Ďalším prehliadaním stránky súhlasíte s používaním cookies.

Aktuálne: E-shop funguje na 100%, všetko stíhame, no zaviedli sme bezpečnostné opatrenia. Pozrieť →

Najčastejšie otázky

 

Ako mám postupovať, keď chcem nájsť nejakú knižku?

Ak hľadáte konkrétnu knihu, zadajte jej názov alebo meno autora do vyhľadávača. Výsledok vyhľadávania uvidíte v listingu na stránke, kde si môžete knihu ihneď objednať.

 

Viete zohnať aj tituly, ktoré nemáte v ponuke na e-shope?

Ak máte záujem o knihu, ktorú ste nenašli v našej ponuke na e-shope, prosím, napíšte nám na [email protected] a my oslovíme našich dodávateľov. Vybavenie objednávok v takomto prípade závisí od dostupnosti kníh a často trvá dlhšie. Naši operátori Vás budú priebežne informovať.

 

Ako sa mám registrovať?

Registrujte sa tu. Registráciu si môžete vytvoriť dvomi spôsobmi: pred vytvorením objednávky priamo na hlavnej stránke v pravom hornom rohu alebo pred dokončením svojej objednávky. Po zadaní informácií máte vytvorené konto. Vami objednávané knihy si nájdete v nákupnom košíku v pravom hornom rohu a môžete pokračovať vo svojej objednávke. Pri ďalšej návšteve v e-shope sa už stačí len prihlásiť a môžete nakupovať. Po registrácii si budete vedieť kedykoľvek pozrieť stav Vašich objednávok, všetky faktúry, sledovať svoj whishlist alebo upraviť svoj profil.

 

Zabudol som heslo. Kde ho nájdem?

Ak ste zabudli svoje heslo, obnoviť si ho môžete tu. Na Vami zadanú mailovú adresu príde odkaz a po jeho otvorení si môžete zadať nové heslo a úspešne sa prihlásiť. Pokiaľ sa Vám nepodarí prihlásiť ani teraz, kontaktujte nás na [email protected].      

Môžem pridať alebo odobrať titul vo svojej objednávke, prípadne objednávku rozdeliť?

Ak ste na nejaký titul v objednávke zabudli, chcete ho vymeniť alebo naopak nejaký titul odobrať, kontaktujte nás na [email protected] a my vám objednávku podľa možnosti upravíme. Ak si pôvodnú objednávku prajete rozdeliť, môže vám byť k novým objednávkam účtované poštovné, napriek tomu, že ste za celú pôvodnú objednávku poštovné hradiť nemali. Ak potrebujete poradiť, prosím, tiež kontaktujte našich operátorov. 

Môžem si na osobný odber objednať knihu, ktorú majú na predajni? Kedy si môžem objednávku vyzdvihnúť?

Pre objednávky na osobný odber nevyužívame zásoby kníh z predajní. Všetky knihy posielame z e-shopu. Spracovanie vašej objednávky trvá jeden pracovný deň. Na druhý pracovný deň kuriér objednávku doručí na predajňu a vám príde mail, že si ju môžete vyzdvihnúť. Ak kniha nie je skladom, musíme ju pre vás objednať, čím sa predĺži jej dodanie.     

Ako funguje vernostný systém Panta Rhei Klubu?

Členom Panta Rhei Klubu sa môžete stať po uskutočnení prvého nákupu v akejkoľvek sume v sieti predajní Panta Rhei, Creative a kaviarní Café Dias. Riadne vyplnenú a podpísanú prihlášku odovzdáte na pokladni a obratom Vám bude vydaná karta. Klubová vernostná karta Panta Rhei je platná ihneď pri Vašom ďalšom nákupe. Na prvý nákup s klubovou registráciou zľava ešte neplatí. Viac informácií o klubovej karte nájdete tu

Okamžité zľavy pri nákupe:
● PANTA RHEI 1% zľava z nákupu neakciového tovaru
● CREATIVE      1% zľava z nákupu neakciového tovaru
● CAFÉ DIAS     5% zľava z nákupu neakciového tovaru

Zľavy sa nedajú uplatniť v e-shope Pantarhei.sk.

 

Aké zľavy môžem dostať na svoju ISIC, ITIC alebo EURO 26 kartu?

Pre držiteľov kariet ISIC, ITIC a EURO 26 poskytujeme v sieti kamenných predajní 10% zľavu na nákup knižných titulov a 5% zľavu na audio a video nosiče (na niektoré tituly a hudobné nosiče sa zľava nemusí vzťahovať). Zľavy sa nedajú uplatniť v e-shope Pantarhei.sk .

 

Ako a prečo sa prihlásiť na odber newslettra?

Ak chcete dostávať od nás najnovšie informácie o dianí na knižnom trhu a novinkách a akciách na našom e-shope, môžete v procese registrácie potvrdiť svoj záujem o newsletter pod zadaním mailovej adresy.  V prípade, že Vás budú naše informačné e-maily obťažovať, môžete sa z newslettera kedykoľvek odhlásiť v časti Profil po prihlásení na našej stránke alebo v pätičke v samotnom newslettri.

 

Čo je wishlist?

Wishlist, alebo zoznam prianí je služba, ktorá Vám umožňuje uložiť vybrané tituly do tohto zoznamu. Využijete ho v prípade, že vás zaujímajú niektoré tituly, ale momentálne si ich nechcete objednať, alebo ich chcete objednať neskôr a darovať napríklad na Vianoce blízkym osobám. Knihy môžete pridávať a odoberať z wishlistu podľa prianí, podobne je možné pridávať knihy z wishlistu do nákupného košíka. Wishlist je prístupný len registrovaným užívateľom.

 

Kde môžem podať podnet a kto je zodpovednou osobou pre prijímanie podnetov o protispoločenskej činnosti?

Zodpovednou osobou je osoba na pozícii manažéra ľudských zdrojov, ktorá je priamo podriadená štatutárnemu orgánu zamestnávateľa a je zodpovedná za preverovanie podnetov; adresa zodpovednej osoby pre prijímanie podnetov je [email protected]


Doručenie zadarmo

do 31. 3. na nákupy od 15€

×