope Panta Rhei. Platnosť poukážky je 12 mesiacov a je vyznačená na zadnej strane poukážky. Na jeden nákup je možno použiť aj viac poukážok.

E-tickety - darčekové poukážky pre spoločnosť EdenRed, ktoré sa dajú použiť iba v prevádzkach Café Dias.

Ako viem získať darčekovú poukážku?

Darčekovú poukážku je možné si zakúpiť v e-shope Panta Rhei. Pri nákupe musíte byť prihlásení. Do konta vám po prijatí platby do profilovej sekcie Darčekové poukážky pribudne zakúpená darčeková poukážka.

Fyzické darčekové poukážky je možné zakúpiť v ktorejkoľvek predajni Panta Rhei. Tieto poukážky sú rovnako použiteľné v kamenných predajniach aj na e-shope Panta Rhei.

Môžem kombinovať darčekové poukážky s inými darčekovými poukážkami/zľavami?

Darčekovú poukážku môžete kombinovať s inými darčekovými poukážkami, až kým neprekročíte limit svojho nákupu. (hodnota nákupu < hodnota všetkých darčekových poukážok).

Kombinovateľnosť ISICu a zľavových kupónov závisí od druhu zľavového kupónu.

  Darčeková poukážka Zľavový kupón ISIC
Darčeková poukážka
Zľavový kupón V závislosti od druhu kupónu
ISIC V závislosti od druhu kupónu
Darčeková poukážka

Darčeková poukážka

Zľavový kupón

ISIC

Zľavový kupón

Darčeková poukážka

Zľavový kupón

ISIC - V závislosti od druhu kupónu

ISIC

Darčeková poukážka

Zľavový kupón - V závislosti od druhu kupónu

ISIC

Ako použiť darčekovú poukážku v e-shope?

Po pridaní všetkých vybraných produktov vojdite do košíka. Košík je jediné miesto kde sa dá darčeková poukážka aktivovať.

V košíku vidíte zoznam svojich kupovaných produktov, prípadne aj odporúčané produkty a pod nimi sa nachádza možnosť vloženia Darčekovej poukážky - “Máte zľavový kód alebo darčekovú poukážku?”.

Po kliknutí na túto možnosť sa zobrazí okienko, do ktorého môžete vpísať kód darčekovej poukážky.

Po vpísaní kódu musíte stlačiť tlačidlo “použiť“ - týmto kliknutím sa platná darčeková poukážka aktivuje pre daný nákup.

Majú darčekové poukážky nejaké obmedzenia?

Ak máte aktivovanú darčekovú poukážku v košíku, pri výbere platby si budete môcť vybrať medzi platbou kartou alebo prevodom na bankový účet. Možnosť platby dobierkou a na predfaktúru nie sú momentálne v tomto prípade možné.

Platba iba Darčekovými poukážkami

Celú objednávku je možné zaplatiť iba darčekovými poukážkami. V tomto prípade vznikajú dva možné scenáre:

  1. Celková suma objednávky = Celkový súčet použitých darčekových poukážok - v takomto prípade nie je nutné nič doplácať, objednávka bude uhradená iba darčekovými poukážkami.
  2. Celková suma objednávky < Celkový súčet použitých darčekových poukážok - v tomto prípade tiež nie je nutné nič doplácať, avšak vzniknutý rozdiel bohužiaľ nevieme zákazníkovi vrátiť.
Platba Darčekovými poukážkami s doplatkom

Tento prípad je u nás v e-shope najčastejší. Nastáva vtedy keď Celková suma objednávky > Celkový súčet použitých darčekových poukážok. V tomto prípade je uhradená časť objednávky darčekovými poukážkami a je nevyhnutné, aby bol zbytok doplatený iným druhom platby. Doplatky umožňujeme platbou kartou, alebo online platbou bankovým prevodom.

Ako zruším nákup darčekovej poukážky?

Ak ste už objednávku, v ktorej ste nakúpili darčekovú poukážku aj zaplatili, nevieme takúto objednávku vystornovať.

Ak ste objednávku ešte nezaplatili, viete si objednávku vystornovať vo svojom používateľskom účte alebo napíšte našej zákazníckej podpore - [email protected], ktorá objednávku stornuje.

V používateľskom účte sa dá objednávka vystornovať nasledovne:

  • Prihlásite sa do svojho používateľského konta, cez ktoré ste robili objednávku. Ak ste neboli prihlásení stačí sa prihlásiť/registrovať a prihlásiť s emailom, ktorý ste použili pri tvorbe objednávky.
  • Po prihlásení prejdete do používateľského profilu a do sekcie Nákupy - Objednávky v e-shope
  • Medzi objednávkami nájdite objednávku, ktorú chce stornovať. Vedľa sa nachádza červené tlačidlo “Zrušiť objednávku“, na ktoré je treba kliknúť.
  • Následne bude objednávka automaticky vystornovaná.
Ako zruším nákup, v ktorom som použil darčekovú poukážku?

Objednávku viete vystornovať vo svojom účte, ak sme ju ešte nezačali baliť. V inom prípade je nutné napísať na našu zákaznícku podporu - [email protected] a požiadať ich o storno.

Peniaze vám vrátime automaticky automaticky a nová darčeková poukážka vám príde do používateľského profilu do sekcie Darčekové poukážky.

Dá sa z objednávky, v ktorej som použil darčekovú poukážku vystornovať produkt?

Ak chcete zo svojej objednávky vrátiť len jeden produkt je potrebné napísať na našu zákaznícku podporu - [email protected]. Následne vám vrátime peniaze nasledovne:

  • Ak hodnota vracaného produktu/ov je menšia ako výška použitých darčekových poukážok, príde vám do používateľského profilu nová darčeková poukážka v hodnote vracaného produktu.
  • Ak hodnota vracaného produktu/ov je väčšia ako výska použitých darčekových poukážok, príde vám do používateľského profilu nová darčeková poukážka v hodnote použitých pôvodných darčekových poukážok. Zvyšné peniaze vám vrátime automaticky.
Viete mi predĺžiť platnosť darčekovej poukážky?

V prípade, že platnosť darčekovej poukážky uplynula pred menej ako tromi mesiacmi, môže zákazník zažiadať o jej predĺženie zaslaním e-mailu na našu zákaznícku podporu - [email protected]. K žiadosti pridajte fotografiu dátumu platnosti na poukážke. Zákaznícka podpora následne predĺži platnosť o 1 mesiac. Takéto predĺženie platnosti darčekovej poukážky je možne iba jeden raz. V prípade, že platnosť darčekovej poukážky uplynula pred viac ako tromi mesiacmi, nie je možné ju viac predĺžiť.

Môžem si stiahnuť všetky darčekové poukážky naraz?

Ak nakúpite viac darčekových poukážok a chcete ich upraviť a stiahnuť naraz prejdite na Účet → Nákupy → Objednávka darčekových poukážok.

Po otvorení detailu takejto objednávky máte k dispozícií možnosť stiahnuť darčekové poukážky naraz. Táto možnosť je dostupná iba z detailu takejto objednávky.

E-knihy
Čo sú to e-knihy?

E-knihy alebo elektronické knihy nemajú fyzickú podobu. To znamená, že nedostanete fyzickú kópiu knihy. Po zakúpení e-knihy vám pribudne do digitálnej knižnice na webe Panta Rhei, elektronická kópia zakúpenej knihy. Odtiaľto si môžete túto knihu kedykoľvek stiahnuť do svojho zariadenia, v ktorom môžete e-knihu čítať.

Ako nájsť e-knihy na webe Panta Rhei?

E-knihy sa dajú nájsť v kategórií E-knihy. Avšak ak nehľadáte priamo v tejto kategórií, e-knihy viete identifikovať veľmi jednoducho. Pri každej e-knihe sa nachádza tag E-kniha a jej skladový stav je Na stiahnutie - zobrazené na obrázkoch.

Zoznam produktov

Detail produktu

Ako kúpiť e-knihu?

Každú e-knihu je možné zakúpiť iba jedenkrát!

  1. Pre nákup elektronického tovaru musíte byť prihlásený. Práve preto by malo byť prvým krokom prihlásenie, aj keď sa dá prihlásiť aj po pridaní e-kníh do košíka.

  2. Pri pridávaní produktov do košíka si treba dať pozor na rozdiel medzi knihami a e-knihami. Preto odporúčame si poriadne skontrolovať či vaša e-kniha má tag E-kniha a skladový stav Na stiahnutie.

    Zoznam produktov

    Detail produktu

  3. Následne po pridaní produktov do košíka, stačí prejsť celým nákupným procesom. Ak sa v košíku nachádzajú iba elektronické produkty, nebude nutné vybrať si druh dopravy. Ten bude automaticky zvolený ako elektronický a teda aj bezplatný.

  4. Posledný znak toho, že kupujete elektronický tovar je v poslednom kroku košíka. Kde je nutné súhlasiť s licenčnými podmienkami pre používanie e-kníh/audiokníh a elektronických darčekových poukážok(Licenčné podmienky).

  5. Následne stačí už objednávku zaplatiť a počkať pár minút kým doručíme e-knihu do digitálnej knižnice.
Ako stiahnuť e-knihu?
  1. Je potrebné sa prihlásiť do svojho používateľského konta, v ktorom máte zakúpenú e-knihu.
  2. Následne prejdite na svoje meno - zobrazí sa vám rolovacie okno. V tomto okne treba kliknúť na tlačidlo Digitálna knižnica.

  3. Zobrazí sa zoznam vašich e-kníh a elektronických audiokníh. Nájdite požadovanú e-knihu a stlačte pri nej tlačidlo Stiahnuť e-knihu.

  4. Následne sa otvorí okno, kde máte na výber v akom formáte chcete e-knihu stiahnuť.

  5. Po pár sekundách sa e-kniha začne sťahovať do zariadenia, s ktorým aktuálne pracujete.
Aké formáty e-kníh predávate?
EPUB

Štandardný formát, podporovaný väčšinou čítačiek e-kníh avšak tento formát sa dá čítať aj na mobilných zariadeniach(s aplikáciou podporujúcou tento formát). Je to odporúčaný formát ak plánujete e-knihu čítať prostredníctvom čítačky.

MOBI

Tento formát vlastní firma Amazon. Z tohto dôvodu je tento formát možné čítať iba na čítačkách Kindle od firmy Amazon. Tento formát pre čítačky Kindle podporuje rôzne zaujímavé funkcie ako napríklad text to speech(e-kniha bude čítaná nahlas).

Avšak v roku 2022 skončila podpora pre MOBI formát a od novembra 2023 prestáva Kindle čítačka postupne podporovať všetky e-knihy v tomto formáte.

PDF

Portable document format - PDF - je klasický formát textových dokumentov. Je vhodný na čítanie v mobile, tablete a pc. Avšak nie je vhodný pre čítačky e-kníh nakoľko nespĺňa štandardy pohodlného čítania(napr. príliš veľké okraje).

Ako zmením formát e-knihy?

Ak požadovaný formát, je možné medzi sebou formáty konvertovať v rôznych dostupných online konverteroch.

Príklady konverterov:

Konvertery nie sú produktom spoločnosti Pantarhei. Sú príkladom možných externých konverterov.

Ako fungujú čítačky e-kníh?

Najvhodnejšími zariadeniami na čítanie e-kníh sú špecializované čítačky, ktoré poskytujú najkvalitnejší zážitok spojený so sťahovaním, archivovaním a predovšetkým, samotným čítaním. Čítačky e-kníh totiž, na rozdiel od iných zobrazovacích zariadení, vynikajú špeciálnym typom obrazovky, ktorá neprodukuje pre oči škodlivé modré svetlo, svojím vzhľadom imituje papier a je vhodná aj na dlhšie čítanie.

PocketBook

Jeden z najväčších výrobcov čítačiek e-kníh založených na technológii E Ink na svete so sídlom vo švajčiarskom Lugane. Pocketbook vznikla v roku 2007 a dnes predáva produkty vo viac než 35 krajinách po celom svete. Vytváraním ergonomického produktového dizajnu s hardvérom vysokej kvality a jedinečným softvérovým riešeniam PocketBook používateľom garantuje bezproblémový zážitok z čítania – kdekoľvek a kedykoľvek.

Podporované formáty: EPUB, PDF

Ako posielať e-knihy do čítačky PocketBook?

Mailovú adresu slúžiacu na zasielanie e-kníh je potrebné zaregistrovať priamo vo vašej čítačke pripojenej na internet nasledovným postupom: Nastavenia -> Účty a synchronizácia -> Send-to-PocketBook -> Prihlásiť sa. V tomto kroku zadajte vašu kontaktnú e-mailovú adresu a vytvorte si heslo. Následne je potrebné registráciu potvrdiť vo vašej e-mailovej schránke. Potom si môžete zvoliť ľubovoľnú mailovú adresu s koncovkou @pbsync.com, ktorú budete využívať na odosielanie e-kníh do vašej čítačky.

Na to, aby ste e-knihu mohli prijať, musíte mať povolený príjem dokumentov od e-mailovej adresy, ktorá vám e-knihu posiela.

Pozor:

  • Čítačka typu PocketBook akceptuje len e-knihy vo formáte EPUB
  • Funkciu Send-to-PocketBook majú iba novšie modely čítačiek – zákazník by si mal overiť, že jeho model túto funkciu podporuje
Kindle

Amazon Kindle je čítačka elektronických kníh založená na technológii elektronického papiera, umožňujúca lepšiu čitateľnosť a omnoho väčšiu výdrž batérie než LCD. Zariadenie je vyvíjané a predávané spoločnosťou Amazon.

Ako posielať e-knihy do čítačky Kindle?

E-mailová adresa pre príjem e-kníh vám bude vygenerovaná po zaregistrovaní vášho zariadenia na stránke Amazon. E-mailovú adresu prepojenú s vašou čítačkou typu Kindle si môžete overiť na vašom zákazníckom konte portálu Amazon -> Your Account -> Digital Services and Device Support -> Manage digital content -> Preferences -> Personal Document Settings -> Send-to-Kindle E-Mail Settings.

Táto e-mailová adresa je zväčša vo formáte [email protected].

Podporované formáty(ktoré vie zákazník zakúpiť na našom webe): EPUB, MOBI(končí podpora)

Mobilné zariadenie

E-knihy vo formáte EPUB je možné čítať aj v mobilnom telefóne či tablete. Pre zobrazenie špecifických formátov e-kníh, je potrebné mať nainštalované na to slúžiace aplikácie.

OS Android

  1. Zaregistruje vaše Adobe ID – získate mailovú adresu a heslo, ktoré slúžia ako prihlasovacie údaje pre stiahnutie a čítanie e-kníh šifrovaných Adobe DRM (formát EPUB).
  2. Stiahnite si aplikáciu podporujúcu Adobe DRM (napr. Pocketbook, Adobe Digital Editions).
  3. Autorizujte aplikáciu zadaním vášho Adobe ID.
  4. Stiahnite e-knihu – najprv stiahnete malý súbor URLLink.acsm, ktorý použijete na stiahnutie e-knihy v aplikácii. Sťahovanie môže v závislosti od veľkosti súboru trvať niekoľko minút.

iOS

V zariadeniach iPhone a iPad sa nachádza predinštalovaná aplikácia Knihy (Books), v ktorej je možné priamo otvoriť stiahnutú e-knihu vo formáte EPUB. Jednorazovo je potrebné si v zariadení registrovať Adobe ID (viď postup vyššie).

Ako stiahnuť e-knihy do čítačky?

E-knihy si môžete do čítačky stiahnuť dvomi spôsobmi:

  1. Prenos pomocou kábla – klasickým spôsobom pripojíte kábel čítačky k zariadeniu, do ktorého ste si stiahli e-knihu v požadovanom formáte a súbor manuálne prenesiete.
  2. Zaslanie prostredníctvom e-mailu – pre tento spôsob je potrebné čítačku pripojiť na WiFi sieť. Na mailovú adresu prepojenú s vašou čítačkou jednoduchým spôsobom odošlete mailovú správu s prílohou e-knihy v požadovanom formáte.
Objednal som si dve e-knihy, jedna mi prišla druhá nie, čo mám robiť?

Pri objednávkach viacerých e-kníh, nemusia vždy e-knihy prísť naraz do digitálnej knižnice, preto treba počkať ak jedna e-kniha príde, na druhú e-knihu ešte ďalších pár minút.

Omylom som objednal 2 rovnaké e-knihy, čo môžem robiť?

Napíšte na našu zákaznícku podporu - [email protected]. Peniaze za druhú omylom objednanú knihu vám vrátime.

Audioknihy
Čo sú elektronické audioknihy?

Elektronické audioknihy nemajú fyzickú podobu. To znamená, že nedostanete žiadnu fyzickú kópiu audioknihy(cd, dvd, usb). Do vašej digitálnej knižnice na našej stránke, pribudne link na stiahnutie elektronickej nahrávky vybranej audioknihy. Po kliknutí na tento link sa stiahne audiokniha priamo do jeho zariadenia, z ktorého môže audioknihu kedykoľvek počúvať.

Ako nájsť elektronické audioknihy na webe Panta Rhei?

Na našom webe Panta Rhei sa nachádzajú dva druhy audiokníh. Jedny majú fyzickú podobu a druhé elektronickú.

Po zvolení kategórie Audioknihy vás presmerujeme na web kde sa nachádzajú fyzické aj elektronické audioknihy. Pomocou filtrov si viete vyfiltrovať Formát - MP3 na stiahnutie. Tento filter vám ukáže len elektronické audioknihy.

Elektronické audioknihy viete rozoznať aj podľa tagu pri produkte - Na stiahnutie.

V detaile produktu

V zozname všetkých produktov

Ako kúpiť elektronickú audioknihu?
  1. Musíte byť prihlásený pre nákup elektronického tovaru. Preto by prvým krokom malo byť prihlásenie, aj keď sa dá prihlásiť aj po pridaní audiokníh na stiahnutie do košíka.

    V zozname všetkých produktov

  2. Pri pridávaní produktov do košíka si treba dať pozor na rozdiel medzi audioknihami s fyzickou kópiou a elektronickými audioknihami. Preto odporúčame si poriadne skontrolovať či je vaša audiokniha typu na stiahnutie - má tag a skladovú zásobu označenú ako na stiahnutie.

    V zozname všetkých produktov

  3. Následne po pridaní produktov do košíka, stačí prejsť celým nákupným procesom. Ak sa v košíku nachádzajú iba elektronické produkty, nebude nutné vybrať si druh dopravy. Ten bude automaticky zvolený ako elektronický a teda aj bezplatný.

    V zozname všetkých produktov

  4. Posledný znak toho, že kupujete elektronický tovar je v poslednom kroku košíka. Kde je nutné súhlasiť s licenčnými podmienkami pre používanie e-kníh/audiokníh a elektronických darčekových poukážok.

    V zozname všetkých produktov

  5. Následne stačí už objednávku zaplatiť a počkať pár minút kým doručíme elektronickú audioknihu do vašej digitálnej knižnice.
Ako stiahnuť elektronickú audioknihu?
  1. Prihláste sa do svojho používateľského konta, v ktorom máte zakúpenú audioknihu. Následne prejdite na svoje meno - zobrazí sa rolovacie okno.
  2. V tomto okne musíte kliknúť na tlačidlo Digitálna knižnica.

  3. Zobrazí sa vám zoznam vašich e-kníh a elektronických audiokníh. Musíte si nájsť požadovanú elektronickú audioknihu a stlačiť pri nej tlačidlo Stiahnuť audioknihu.

  4. Následne sa otvorí modálne okno, kde máte na výber čo chcete stiahnuť - všetky kapitoly naraz ako zip, alebo len jednu špecifickú kapitolu. Podľa preferencií si vyberte jednu z možností a kliknite na ňu.

  5. Po pár sekundách sa začne sťahovať audiokniha/kapitola audioknihy do zariadenia, s ktorým aktuálne pracujete.
Aké formáty elektronických audiokníh predávate?

Audioknihy si môžete stiahnuť po jednotlivých kapitolách - vo formáte mp3 alebo ako zip všetkých kapitol - po rozzipovaní sú jednotlivé kapitoly vo formáte mp3.

Klub Panta Rhei
Čo je Klub Panta Rhei?

Panta Rhei klub je benefit pre zákazníkov Panta Rhei. Pre všetkých členov ponúkame zaujímavé výhody a zľavy. Stať sa členom je veľmi jednoduché, členom sa môže stať každý kto má v e-shope Panta Rhei používateľský účet.

Aké výhody poskytuje Klub Panta Rhei?
  • Narodeninová zľava 12% - ak máte pri klubovej karte uložený dátum narodenia, pošleme vám ako darček k vášmu sviatku zľavu. Zľava je uplatniteľná iba v e-shope v košíku.

  • Zľavy na vybrané tituly až do výšky 15% - zľavy sa menia každý mesiac. Zľavy sú uplatniteľné v e-shope (po prihlásení aplikované automaticky) aj v kníhkupectve (treba ukázať klubovú kartu).

    V e-shope je možné nájsť klubové zľavy takto:

    • Nadídete myšou nad kategóriu Knihy
    • V rolovacom okne vidíte vpravo možnosť Klubové zľavy - ak na ňu kliknete zobrazia sa aktuálne klubové zľavy

  • Zľava 30% na papierové tašky z edície Panta Rhei pri nákupe v kníhkupectve (treba ukázať klubovú kartu).
  • Ak sa prihlásite na odber členského newslettera budú vám chodiť e-maily so všetkými zľavami a zaujímavými ponukami.

Ako sa stať členom Klubu Panta Rhei?
Nový používateľ

Ak ste novým používateľom, je potrebné si vytvoriť zákaznícky účet. To znamená, že musíte ísť do registračného formulára vyplniť tam svoje údaje a Registrovať sa. Na to aby ste sa stali členom, vám počas registrácie účtu stačí zakliknúť možnosť Stať sa členom Panta Rhei Klubu.

  1. Vpravo hore v tmavomodrej časti stránky treba kliknúť na tlačidlo Prihlásiť sa.
  2. Následne sa zobrazí modálne okno. Tu je treba kliknúť na tlačidlo Registrovať sa.
  3. Po zobrazení registračného formulára je nutné vyplniť všetky povinné údaje - E-mail, Meno, Heslo, Heslo znovu, odkliknúť možnosť Oboznámil som sa s informáciami o ochrane osobných údajov. Zároveň zakliknite možnosť Stať sa členom Panta Rhei Klubu.
  4. Klubové údaje sú nepovinné, avšak môžete prísť o niektoré z benefitov.
  5. Klubové údaje sú nepovinné, avšak môžete prísť o niektoré z benefitov.
    • Odporúča sa vyplniť dátum narodenia - na narodeniny získate narodeninovú zľavu.
    • Ak ste už boli členom klubu a chcete si ponechať svoju starú kartu, môžete do poľa Číslo karty zadať číslo svojej karty. Ak náhodou systém nebude vedieť správe identifikovať kartu, vypíše sa chybová hláška s informáciou, aby ste kontaktovali zákaznícku podporu na [email protected]. Zákaznícka podpora udelí výnimku pre vašu kartu.
    • Odporúča sa vyplniť aj telefónne číslo. Pri klubových súťažiach vás tak vieme jednoduchšie kontaktovať v prípade výhry.
  6. Odporúčame sa prihlásiť aj na odber Newsletterov. Neuniknú vám tak žiadne klubové zľavy a zároveň ani bežné zľavy a akcie.
  7. Po stlačení tlačidla Registrovať sa je nutné navštíviť svoju emailovú schránku, kam vám príde potvrdzovací email.
  8. V potvrdzovacom emaily stlačte tlačidlo potvrdiť registráciu. Následne vás presmerujeme na web Panta Rhei, kde môžete nakupovať už ako prihlásený používateľ a člen klubu.
  9. Obdržíte ešte jeden email, v ktorom vás informujeme o úspešnom vytvorení účtu
  10. A okrem toho emailu dostanete v tomto prípade ešte jeden - o úspešnej registrácií do Klubu Panta Rhei aj s linkom na prepojenie do externých aplikácií - pridanie klubovej karty do aplikácie Google Wallet alebo Apple Pay.
Existujúci používateľ

Ak už máte u nás účet, prejdite do profilovej sekcie Panta Rhei Klub, kde len vyplníte klubový registračný formulár.

  1. Vpravo hore v tmavomodrej časti stránky treba kliknúť na tlačidlo Prihlásiť sa.
  2. Následne sa zobrazí modálne okno, v ktorom je treba sa prihlásiť - vyplnením údajov E-mail a Heslo alebo cez Facebook/Google.
  3. Po prihlásení treba prejsť myšou na svoje meno - zobrazí sa rolovacie okno, kde je treba zvoliť možnosť Panta Rhei Klub.
  4. Následne sa zobrazí registračný formulár do Klubu Panta Rhei. Všetky povinné údaje(samozrejme okrem súhlasu GDPR a VOP) sú predvyplnené. Avšak odporúča sa vyplniť aj ďaľšie údaje:
    • Odporúča sa vyplniť dátum narodenia - na narodeniny získate narodeninovú zľavu.
    • Ak ste už boli členom klubu a chcete si ponechať svoju starú kartu, môžete do poľa Číslo karty zadať číslo svojej karty. Ak náhodou systém nebude vedieť správe identifikovať kartu, vypíše sa chybová hláška s informáciou, aby ste kontaktovali zákaznícku podporu na [email protected]. Zákaznícka podpora udelí výnimku pre vašu kartu.
    • Odporúča sa vyplniť aj telefónne číslo. Pri klubových súťažiach vás tak vieme jednoduchšie kontaktovať v prípade výhry.
  5. Po stlačení tlačidla Registrovať do Panta Rhei Klubu je z používateľa člen klubu. Zároveň sa vám zobrazí klubová karta a linky na pridanie karty do aplikácií Google Wallet a Apple Pay.
  6. Po registrácií od nás obdržíte uvítací e-mail s linkom na vašu kartu a s linkami na pridanie klubovej karty do Google Wallet a Apple Pay.
Kde mám klubovú kartu?

Klubovú kartu môžete zakaždým zobraziť po prihlásení v profilovej sekcií Panta Rhei Klub. Samozrejme, že táto možnosť sa vzťahuje aj pre mobilné telefóny, aby sa karta dala pri nákupe v kníhkupectve čo najjednoduchšie použiť.

Zároveň je možnosť pridať si klubovú kartu do aplikácií Google Wallet a Apple Pay, linky pre túto možnosť nájdete pod klubovou kartou v profilovej sekcií Panta Rhei Klub.

Panta Rhei Klub možnosť

Klubová karta a linky do Google Wallet/Apple Pay

Ako si pridať klubovú kartu do aplikácie Google Wallet/Apple Pay?

Klubovú kartu môžete do aplikácie Google Wallet/Apple Pay pridať z dvoch rôznych miest.

  • Profilová sekcia Panta Rhei Klubu obsahuje linky na pridanie klubovej karty do aplikácie Google Wallet/Apple Pay. Na to aby ste sa k týmto linkom dostali, musíte byť prihlásený.
  • Uvítací e-mail, ktorý prišiel na váš e-mail hneď po registrácií do klubu tiež obsahuje linky do aplikácie Google Wallet/Apple Pay

Profilová sekcia Panta Rhei Klubu

Uvítací e-mail

Podľa druhu mobilného zariadenia si zvolíte buď možnosť

  • Pridať do služby Google Peňaženka(Google Wallet)
  • alebo Pridať do Apple Peňaženky(Apple Pay)

Následne sa vám zobrazí nové okno, v ktorom budete mať návod od externej spoločnosti.

Momentálne stačí na svojom mobilnom telefóne otvoriť fotoaparát a namieriť ho na vygenerovaný QR kód. Táto akcia vás presmeruje na možnosť pridania karty do svojej aplikácie Google Wallet/Apple Pay.

Ak vykonávate celý návod prostredníctvom mobilného telefónu, stránka s QR kódom sa vám nezobrazí a rovno vás presmeruje na možnosť pridania karty.

Karta s vygenerovaným QR kódom

Ako zrušiť členstvo v Klube Panta Rhei?
  1. Vpravo hore v tmavomodrej časti stránky treba kliknúť na tlačidlo Prihlásiť sa.

  2. Následne sa zobrazí modálne okno, v ktorom je treba sa prihlásiť - vyplnením údajov E-mail a Heslo alebo cez Facebook/Google.

  3. Po prihlásení prejdite myšou na svoje meno - zobrazí sa rolovacie okno, kde je treba zvoliť možnosť Účet.

  4. Zobrazí sa profilová sekcia Účet kde sa je treba dostať na spodnú časť stránky. Tu sa nachádza tlačidlo zrušiť členstvo v klube, na ktoré je treba kliknúť.

    Profilová sekcia Účet

    Tlačidlo zrušenia členstva

  5. Po stlačení tohto tlačidla sa zobrazí modálne okno, v ktorom musíte potvrdiť zrušenie svojho členstva tlačidlom Zrušiť členstvo v klube.

  6. V profilovej sekcií účet vedľa svojho mena uvidíte, že už nie ste členom klubu. Je tam oranžové tlačidlo Stať sa členom Panta Rhei Klubu.

Čo stratím zrušením členstva?
  • všetky výhody členov klubu
  • svoju unikátnu klubovú kartu - to znamená, že aj po prípadnom obnovení klubu sa údaje z tejto pôvodnej klubovej karty nebudú dať obnoviť.
ISIC/ITIC/EURO26
Čo je ISIC/ITIC/EURO26?

ISIC je medzinárodný preukaz študenta denného štúdia. Slúži na identifikáciu študenta, obsahuje fotografiu, názov školy, meno študenta a dátum jeho narodenia. Jeho platnosť je medzinárodná, a preto môžeš čerpať zľavy nielen na Slovensku, ale aj v zahraničí po celom svete, a to od pamiatok cez stravovanie a reštaurácie, služby telefonických operátorov, kiná, obchody s oblečením, doplnkami, knižkami až po cestovanie a dopravu.

ITIC a EURO26 sa od ISICu líšia iba vlastníkmi. ITIC je preukaz učiteľa a EURO26 je preukaz neštudenta do 26r života.

Ako funguje zľava ISIC/ITIC?
E-shop

Zľava sa uplatňuje priamo na produkt - ak máte aktivovanú zľavovú kartu a ste prihlásený, vidíte sumy produktov už s aplikovanou zľavou. V košíku sa po pridaní produktov zobrazí informácia o tom, koľko vďaka tejto karte ušetríte (nie je to dodatočná zľava).

Výška zľavy je 7% z nezľavnenej ceny produktov(na produkt sa vždy aplikuje najvyššia možná zľava). Zľava sa nevzťahuje na e-knihy, audioknihy na stiahnutie, darčekové poukážky. Ak je výška zľavy produktu vyššia ako 7% zľava ISIC sa neuplatňuje - vždy sa uplatňuje najvyššia možná zľava.

Predajňa

Výška zľavy na predajni je 10% na knihy a 5% zľava na ostatný sortiment. Zľava sa nevzťahuje už na zľavnený tovar.

Ako si aktivovať ISIC/ITIC v košíku?
  1. Na aktiváciu ISIC/ITIC zľavu musíte byť prihláseným používateľom.

  2. Ak už máte nejaký tovar v košíku, môžete si v ňom aktivovať ISIC. Po prejdení do košíka musíte kliknúť na link Uplatniť zľavu ISIC, ITIC a EURO26.

  3. Následne sa vám zobrazí modálne okno, kam môžete zadať číslo svojej karty. Meno držiteľa karty sa musí zhodovať s menom používateľského účtu. Ak sa nezhoduje, viete si ho zmeniť vo svojom používateľskom profile (Účet - polia Meno a Priezvisko, dáta je treba aj Uložiť).

  4. Po zadaní korektných údajov aktívnej karty sa aktivuje zľavová karta v používateľskom účte.

Ako si aktivovať ISIC/ITIC v používateľskom profile?
  1. Na aktiváciu ISIC/ITIC zľavy musíte byť prihlásený.

  2. Prejdite do svojho profilu na svoje meno. Zobrazí sa vám rolovacie okno. Kliknite na Účet.

  3. Po zobrazení používateľského účtu kliknite na vypínač vedľa textu Mám ISIC/ITIC/EURO26 kartu.

  4. Zobrazilo sa nové pole. Vyplňte číslo vašej karty. V prípade, že meno a priezvisko sa nezhodujú s menom a priezviskom na karte je možnosť v tomto kroku prepísať meno a priezvisko v príslušných políčkach.

  5. Všetky zmenené údaje(pridanie čísla karty, prípadná zmena mena a priezviska) treba uložiť stlačením tlačidla Uložiť.

  6. Ak sú všetky údaje korektné a zľavová karta je stále platná uvidíte ISIC aktivovaný vo svojom profile, sumy produktov by sa vám začnú zobrazovať v zľavnených cenách a v košíku uvidíte koľko celkovo za celú objednávku ušetríte.

Ako si deaktivovať ISIC/ITIC?
  1. Na deaktiváciu zľavovej karty je potrebné sa prihlásiť do svojho účtu, v ktorom máte aktivovanú zľavovú kartu.

  2. Ak ste prihlásený prejdite v profile na vaše meno. Kliknite na možnosť Účet.

  3. Po zobrazení používateľského profilu kliknite na vypínač vedľa textu Mám ISIC/ITIC/EURO26 kartu.

  4. Túto zmenu treba aj uložiť, preto je treba kliknúť na tlačidlo Uložiť.

  5. Po uložení tejto zmeny je ISIC/ITIC úspešne deaktivovaný.
Podnety
Kde môžem podať podnet a kto je zodpovednou osobou pre prijímanie podnetov o protispoločenskej činnosti?

Zodpovednou osobou je osoba na pozícii manažéra ľudských zdrojov, ktorá je priamo podriadená štatutárnemu orgánu zamestnávateľa a je zodpovedná za preverovanie podnetov; adresa zodpovednej osoby pre prijímanie podnetov je [email protected].

Recenzie
Kto môže pridať recenziu?

Na základe nového spotrebiteľského zákona, v našom e-shope vie pridať recenziu iba používateľ, ktorý u nás nakúpil recenzovaný produkt. To znamená, že používateľ musí byť prihlásený a v sekcií Nákupy v profile musí mať nákup na daný produkt.

Nakúpil som na predajni, viem pridať recenziu?

Ak počas nákupu na predajni použijete svoju klubovú kartu, tak sa vám tento nákup pridá do vášho použivateľského účtu. To znamená, že máme evidenciu vďaka použitiu klubovej karty, že ste práve vy vykonali daný nákup na predajni. Následne môžete na produkty nakúpené na predajni, pri ktorých bola použitá klubová karta, pridať recenziu v našom e-shope.

Nie ste ešte členom Klubu Panta Rhei? Pozrite si sekciu vyššie - Klub Panta Rhei, Kde viete nájsť návod ako sa do klubu pridať či aké iné výhody viete získať.