Kníhkupectvo PANTA RHEI na skvalitnenie služieb používa cookies podľa pravidiel, ktoré sú Vám k dispozícii v Obchodných podmienkach. Ďalším používaním stránky s uvedenými pravidlami súhlasíte.

Osobný odber už na 35 miestach po slovensku
Simon Veksner: 100 Ideas that Changed Advertising
Počet strán: 216
Väzba: mäkká, brožovaná
EAN: 9781780675565
Jazyk: anglický
ISBN: 1780675569
Dátum vydania: 5. januára 2015
Vydavateľstvo:  Laurence King Publishing
Rozmery: 1,9 cm x 21,3 cm x 27,1 cm
Hmotnosť: 0,9 kg

100 Ideas that Changed Advertising

Autor: Simon Veksner

Dostupnosť:
Vypredané
Naša cena: 28,45 
Bežná cena: 29,95 €
Zľava 5%

Titul je vypredaný a nemáme ani informáciu o dotlači. Pre informáciu o dotlači sledujte prosím našu stránku.

Zobraziť dostupnosť v kamenných predajniach

Pri nákupe nad 35 € máte poštovné zadarmo.

O knihe: A chronicle of the key ideas that have shaped the adverts we see everyday, 100 Ideas That Changed Advertising offers a fascinating insight into an ever- changing and fast-moving industry. Arranged broadly chronologically, the book looks at the overnight revolutions, the flashes of inspiration and the long-term evolutions that advertisers have wrought upon their industry. Author Simon Veksner guides us through the key ideas behind these changes, from the development of the first advertising formats and the history of branding, to the creative revolutions of the 1960s and the digital age. Looking forward, the book considers the most recent thinking in reaching new audiences, including the rise of neuromarketing and the latest behavioural econ

omics. Illustrated with hundreds of examples of adverts and explaining their power to inspire, delight and annoy, but above all, to make us buy, the book is an absorbing guide to a turbulent, highly-creative industry.

Odporúčame tieto knihy

Pridaj svoj názor
Anonym
Anonym
Pridaj svoje hodnotenie