Eastone Books strana 12 z 38
vydavateľstvo
Osobný kurz MBA
Vaša kariéra nenapreduje podľa vašich predstáv? Vyvíjate
nadľudské úsilie, aby ste sa udržali, kde ste? Pohrávate sa
s myšlienkou vrátiť sa do školy a študovať biznis? Skôr ako sa
rozhodnete, šetrite peniaze a prečítajte si Osobný kurz MBA.
Skutočných vodcov totiž nevychovávajú ekonomické školy –
vychovávajú sa sami tým, že uspokojujú svoj hlad po
vedomostiach, skúsenostiach a nových zručnostiach, ktoré
potrebujú na to, aby uspeli. Kniha vás oboznámi s pravidlami, ku
ktorým sa metódou pokus-omyl mnohí profesionáli dopracujú
až na sklonku svojej kariéry.
Kniha Osobný kurz MBA je esenciou najhodnotnejších lekcií
biznisu, ľahko zapamätateľných modelov, ktoré je možné
aplikovať na rôzne životné či profesionálne výzvy.
Vypredané
16,14 €
16,99 €
Mijamoto Musaši a jeho kniha piatich kruhov
Kniha piatich kruhov je už od svojho pôvodného vydania
v 17. storočí bestsellerom o stratégii boja. Jej autorom je japonský
samuraj Mijamoto Musaši, ktorý na základe vlastných skúseností
z celoživotného zápasenia opísal princípy japonského „umenia
meča“ nazývaného kenjutsu. Ako však využiť jeho jedinečné
učenie v modernom svete, v ktorom sa namiesto nepriateľov
a otvoreného boja stretávame s konkurenciou či potrebou
efektivity práce? Na túto otázku odpovedá autor knihy
Leo Gough, ktorý Musašiho stredoveký text upravil tak,
aby sa Knihou piatich kruhov inšpirovali nielen majstri bojového
umenia, ale aj novodobí manažéri a podnikatelia.
Vypredané
4,74 €
4,99 €
25 podnikateľov, ktorí zmenili svet
Uznávaný americký novinár John A. Byrne zozbieral 25 príbehov
o vzniku najvplyvnejších firiem a korporácií, ktoré svojimi
obchodnými modelmi či prístupom k zákazníkom výrazne
ovplyvnili trhy a zmenili svet.
Podnikatelia ako Michael Dell (Dell), Oprah Winfrey (Harpo, Inc.),
Reid Hoffman (LinkedIn), Fred Smith (FedEx), Phil Knight (Nike),
Howard Schultz (Starbucks), Bill Gates (Microsoft), Steve Jobs (Apple)
a mnohí ďalší sa v rozhovoroch s autorom zdôverujú nielen
so svojimi obchodnými stratégiami a prístupmi k manažovaniu
ľudí či riešeniu problémov, ale rovnako otvorene opisujú aj svoje
detstvo, všeobecné názory na dianie vo svete či vplyv biznisu na
ich súkromný život a opačne.
Menej je viac
Konzumujeme viac, produkujeme viac a robíme oveľa viac vecí
ako kedykoľvek predtým. Lenže existuje hranica toho, čo môžeme
urobiť alebo skonzumovať. Deň má iba istý počet hodín. Pre mnohých
je to výzva: Ako môžem počas dňa dosiahnuť viac? Keď svoj čas
zorganizujem efektívne a naučím sa byť produktívnejší, podarí sa mi
dosiahnuť viac v obmedzenom počte denných hodín?
Problémom neustálej snahy zvýšiť výkon je to, že nie vždy
vyprodukuje najlepšie výsledky. Vykonať veľké množstvo vecí
neznamená, že ste vykonali niečo naozaj významné. V skutočnosti
to funguje presne opačne: čím viac nepodstatných vecí budete
robiť, tým budete prepracovanejší, vystresovanejší a vyčerpanejší
a šanca, že vykonáte niečo významné, podstatne klesne. Čo s tým?
Ako z toho von? Odpoveď sa dozviete v knižnom bestselleri Menej
je viac. Ide o manuál, ako si život zjednodušiť a naučiť sa
zameriavať na podstatu.
Vypredané
8,54 €
8,99 €
Manažment pre malú planétu
Investujete do inovácií, výskumu a vývoja, snažíte sa odlíšiť, ale stále vám
to neprináša očakávané zisky či vytúženú pozíciu na trhu? Napadlo vám
niekedy, že to všetko sa dá získať imitovaním? Kopírovaním alebo dôsledným
napodobňovaním modelov, služieb či produktov, ktoré už existujú? Kniha
Imitátori vás presvedčí, že je to možné, dokonca až nevyhnutné, ak si chcete
udržať konkurenčnú výhodu či preraziť na trhu. Dôležité je však podrobiť
každý preberaný model dôkladnej analýze a imitáciu do posledného detailu
naplánovať a premyslieť.
Autor na konkrétnych príkladoch firiem ako Southwest Airlines, Apple,
IBM, Dell či K-Mart opisuje, na čo všetko je potrebné pri imitovaní myslieť,
akých chýb sa vyvarovať, aby kópia bola rovnako úspešná ako originál, ak nie
ešte lepšia. Lebo imitovať úspešne je umenie
Byznys v plné nahotě
Kniha Byznys v plné nahotě je návod na to, jak změnit překážky v podnikání na výzvy, problémy na příležitosti a příležitosti na úspěch. Důkazem, že je to opravdu možné, je úspěšný britský podnikatel a miliardář světového jména sir Richard Branson. Ve své knize nabízí vlastní pohled na své dlouholeté působení v byznysu a odhaluje skutečnosti v pozadí svých nejriskantnějších, nejbrilantnějších a nejodvážnějších podnikatelských aktivit. Čtenáři zjistí, proč se společnost Virgin, kterou Richard Branson založil jako dvacetiletý mladík, pokusila vyzvat na souboj jednu z největších světových „superznaček“, jak se Virgin Mobile USA stala firmou, která nejrychleji v historii (ještě rychleji než Microsoft, Google a Amazon) docílila zisku přesahujícího miliardu dolarů, i jak je možné, že Richard je jediným člověkem na světě, kterému se podařilo od nuly vybudovat osm miliardových (v amerických dolarech) společností v osmi různých sférách. Jaké vlastnosti hledá Richard Branson u lidí, které zaměstnává? Jak se vyrovnává s krizemi? Které podnikatele obdivuje nejvíc? Objevte skutečný příběh, který se skrývá za úspěchem Virgin Blue v Austrálii, o co ve skutečnosti šlo, když se Virgin Group ucházela o banku Northern Rock, a proč je Richard přesvědčený, že všechny firmy musejí spolupracovat s vládami států při řešení klimatických změn a investovat do budoucnosti naší planety. Byznys v plné nahotě je dynamický, podnětný a vskutku originální průvodce na cestě k úspěchu v podnikání i v životě. Čtenáři v něm najdou nedocenitelné rady s pozoruhodnými a upřímnými příběhy ze zákulisí jak největších úspěchů, tak největších omylů skupiny Virgin.
Vypredané
18,04 €
18,99 €
Ako pracujú maverici
Zoznámte sa s novátormi, ktorí dnes vytvárajú budúcnosť biznisu. Ich nezvyčajné nápady a prevratné stratégie sa môžu stať vaším podnikateľským plánom na dvadsiate prvé storočie. Ponúkajú lepší (a možno v budúcnosti jediný možný) spôsob, ako riadiť biznis a obstáť v konkurencii.
Chaotika
Ekonomika za posledné roky vstúpila do éry čoraz častejších a intenzívnejších turbulencií. Vo svete vzájomne prepojenom globalizáciou a modernými technológiami sa znásobujú riziká, ale aj príležitosti. Toto je svet, ktorý pohltí nepripravených, ale odmení pripravených – silné spoločnosti, ktoré majú schopnosť rýchlo predvídať a efektívne spracovať možné hrozby.
Známi obchodní stratégovia Philip Kotler a John Caslione predstavujú v knihe Chaotika podnetný, hoci znepokojivý názor, že súčasné turbulentné časy nie sú odchýlkou, ale trvalou súčasťou našej doby. Ich inovatívny Systém manažmentu Chaotika je zameraný na minimalizovanie zraniteľnosti a využívanie príležitostí. Poskytuje praktické stratégie nielen na to, ako prežiť ekonomické výkyvy, ale ako počas nich dokonca rásť.
Pocit naliehavosti
Väčšina iniciatív zameraných na zavádzanie zmien v rámci organizácií prináša len mierne pozitívne výsledky (v tom lepšom prípade), alebo dokonca dramaticky zlyhá (v tom horšom). Vo svojom medzinárodnom bestselleri Vedenie procesu zmeny (Leading Change) predstavil Kotter osemfázový proces zavádzania úspešných transformácii, ktorý neskôr v bájke Náš ľadovec sa roztápa (Our Iceberg Is Melting) ilustroval podobenstvom o kolónii tučniakov.
V knihe Pocit naliehavosti teraz autor zameriava svoju pozornosť na kriticky dôležitý prvý krok pri pri náročnej úlohe inovátora: vytvorenie pocitu naliehavosti, a to tak, že ľudí privediete k tomu, aby skutočne videli a cítili potrebu zmeny. A prečo je potrebné zamerať sa na naliehavosť? Bez pocitu naliehavosti je totiž každý pokus o zmenu odsúdený na neúspech. Autor odhaľuje zradnosť uspokojenia sa s existujúcim stavom, a to vo všetkých jeho formách a podobách.
Kód lídrov
Aké vlastnosti majú skvelí vodcovia? Kde sú jasné a jednoduché odpovede, ktoré potrebujeme pre každodenný pracovný život? A existujú vôbec také odpovede?
Dave Ulrich, Norm Smallwood a Kate Sweetman sa pokúsili odpovedať na tieto otázky – rozlúštiť kód lídrov. Princípy riadenia, uvádzané v tejto knihe, ponúkajú zjednotený pohľad na to, ako byť dobrým lídrom. Autori skúmali túto rozsiahlu oblasť, rozprávali sa s mnohými výnimočnými manžérskymi osobnosťami a všetky informácie preosiali cez sito storočnej kolektívnej skúsenosti v oblasti riadenia. Počas tohto procesu objavili a opakovane si overili päť hlavných pravidiel, ktorými sa musia úspešní lídri riadiť. Keďže tieto pravidlá tvoria základ úspešného lídra, podobne ako genetický kód určuje podstatu človeka, nazvali ich kód lídrov.
Osvojte si kód lídrov a vaše manažérske schopnosti získajú nový rozmer.
Nápad za milión
Bez ohľadu na to či pracujete v reklame, public relations, marketingu, alebo v neziskovej organizácii, či ste manažér, novinár, lekár alebo učiteľ, všade potrebujete svoje nápady a myšlienky prezentovať tak, aby sa uchytili a úspešne zrealizovali. Kniha Nápad za milión vám ukáže, ako na to. Je provokatívna, zábavná, inšpirujúca a nabitá príbehmi, ktoré vám pomôžu pochopiť podstatu chytľavých nápadov.
Titul Nápad za milión, v origináli Made to Stick, sa okamžite po vydaní umiestnil na prvých miestach knižných rebríčkov The New York Times a Business Week. Knihu vyhlásili za najlepšiu knihu roka 2007 v kategórii „business books“ a doteraz bola preložená do 30 jazykov.
Vypredané
18,04 €
18,99 €
Stratégia odvážnych
Všetci vieme, že firmy potrebujú kreatívne a inovatívne stratégie, aby obstáli v boji proti konkurencii. Ale konvenčné riadenie, ktoré myslí predovšetkým na optimalizáciu rizika a oceňuje opatrné myslenie, neprospieva odvážnym nápadom, ktoré by dokázali radikálne zmeniť pomery firmy. Stratégia odvážneho myslenia je protilátkou proti takémuto druhu podnikovej zotrvačnosti. Táto kniha ponúka podrobný návod ako získavať inovatívne nápady, hodnotiť ich, zmeniť ich na stratégiu a potom ich realizovať. A navyše, nájdete tu návod na riadenie a zavedenie takých organizačných štruktúr, ktoré vám pomôžu „odvážne myslenie“ vo vašej spoločnosti dlhodobo udržať.
Vypredané
15,19 €
15,99 €
Stres pod kontrolou +CD
Chcete mať svoj život pod kontrolou? Potom je táto skvelá kniha s CD na programovanie mysle pre vás ako stvorená!
Myslíte si, že stres je nevyhnutnou daňou za úspech a neoddeliteľnou súčasťou dnešného spôsobu života? Že bez stresu by ste nepodávali také výkony a nezvládali množstvo vecí, ktoré zvládate? Kniha Stres pod kontrolou vám dokáže, že opak je pravdou. Obsahuje osvedčené psychologické techniky, vďaka ktorým sa naučíte žiť bez stresu a zároveň dosahovať v súkromnom i pracovnom živote lepšie výsledky. Pomocou jednoduchého systému, ktorý McKenna opisuje vo svojej knihe, a audionahrávky na priloženom CD „preškolíte“ svoju myseľ tak, aby ste zvládali stres, posilnili rozvážne uvažovanie a cítili sa skvele.
Pri čítaní knihy a počúvaní CD sami postupne zistíte, ako môžete na základe pokoja, vnútornej sily a oslobodenia sa od starostí skvalitniť svoj život.
Vypredané
10,44 €
10,99 €
Plán B
Založenie novej spoločnosti, či už ide o korporáciu alebo malú firmu, je vždy skok do neznáma. Ak má spoločnosť rásť a ďalej sa rozvíjať, musí sa mnohokrát zmeniť a prispôsobiť potrebám trhu. Ako môže firma (alebo jej obchodná jednotka) nabrať druhý dych po tom, čo spomalila svoj výkon? Ako má nájsť medzeru na trhu, ktorá by jej priniesla dodatočné výhody? Proces zmeny podnikateľského modelu, založený na metóde pokus – omyl, je chaotický a nespoľahlivý. Kniha Plán B prináša konkrétny postup úspešnej premeny existujúceho podnikateľského modelu firmy na nový.
Vo svojom odbore uznávaní autori J. Mullins a R. Komisar na príkladoch z vlastnej konzultačnej praxe a prípadových štúdiách spoločností ako Google a Toyota, ale aj mnohých začínajúcich firiem ukazujú, ako môžu spoločnosti využiť ich systém na obnovu svojho existujúceho podnikateľského modelu, alebo na sformulovanie plánu B, ktorý je často úspešnejší ako pôvodný plán A.
Spodná vlna
Práve teraz sa ľudia cez blogy a komentáre vyjadrujú na webe k vašim produktom a službám, či prerábajú vaše reklamy na YouTube. Píšu o vás články do wikipédie a spájajú sa do skupín, ktoré sa volajú rovnako ako vaša spoločnosť či produkt, ktorý ponúkate. Toto všetko sú prejavy nového spoločenského javu, nazývaného spodná vlna.
Sociálne siete majú v dnešnom svete nepredstaviteľný vplyv, umožňujú totiž zákazníkom priamo zasahovať do vášho obchodu. Len vďaka webu si dokážu vymieňať skúsenosti, pozitívne aj negatívne, takou rýchlosťou, že na ne väčšina firiem nestíha reagovať. Vďaka tejto knihe sa však vy na jav, ktorý je pre iných hrozbou, môžete dokonale pripraviť a využiť ho vo svoj prospech.
Vypredané
15,19 €
15,99 €
Dobrý šéf Zlý šéf
Ako sa stať dobrým šéfom svojim podriadeným? Ako ich svojimi zásahmi a príkazmi motivovať a neznechutiť? Ako byť prísny, ale spravodlivý? Ako byť dôsledný a zároveň neubíjať tvorivosť? Ako organizovať porady tak, aby sa nezmenili na nudné stretnutia zívajúcich zamestnancov?
Odpovede nielen na tieto otázky nájdete v knihe Dobrý šéf, zlý šéf.
Autor využíva množstvo výskumov a skutočných prípadov, na ktorých ilustruje nielen mentalitu, osobnosť a činy skvelých šéfov, ale zdôrazňuje tiež chyby, ktoré občas urobia aj tí najlepší, no najhorší ich opakujú zas a znova.
Vypredané
11,39 €
11,99 €