- Počet strán: 132
- Väzba: mäkká, brožovaná
- EAN: 9788081461866
- Jazyk: slovenský
- ISBN: 978-80-8146-186-6
- Dátum vydania: 6. septembra 2019
- Vydavateľstvo : Aitec
- Hmotnosť: 1,00 kg
Slovenský jazyk pre 3. ročník základných škôl - Metodická príručka
Zuzana Hirschnerová
Inovovaná metodická príručka zo slovenského jazyka je spracovaná a aktualizovaná podľa platných požiadaviek iŠVP ISCED 1 na jazykové vyučovanie. Spracovaním nadväzuje na koncepciu učebnice a pracovného zošita Slovenský jazyk pre 3. ročník ZŠ.
Didaktická koncepcia
*Podrobne spracovaná metodická príručka je ideálnym pomocníkom učiteľa pri vyučovaní slovenského jazyka v 3. ročníku ZŠ počas celého školského roka.
*Patrí k súboru Slovenský jazyk pre 3. ročník a vysvetľuje autorskú koncepciu učebnice a pracovného zošita.
*Prezentuje zámer autoriek a odporúčané didaktické postupy, ktoré je možné aplikovať do výučby slovenského jazyka a literatúry.
*Formálne je rozdelená na teoretickú a praktickú časť. Obsahom teoretickej časti je vysvetlenie vzťahu materinského jazyka k iným predmetom, charakteristika detskej reči ako východiska didaktického spracovania učiva, špecifiká a metódy diagnostikovania v jazykovom vyučovaní. Obsahuje aj postavenie jazykovej a slohovo-komunikačnej zložky učiva a zrozumiteľným spôsobom objasňuje didaktické spracovanie a štruktúru učiva v učebnici a v pracovnom zošite.
*Obsahuje návrh na tematický výchovno-vzdelávací plán.
*Obsahom praktickej časti sú podrobné metodické pokyny potrebné na prácu s danými úlohami.
*Metodické návody sú plánované a podávané v súlade s koncepciou celostného jazykového rozvoja. Dôraz sa kladie na kľúčové cieľové kompetencie materinského jazyka: počúvanie, rozprávanie, čítanie a písanie.
*Publikácia je spracovaná vo formáte A4 a obsahuje zmenšené náhľady jednotlivých strán z učebnice.
Didaktická koncepcia
*Podrobne spracovaná metodická príručka je ideálnym pomocníkom učiteľa pri vyučovaní slovenského jazyka v 3. ročníku ZŠ počas celého školského roka.
*Patrí k súboru Slovenský jazyk pre 3. ročník a vysvetľuje autorskú koncepciu učebnice a pracovného zošita.
*Prezentuje zámer autoriek a odporúčané didaktické postupy, ktoré je možné aplikovať do výučby slovenského jazyka a literatúry.
*Formálne je rozdelená na teoretickú a praktickú časť. Obsahom teoretickej časti je vysvetlenie vzťahu materinského jazyka k iným predmetom, charakteristika detskej reči ako východiska didaktického spracovania učiva, špecifiká a metódy diagnostikovania v jazykovom vyučovaní. Obsahuje aj postavenie jazykovej a slohovo-komunikačnej zložky učiva a zrozumiteľným spôsobom objasňuje didaktické spracovanie a štruktúru učiva v učebnici a v pracovnom zošite.
*Obsahuje návrh na tematický výchovno-vzdelávací plán.
*Obsahom praktickej časti sú podrobné metodické pokyny potrebné na prácu s danými úlohami.
*Metodické návody sú plánované a podávané v súlade s koncepciou celostného jazykového rozvoja. Dôraz sa kladie na kľúčové cieľové kompetencie materinského jazyka: počúvanie, rozprávanie, čítanie a písanie.
*Publikácia je spracovaná vo formáte A4 a obsahuje zmenšené náhľady jednotlivých strán z učebnice.
- Počet strán: 132
- Väzba: mäkká, brožovaná
- EAN: 9788081461866
- Jazyk: slovenský
- ISBN: 978-80-8146-186-6
- Dátum vydania: 6. septembra 2019
- Vydavateľstvo : Aitec
- Hmotnosť: 1,00 kg
Inovovaná metodická príručka zo slovenského jazyka je spracovaná a aktualizovaná podľa platných požiadaviek iŠVP ISCED 1 na jazykové vyučovanie. Spracovaním nadväzuje na koncepciu učebnice a pracovného zošita Slovenský jazyk pre 3. ročník ZŠ.
Didaktická koncepcia
*Podrobne spracovaná metodická príručka je ideálnym pomocníkom učiteľa pri vyučovaní slovenského jazyka v 3. ročníku ZŠ počas celého školského roka.
*Patrí k súboru Slovenský jazyk pre 3. ročník a vysvetľuje autorskú koncepciu učebnice a pracovného zošita.
*Prezentuje zámer autoriek a odporúčané didaktické postupy, ktoré je možné aplikovať do výučby slovenského jazyka a literatúry.
*Formálne je rozdelená na teoretickú a praktickú časť. Obsahom teoretickej časti je vysvetlenie vzťahu materinského jazyka k iným predmetom, charakteristika detskej reči ako východiska didaktického spracovania učiva, špecifiká a metódy diagnostikovania v jazykovom vyučovaní. Obsahuje aj postavenie jazykovej a slohovo-komunikačnej zložky učiva a zrozumiteľným spôsobom objasňuje didaktické spracovanie a štruktúru učiva v učebnici a v pracovnom zošite.
*Obsahuje návrh na tematický výchovno-vzdelávací plán.
*Obsahom praktickej časti sú podrobné metodické pokyny potrebné na prácu s danými úlohami.
*Metodické návody sú plánované a podávané v súlade s koncepciou celostného jazykového rozvoja. Dôraz sa kladie na kľúčové cieľové kompetencie materinského jazyka: počúvanie, rozprávanie, čítanie a písanie.
*Publikácia je spracovaná vo formáte A4 a obsahuje zmenšené náhľady jednotlivých strán z učebnice.
205 293 kníh na sklade ihneď k odoslaniu
Poštovné zadarmo pre nákupy od 20€
Rezervácie v 61 kníhkupectvách