Kníhkupectvo PANTA RHEI na skvalitnenie služieb používa cookies podľa pravidiel, ktoré sú Vám k dispozícii v Obchodných podmienkach. Ďalším používaním stránky s uvedenými pravidlami súhlasíte.

Nízka Helena: Aplikovaný marketing
Počet strán: 128
Väzba: mäkká, brožovaná
EAN: 9788080781576
Jazyk: slovenský
ISBN: 978-80-8078-157-6
Rok vydania originálu: 2007
Vydavateľstvo: Wolters Kluwer
Orig. vydavateľstvo: 
Aplikovaný marketing http://www.pantarhei.sk/media/catalog/product/cache/1/image/250x361/040ec09b1e35df139433887a97daa66f/a/p/aplikovany-marketing.jpg ISBN:978-80-8078-157-6
0 5 0 0

Aplikovaný marketing

Autor: Nízka Helena

Dostupnosť:
Na otázku
Naša cena: 8,74 
Bežná cena: 9,30 €
Zľava 6%

Titul momentálne nemáme na sklade. Informáciu o dostupnosti dostanete na [email protected] alebo na tel. linke 0800 333 000, v pracovné dni od 8.00 - 16.00 hod.

Pri nákupe nad 25 € máte poštovné zadarmo.

O knihe: Vstup Slovenska do Európskej únie a globalizačné procesy spôsobili zmeny jednak v ekonomike SR, jednak vo využívaní doterajších marketingových nástrojov v hospodárskej praxi podnikov. Vďaka týmto zmenám sa vo väčšine odvetví stalo nevyhnutnosťou využívanie princípov marketingu s cieľom získať konkurenčnú výhodu oproti ostatným účastníkom na trhu. Autorka sa v publikácii podrobne venuje agropotravinárskemu marketingu, marketingu v odevnom priemysle, ekologickému marketingu, marketingu univerzít a vysokých škôl a zážitkovému a event marketingu. Publikácia je určená nielen študentom, ale aj marketingovým odborníkom z hospodárskej praxe, ktorí môžu uvedené poznatky využiť na získanie výhodnejšej pozície podniku na trhu, nových zákazníkov, ako aj vyšších trhových podielov. Slovenský text.

Odporúčame tieto knihy

Pridaj svoj názor
Anonym
Anonym
Pridaj svoje hodnotenie