- Počet strán: 182
- Väzba: mäkká, brožovaná
- EAN: 9788055719900
- Jazyk: slovenský
- ISBN: 978-80-557-1990-0
- Dátum vydania: 1. januára 2022
- Vydavateľstvo : Belianum
Cestovné kancelárie
Kristína Pompurová, Tibor Bajaník
Vysokoškolská učebnica si kladie za cieľ oboznámiť čitateľov s históriou vzniku a vývoja cestovných kancelárií, cestovnými kanceláriami ako podnikmi cestovného ruchu, legislatívnou úpravou ich činnosti na Slovensku, ekonomickými a materiálnymi podmienkami vzniku a činnosti cestovných kancelárií, organizačnou štruktúrou a personálnym zabezpečením, produktom cestovných kancelárií a procesom tvorby vlastného produktu, distribúciou a komunikáciou cestovných kancelárií, katalógom ako nástrojom predaja, organizáciou realizácie vlastného produktu, manažérstvom sťažností a krízovým manažmentom cestovných kancelárií, ale aj efektívnym riadením nákladov, výnosovým manažmentom a riadením inovácií v cestovných kanceláriách. Kniha je ?určená predovšetkým vysokoškolským študentom študijných programov cestovného ruchu. Užitočnou pomôckou bude aj pre učiteľov stredných odborných škôl a vysokých škôl, ktorí sa vo svojej pedagogickej činnosti venujú problematike cestovných kancelárií a nemajú dosiaľ žiadny komplexný učebný materiál. Inšpiráciu pre svoju prácu v?ňom nájdu aj podnikatelia a zamestnanci cestovných kancelárií.
- Počet strán: 182
- Väzba: mäkká, brožovaná
- EAN: 9788055719900
- Jazyk: slovenský
- ISBN: 978-80-557-1990-0
- Dátum vydania: 1. januára 2022
- Vydavateľstvo : Belianum
Vysokoškolská učebnica si kladie za cieľ oboznámiť čitateľov s históriou vzniku a vývoja cestovných kancelárií, cestovnými kanceláriami ako podnikmi cestovného ruchu, legislatívnou úpravou ich činnosti na Slovensku, ekonomickými a materiálnymi podmienkami vzniku a činnosti cestovných kancelárií, organizačnou štruktúrou a personálnym zabezpečením, produktom cestovných kancelárií a procesom tvorby vlastného produktu, distribúciou a komunikáciou cestovných kancelárií, katalógom ako nástrojom predaja, organizáciou realizácie vlastného produktu, manažérstvom sťažností a krízovým manažmentom cestovných kancelárií, ale aj efektívnym riadením nákladov, výnosovým manažmentom a riadením inovácií v cestovných kanceláriách. Kniha je ?určená predovšetkým vysokoškolským študentom študijných programov cestovného ruchu. Užitočnou pomôckou bude aj pre učiteľov stredných odborných škôl a vysokých škôl, ktorí sa vo svojej pedagogickej činnosti venujú problematike cestovných kancelárií a nemajú dosiaľ žiadny komplexný učebný materiál. Inšpiráciu pre svoju prácu v?ňom nájdu aj podnikatelia a zamestnanci cestovných kancelárií.
205 812 kníh na sklade ihneď k odoslaniu
Poštovné zadarmo pre nákupy od 20€
Rezervácie v 61 kníhkupectvách