Eastone Books strana 11 z 38
vydavateľstvo
Kniha o medu
Kniha o medu nabízí všechno, co byste měli, mohli a chtěli vědět o medu, včelách a všech včelích produktech, plus recepty na cukrářské výrobky, jídla, polévky a nápoje z medu. Med jako pochutina, lék a součást kosmetických přípravků provází člověka už několik tisíciletí. Tento zázrak přírody má dodnes své pevné místo v každé domácnosti. Kniha o medu je výpravná, bohatě ilustrovaná publikace, která přináší ucelené informace o „nektaru bohů“ a dalších včelích produktech, jako je pyl, propolis, mateří kašička nebo včelí jed, o jejich historii, složení, vlastnostech a především využití v každodenním životě – v kosmetice, při domácí léčbě a v kuchyni při přípravě vlastní medoviny, úžasných medovníků, kynutých koláčů i nepečených medových dezertů, ale také předkrmů, polévek, jídel a nápojů. Obsahuje množství zajímavostí, užitečných rad, postupů na přípravu kosmetických i léčivých přípravků, návod na výrobu domácí medoviny a více než sto receptů na různe dobroty.
Vypredané
30,83 €
32,45 €
Rýchly talent manažment
Revolučný prístup k manažmentu talentov prináša nová publikácia z edície
Nadácie Tatra banky. Rýchly talent manažment, alebo „manažment talentov
na jednu stránku“ je nová metóda hodnotenia a účinného využitia talentovaných
pracovníkov. Ponúka jednoduchý a prehľadný spôsob, akým môže manažér
ľudských zdrojov identifikovať a rozvíjať potenciál talentov, dôležitých
pre napredovanie firmy. Kniha vychádza z rozsiahleho výskumu a osobných
skúseností autorov Marca Effrona a Miriam Ort.
V publikácii Rýchly talent manažment sa dozviete, ako: identifikovať
talentovaných pracovníkov s vysokým potenciálom; zvýšiť počet „hotových“
nástupcov do kľúčových pozícií; skrátiť manažérom čas potrebný na realizáciu
talentových procesov; podporiť zodpovednosť za rast talentov prostredníctvom
firemnej kultúry, odmeňovania a iných nástrojov
Vypredané
15,19 €
15,99 €
Stručný sprievodca: Podcasting
Stručný sprievodca podcastingom vám poskytne všetky základné
informácie o tom, ako efektívne využiť podcasting, jeden z nástrojov
internetového marketingu, na zviditeľnenie svojej firmy, osoby,
produktu či myšlienky a pomôcť im získať nielen vizuálnu identitu, ale
aj hlas.
Kniha obsahuje tiež množstvo dôležitých technických informácií,
nevyhnutných pre vytvorenie, úpravu a nahrávanie podcastu. Jediné,
čo okrem nich budete na začiatku potrebovať, je troška fantázie
a predstavivosti. A ak vám nič nenapadá, nezúfajte, naše prípadové
štúdie z reálneho života vás určite inšpirujú.
Stručný sprievodca: Google AdWords
Stručný sprievodca ku Google AdWords je príručka pre každého, kto
chce využiť internet ako zdroj príjmov a úspešne prezentovať svoje
výrobky či služby. Prináša všetky základné informácie o podstate a
tajomstvách reklamy, pri ktorej platíte za kliknutie. Prezrádza, čo a ako
sa na internete najlepšie predáva a ponúka cenné rady na vytvorenie
úspešnej online kampane. Obsahuje názorné prípadové štúdie využitia
Google AdWords v praxi a odporúčania na vylepšenie základných
obchodných praktík. Vďaka zrozumiteľnému štýlu, ktorým je kniha
napísaná, poskytne aj menej technicky zdatnému čitateľovi základné
informácie potrebné na úspešné využitie AdWords.
Vypredané
4,74 €
4,99 €
Stručný sprievodca: Online predaj
Ako obchodovať z pohodlia domova s pomocou eBay, PayPal, Amazonu a sociálnych sietí
Cresta Norris: A Quick Start Guide to Online Selling
Peniaze online dnes môže zarábať každý, kto disponuje pripojením na internet. Na rozdiel od klasického podnikania v „kamennom“ obchode sa internetové podnikanie vyznačuje nízkymi vstupnými nákladmi – stačí len vedieť, ako na to.
Stručný sprievodca online predajom vám prezradí mnohé tajomstvá na dosiahnutie úspechu v internetovom predaji. Poradí, aký tovar sa predáva najlepšie, ako si nájsť voľné miesto na trhu a rozbehnúť podnikanie. Nájdete v ňom dôležité rady, ako:
· založiť obchod na internete
· využiť platobný systém PayPal
· optimalizovať vyhľadávanie
· inzerovať formou „pay-per-click“
· vybavovať objednávky zákazníkov
Kniha tiež vysvetľuje základné legislatívne požiadavky a upozorňuje na úskalia, ktorým sa treba vyhnúť. Dočítate sa zaujímavé príbehy o ľuďoch, ktorí už v oblasti predaja na internete úspešne podnikajú, ako aj praktické informácie, ktoré pri elektronickom predaji potrebujete vedieť bez ohľadu na to, či chcete speňažiť svoj koníček alebo založiť na internete maloobchodnú prevádzku.
Cresta Norris bola v britskom UKTV (projekt staníc Virgin a BBC) zodpovedná za tvorbu online obsahu a je autorkou mnohých kníh o podnikaní a online marketingu.
Slimáčik máčik a iné slovenské riekanky
Tradičné slovenské riekanky a veršovačky, ktoré poznáte z detstva, prichádzajú v novom šate. Obľúbené veršíky, ktoré sa prirodzene dedia z rodičov na deti.
Ufológia
Interaktívna kniha určená deťom a tínedžerom so zápalom pre vesmírne záhady a mimozemské bytosti. Príručka mladého ufológa vás zavedie do sveta mimozemských civilizácií, hravou a vtipnou formou čitateľov naučí rozlišovať jednotlivých mimozemšťanov, ich zvyky a spôsob komunikácie.
Originál Ufológie sa našiel v antikvariáte pod množstvom časopisov o UFO zo 60. rokov 20. storočia. Vydavateľ, uvedomujúc si potenciál významu tohto objavu, pripravil toto vydanie ako presnú kópiu pôvodnej knihy, avšak krátko pred jej uverejnením do redakcie vtrhla trojica mužov v čiernych oblekoch a požičala si originál, ktorý do dnešného dňa nevrátila, preto sa pravosť údajov nedá overiť. Kniha obsahuje niekoľko logických testov, praktických úloh a interaktívnych hier.
Vypredané
9,49 €
9,99 €
Žiadne výhovorky!
21 spôsobov, ako dosiahnuť v živote všetko, po čom túžite, a to vďaka sebadisciplíne.
Väčšina ľudí si myslí, že úspech je otázkou šťastia a mimoriadneho talentu. Zabúdajú však na rozhodujúci prvok, bez ktorého neuspejú ani tí najtalentovanejší: sebadisciplínu.
dostupné aj ako:
Ufologie
Ufolegie je interaktivní kniha určená dětem a teenagerům se zápalem pro vesmírné záhady a mimozemské bytosti. Příručka mladého ufologa vás zavede do světa mimozemských civilizací, hravou a vtipnou formou vás naučí rozlišovat jednotlivé mimozemšťany,
jejich návyky a způsob komunikace.
Originál Ufologie byl nalezen v antikvariátu pod hromadou časopisů o UFO ze 60. let 20. století. Vydavatel si uvědomil potenciál objevu, a proto připravil toto vydání jako přesnou kopii původní knihy. Krátce před je
jím uveřejněním však do redakce vtrhla trojice mužů v černých oblecích a půjčila si originál, který do dnešního dne nevrátila. Pravost faktů proto nelze ověřit.
Kniha obsahuje několik logických testů, praktických úloh a interaktivních her.
Vypredané
9,49 €
9,99 €
Roztoč to!
Existuje niečo, čo vás nesmierne baví a čomu by ste sa chceli venovať celý život? Vášeň, ktorá vám nedá spať? Nastal čas, aby ste na tom začali zarábať. V knihe Roztoč to! sa dozviete, ako využiť silu internetu a premeniť vaše záujmy na seriózny biznis. Autor porovnáva najdostupnejšie online platformy, ktoré pri tom môžete využiť. Krok za krokom vás prevedie vytváraním vlastného video, audio či písaného blogu na kultových stránkach ako Wordpress, Tumblr, YouTube či Viddler. Zrozumiteľne opisuje, ako prostredníctvom sociálnych sietí Twitter alebo Facebook zaujať potenciálnych zákazníkov a budovať svojmu produktu či svojej značke dobré meno. Navyše, kniha obsahuje zaujímavý výber autorových biznis nápadov, na ktorých sa dá
s využitím internetu zarobiť.
Vypredané
5,69 €
5,99 €
Facebook efekt
Aká je skutočná pravda o vzniku najpopulárnejšej siete Facebook? Kto sú ľudia, ktorí za ňou stoja, a ako ovplyvňujú jej vývoj? Čím dokázal Facebook upútať takých gigantov technologického odvetvia, akými sú Google, Apple, Yahoo! či Microsoft? V knihe Facebook efekt nájde čitateľ odpovede na tieto aj ďalšie svoje otázky. Uznávaný IT novinár David Kirkpatrick v nej neopisuje len prerod sociálnej siete, považovanej zo začiatku iba za hračku vysokoškolákov, ale prerod celej našej spoločnosti. Všíma si, ako Facebook mení vízie otvoreného sveta na skutočnosť, ako posúva hranice súkromia a ovplyvňuje zdieľanie osobných informácií. Táto kniha navyše patrí vôbec k prvým, ktoré čitateľovi umožnia hlbšie nahliadnuť do svetového diania v IT biznise, ktorý vnímame väčšinou už len ako koncoví používatelia internetu. Kniha obsahuje aj výber exkluzívnych fotografií.
Private equity
Orit Gadiesh a Hugh MacArthur, svetoví experti v oblasti biznisu, sú
presvedčení, že postupy najlepších hráčov v oblasti private equity je
možné aplikovať na akýkoľvek podnikateľský subjekt pôsobiaci v inej
oblasti. Vytvorili preto príručku, ktorá
má záujemcom predstaviť nápady,
zoznámiť ich s príkladmi z praxe a sprostredkovať postupy, ako sa
vyvarovať chýb a pri zhodnocovaní investícií zvoliť správny prístup, ktorý
zabezpečí atraktívne výnosy.
Bez ohľadu na štruktúru vlastníctva vašej f
irmy ich rada znie: pozrite
sa na to, ako najúspešnejší ľudia v private equity pracujú a použite
ich vlastné techniky a nástroje na to, aby ste konkurovali im alebo
komukoľvek inému. A práve to vám táto kniha pomôže uskutočniť.
Na sklade 3Ks
11,39 €
11,99 €
Dobrý biznis
Zodpovedné podnikanie (Corporate Social Responsibility) sa stáva
čoraz dôležitejšou súčasťou biznis stratégie firiem. Často však ide
o iniciatívu, ktorá je síce dobre mienená, ale nie celkom dôsledne
premyslená a jej výsledky nie sú takým prínosom pr
e komunitu
a samotnú firmu, akým by mohli byť. CSR aktivity pritom ponúkajú
možnosť získať výrazné konkurenčné výhody, ale iba v prípade,
ak sú zosúladené so strategickými cieľmi spoločnosti a správne
odkomunikované do vnútra firmy i navonok.
Kniha D
obrý biznis ponúka návod na to, ako formulovať a uskutočňovať
CSR iniciatívy tak, aby priniesli čo najväčšie benefity obom
stranám firme i komunite.
Digitálna značka
V knihe Digitálna značka autor pomôže firmám nájsť spôsob, ako na to,
ako sledovať reakcie zákazníkov na internete a adekvátne na ne reagovať.
Na množstve konkrétnych príkladov dokazuje, ako pri budovaní
značky a jej udržaní v povedomí ľudí efektívne využívať rôzne online
platformy, akými sú Facebook, Twitter, ale aj YouTube, blogy či rôzne
digitálne aplikácie. Marketérom, obchodníkom, ale aj firmám pomáha
pri rozhodovaní, ktorý konkrétny digitálny nástroj v akej situácii použiť,
ktorú formu online interakcie zvoliť a ako získané názory od zákazníkov
využiť vo svoj prospech.
Nenahraditeľní
Myslíte si, že ste iba bezvýznamným anonymným kolieskom v obrovskej
mašinérii? Pri svojej práci sa iba prispôsobujete a čakáte na pokyny
od iných? Nerobíte to, čo by ste chceli a čo by vám prinášalo radosť?
Tak to zmeňte! Staňte sa pre vašu firmu nenahraditeľným.
Seth Godin vám vo svojej novej knihe ukáže, ktoré zručnosti sú pre
nenahraditeľných nevyhnutné a ako ich rozvíjať. Toto je kniha o vás
– o vašej voľbe, o vašej budúcnosti, o vašom potenciáli vnášať
obrovské zmeny do akejkoľvek oblasti, ktorú si zvolíte.
Autor Seth Godin je uznávaným odborníkom v oblasti marketingu
a autorom trinástich kníh, z ktorých sa každá jedna stala medzinárodným
bestsellerom. V súčasnosti je považovaný za najvplyvnejšieho
blogera na tému biznisu a jeho blog patrí medzi dvadsaťpäť
najčítanejších na svete.
Vypredané
6,64 €
6,99 €
Energetické liečenie mysle
Kniha Energetické liečenie poskytuje jednoduché návody, ktoré
vám pomôžu: prekonať strach, vinu, hanbu, žiarlivosť alebo
hnev; zmeniť nežiaduce zvyky a správanie; zvýšiť schopnosť
milovať, uspieť a tešiť sa zo života.
Metóda je účinná aj pri liečbe mnohých fyzických problémov,
a to aj v prípadoch, keď iné spôsoby liečby zlyhali. Oblasť
energetickej psychológie výrazne posilňuje naše schopnosti
riadiť svoje emócie a využívať svoj liečebný potenciál a táto
kniha vás spoľahlivo a nenásilne oboznámi s týmto pozoruhodným
novým vývojom. Ak si osvojíte energetické liečenie, získate
možnosť uskutočniť zmeny vlastnými silami a kontrolovať
svoj strach a deštruktívne správanie, ktoré sú často zárodkom
mnohých ochorení.
Vypredané
13,29 €
13,99 €