Najčastejšie otázky

Pokiaľ ide o poškodený alebo chybne odoslaný tovar, máte nárok na bezplatnú výmenu alebo vrátenie. Reklamáciu nahláste telefonicky alebo mailom na [email protected] a my objednáme kuriéra, ktorý u Vás chybný tovar vyzdvihne. Tovar môžete zaslať aj poštou na vlastné náklady doporučene s označením REKLAMÁCIA na adresu Panta Rhei e-shop, Na Pántoch 18, 83106 Bratislava, alebo ho vrátiť v ktorejkoľvek našej predajni. Tovar objednaný cez e-shop žiaľ v predajni nevymieňame. K vrátenému tovaru je potrebné priložiť Formulár na reklamáciu. Pre podrobnejšie informácie si prečítajte Reklamačný poriadok.

Tovar môžete vrátiť do 14 dní od prevzatia objednávky osobne v ktorejkoľvek predajni Panta Rhei, alebo poštou na adresu Panta Rhei e-shop, Na Pántoch 18, 831 06 Bratislava. Finančné prostriedky Vám budú vrátené na účet najneskôr do 14 dní od prijatia vráteného tovaru na sklade. K vrátenému titulu prosím priložte vyplnený Formulár na odstúpenie od kúpnej zmluvy. Viac informácií o vašich právach na vrátenie tovaru nájdete tu

Ak hľadáte konkrétnu knihu, napíšte jej názov alebo meno jej autora do políčka vyhľadávania v hornej časti stránky a stlačte enter alebo kliknite na ikonu lupy. Ak ste vo výsledkoch hľadanú knihu nenašli skúste skontrolovať svoj dopyt pre prípadné preklepy či chyby. Rovnako môžete postupovať aj pri iných druhoch produktov prípadne môžete katalóg prehľadávať manuálne pomocou menu s kategóriami a žánrami.

Všetky praktické informácie o nákupe, formátoch a sťahovaní e-kníh nájdete tu.

Pokiaľ sa Vám nepodarilo na prvýkrát uhradiť objednávku cez platobnú bránu GoPay, počkajte, prosím, na opakovanú výzvu na úhradu, ktorá Vám bude zaslaná e-mailom po 30-tich minútach od Vašej prvej platby. Objednávku, ktorú sa nepodarí uhradiť cez GoPay, je možné uhradiť prevodom na účet. Kontaktujte nás prosím na [email protected], kde Vám radi poskytneme údaje k platbe.

Bohužiaľ, nie. Pokiaľ je v objednávke zvolený spôsob úhrady vopred (GoPay), nie je možné ju uhradiť na dobierku. Uhradiť ju môžete prevodom na účet (viď vyššie), alebo požiadať o jej stornovanie a vytvoriť si ju odznova na dobierku.

Môžete si zvoliť doručenie na Vami vybranú predajňu. Ďalšia možnosť je rezervovať si titul priamo z predajne prostredníctvom online rezervácie.

Môžete si rezervovať knihu alebo iný tovar priamo z konkrétneho kníhkupectva. Rezervácia je možná iba v prípade, že tovar sa fyzicky nachádza v danom kníhkupectve. Nakoľko nejde o objednávanie cez e-shop, cena tovaru je rovnaká ako v predajni (informáciu o cene vidíte zobrazenú pri vytváraní rezervácie). Viac informácií o rezerváciách nájdete tu.

Darčekové poukážky v hodnote 10, 20 a 30 € je možné zakúpiť v každej našej predajni alebo zarezervovať vo vybranom kníhkupectve na tejto stránke. Platnosť poukážky je 12 mesiacov a je vyznačená na zadnej strane poukážky. Poukážky nie je možné použiť na nákup v e-shope – využiť sa dajú iba pri nákupe v kamenných predajniach.

V prípade, že platnosť darčekovej poukážky uplynula pred menej ako tromi mesiacmi, môžete zažiadať o jej predĺženie zaslaním e-mailu na [email protected] K Vašej žiadosti nezabudnite pridať fotografiu dátumu platnosti na poukážke. Naša Zákaznícka podpora Vám následne predĺži platnosť o 1 mesiac. Takéto predĺženie platnosti DP je možne iba jeden raz. V prípade, že platnosť darčekovej poukážky uplynula pred viac ako tromi mesiacmi, nie je možné ju viac predĺžiť.

Ak máte záujem o knihu, ktorú ste nenašli v našej ponuke na e-shope, prosím, napíšte nám na [email protected] a my oslovíme našich dodávateľov. Vybavenie objednávok v takomto prípade závisí od dostupnosti kníh a často trvá dlhšie. Naši operátori Vás budú priebežne informovať.

Registrujte sa tu. Pri ďalšej návšteve v e-shope sa už stačí len prihlásiť a môžete nakupovať. Po registrácii si budete vedieť kedykoľvek pozrieť stav objednávok aj všetky faktúry, tvoriť vlastné zoznamy produktov či upravovať údaje v profile.

Ak ste zabudli svoje heslo, obnoviť si ho môžete tu. Na email Vám príde odkaz a po jeho otvorení si môžete zadať nové heslo a úspešne sa prihlásiť. Pokiaľ sa Vám napriek zmene hesla nepodarí prihlásiť, kontaktujte nás na [email protected].

Ak ste na nejaký titul v objednávke zabudli, chcete ho vymeniť alebo naopak nejaký titul odobrať, kontaktujte nás na [email protected] a ak to ešte bude možné, objednávku Vám upravíme. Ak si pôvodnú objednávku prajete rozdeliť, môže Vám byť k novým objednávkam účtované poštovné, napriek tomu, že ste za celú pôvodnú objednávku poštovné hradiť nemali. Ak potrebujete poradiť, kontaktujte našich operátorov na bezplatnej infolinke.

Členom Panta Rhei Klubu sa môže stať ktokoľvek po uskutočnení nákupu v akejkoľvek sume v sieti predajní Panta Rhei a kaviarní Café Dias. Riadne vyplnenú a podpísanú prihlášku odovzdáte na pokladni. Pokladník zapíše do prihlášky jedinečný kód karty Panta Rhei Klub a obratom Vám ju podá. Registrácia v Panta Rhei Klube a vydanie vernostnej karty sú bezplatné. Viac informácií o klubovej karte nájdete tu.

V e-shope Pantarhei.sk poskytujeme pri použití ISIC/ITIC karty zľavu 7% z nezľavnenej ceny produktov. Zľava sa nevzťahuje na e-knihy. Pokiaľ je produkt zľavnený o viac ako 7%, zľava na ISIC/ITIC sa neuplatňuje (vždy platí iba najvyššia zľava a zľavy nie je možné kombinovať).

Ak chcete na svoj email dostávať najnovšie informácie o dianí na knižnom trhu a akciách či novinkách na našom eshope, môžete v procese registrácie potvrdiť svoj záujem o newsletter zaškrtnutím políčka "prihlásiť na odber newslettra". Na odber newslettra sa môžete prihlásiť aj v pravom dolnom rohu stránky. V prípade, že Vás budú naše informačné emaily obťažovať, môžete sa z newslettra kedykoľvek odhlásiť v sekcii Odoberanie noviniek po prihlásení na našej stránke alebo v pätičke v samotnom newslettri.

Zoznamy slúžia na ukladanie produktov do vlastných kategórií, ktoré si môžete vytvoriť vo svojom účte. Využijete ich v prípade, že vás zaujímajú niektoré tituly či produkty, ale momentálne si ich nechcete objednať, alebo ich chcete darovať napríklad na Vianoce svojim blízkym. Produkty môžete do zoznamov pridávať pomocou ikony srdiečka, ktorá sa nachádza nad informáciou o dostupnosti a cene produktu. Položky v zoznamoch zostanú kým ich nepridáte do košíka alebo ich zo zonamu neodoberiete. 

Zodpovednou osobou je osoba na pozícii manažéra ľudských zdrojov, ktorá je priamo podriadená štatutárnemu orgánu zamestnávateľa a je zodpovedná za preverovanie podnetov; adresa zodpovednej osoby pre prijímanie podnetov je [email protected].

Zľavový kód si môžete uplatniť v košíku, kliknutím na položku Máte zľavový kód? pod zoznamom tovaru v košíku. 
Kód skopírujte alebo vpíšte do poľa, ktoré sa vám zobrazí a kliknite na tlačidlo použiť. V prípade úspešného prijatia sa vám zľava zobrazí v zelenom poli spolu so zadaným kódom.