! Doprava ZADARMO už od 20 € !
  • Počet strán: 352
  • Väzba: mäkká, brožovaná
  • EAN: 9788080902377
  • Jazyk: slovenský
  • ISBN: 978-80-8090-237-7
  • Dátum vydania: 4. októbra 2021
  • Vydavateľstvo : Grada

No filter

Sarah Frier

Odhaľte tajomstvo Instagramu, ktorý každý deň ovplyvňuje životný štýl miliónov ľudí.

V roku 2010 Kevin Systrom a Mike Krieger spustili aplikáciu na zdieľanie fotografií, ktorá ponúkala jednoduchú, ale neodolateľnú funkciu - všetko, čo ste ňou zachytili, vyzeralo krajšie. Postupne okolo tohto zaujímavého start-upu vytvorili celú komunitu pozostávajúcu z umelcov a fotografov. Stačili dva roky a Instagram zaujal Marka Zuckerberga natoľko, že sa ho rozhodol kúpiť za neuveriteľnú miliardu dolárov. O osem rokov neskôr Instagram pokoril hranicu miliardy užívateľov za mesiac a dnes má viac než 200 miliónov používateľov, ktorý si prostredníctvom tejto aplikácie zarábajú na živobytie. Instagram odštartoval nejednu kariéru a podnietil vznik mnohých celebritných impérií, napríklad aj Kardashian-Jenner. So zakladateľmi Kevinom Systromom a Mikeom Kriegerom vás chceme vziať do zákulisia tohto jedinečného start-upu. Budete svedkom toho, ako každé rozhodnutie, ktoré urobili, malo dramatický dominový efekt. Napríklad predajom Instagramu spoločnosti Facebook mu zaistili dlhovekosť, no zároveň pomohli gigantovi v oblasti sociálnych médií stať sa ešte mocnejším a impozantnejším v porovnaní s jeho konkurentmi. Po predaji spoločnosti ostali zakladatelia Instagramu rozčarovaní prospechárskou kultúrou rastu za každú cenu, ktorú presadzoval Facebook, a vzdorovali jej. Po určitom čase však zo svojich pozícií odišli. Systrom a Krieger si totiž uvedomili, že aj keď dosiahnete najvyššiu úroveň obchodného úspechu, nedostanete vždy to, po čom v skutočnosti túžite.
  • Počet strán: 352
  • Väzba: mäkká, brožovaná
  • EAN: 9788080902377
  • Jazyk: slovenský
  • ISBN: 978-80-8090-237-7
  • Dátum vydania: 4. októbra 2021
  • Vydavateľstvo : Grada

Odhaľte tajomstvo Instagramu, ktorý každý deň ovplyvňuje životný štýl miliónov ľudí.

V roku 2010 Kevin Systrom a Mike Krieger spustili aplikáciu na zdieľanie fotografií, ktorá ponúkala jednoduchú, ale neodolateľnú funkciu - všetko, čo ste ňou zachytili, vyzeralo krajšie. Postupne okolo tohto zaujímavého start-upu vytvorili celú komunitu pozostávajúcu z umelcov a fotografov. Stačili dva roky a Instagram zaujal Marka Zuckerberga natoľko, že sa ho rozhodol kúpiť za neuveriteľnú miliardu dolárov. O osem rokov neskôr Instagram pokoril hranicu miliardy užívateľov za mesiac a dnes má viac než 200 miliónov používateľov, ktorý si prostredníctvom tejto aplikácie zarábajú na živobytie. Instagram odštartoval nejednu kariéru a podnietil vznik mnohých celebritných impérií, napríklad aj Kardashian-Jenner. So zakladateľmi Kevinom Systromom a Mikeom Kriegerom vás chceme vziať do zákulisia tohto jedinečného start-upu. Budete svedkom toho, ako každé rozhodnutie, ktoré urobili, malo dramatický dominový efekt. Napríklad predajom Instagramu spoločnosti Facebook mu zaistili dlhovekosť, no zároveň pomohli gigantovi v oblasti sociálnych médií stať sa ešte mocnejším a impozantnejším v porovnaní s jeho konkurentmi. Po predaji spoločnosti ostali zakladatelia Instagramu rozčarovaní prospechárskou kultúrou rastu za každú cenu, ktorú presadzoval Facebook, a vzdorovali jej. Po určitom čase však zo svojich pozícií odišli. Systrom a Krieger si totiž uvedomili, že aj keď dosiahnete najvyššiu úroveň obchodného úspechu, nedostanete vždy to, po čom v skutočnosti túžite.
menej

book

202 389 kníh na sklade ihneď k odoslaniu

wallet

Poštovné zadarmo pre nákupy od 20€

store

Rezervácie v 61 kníhkupectvách


Hodnotenia (1)

0
Monika Jamborová

Recenzia

  • Monika Jamborová

Keď sa povie Mark Zuckerberg asi každému je hneď jasné, že ide o zakladateľa Facebooku. Čo ale mená Kevin Systrom alebo Mike Krieger? Toto sú páni, ktorí vytvorili pre niekoho od začiatku zaujímavý a pre niekoho zbytočný start-up, z ktorého nakoniec vznikla jedinečná platforma na zdieľanie krásy a zážitkov - Instagram. Jednoduchá aplikácia s jediným zameraním na zdieľanie fotografií, ktoré však vďaka filtrom vyzerali fantasticky, príťažlivo a profesionálne.
Toto je príbeh, ktorý dopodrobna, naozaj dopodrobna, rozpráva o vzniku Instagramu, keď ešte o ňom jeho tvorcovia ani nechyrovali. Sarah Frier je odborníčkouna sociálne siete. Dozviete sa zopár interných informácií o Kevinovi a jeho spoločníkoch, čo robil pred tým než založil Instagram, ako sa musel Mike vysporiadať s pracovnými vízami, ale aj o Facebooku a Markovi, tiež aj o iných sociálnych sieťach.
Autorka pracovala na tejto knihe veľmi dlho, a absolvovala veľa anonymných rozhovorov so zamestnancami jednotlivých spoločností. Čítanie sa môže zdať síce náročnejšie, pretože autorka píše naozaj do hĺbky, spomína tu viacero ľudí, rôzne obchodné praktiky, ale na druhej strane to Sarah Frier vyvažuje čitateľným písaním a zábavnými historkami z pracovných stretnutí či osláv.
Vedeli ste, že prvá veľká celebrita prihlásená na Instagram bol Snoop Dogg? A prečo práve Facebook kúpil Instagram a nie Twitter ako si pôvodne niektorí mysleli? Pretože "iba Zuckerberg pochopil, čo by oslovilo Systroma : nezávislosť."
A ďalšia veľká celebrita, ktorá pravidelne spôsobovala preťaženosť a kolaps serverov bol miláčik Ameriky - Justin Bieber...
Tiež sú tu uverejnené príbehy, ktoré stoja za vznikom rôznych filtrov na úpravu fotiek.
Čítanie bolo pre mňa príjemným prekvapením, hoci som k nej pristupovala s rešpektom, ale fakt som si túto knihu užila.
Napríklad Filter X-PRO II - je vôbec prvý filter, ktorý vznikol pre potreby Instagramu. A ako? To sa dočítate vo vnútri.

Odporúčania