Knihy - Marketing, reklama, žurnalistika strana 10 z 33
Lacná kniha Mediálna problematika v katolíckej náboženskej výchove (-50%)
dostupné aj ako:
Lacná kniha Moderní marketing (-70%)
dostupné aj ako:
Jak zákazník vnímá reklamu
Lacná kniha Prostorově orientované systémy pro podporu manažerského rozhodování (-50%)
dostupné aj ako:
Marketing
Lacná kniha McDonald´s - tak trochu jiná kultura? (-70%)
dostupné aj ako:
Lacná kniha Triumf strachu (-70%)
dostupné aj ako:
Jak obchodovat s Američany
Reklama
Dokonalá služba zákazn.po tel.
iPhone
Marketing Základy marketingu 1
Skok do budoucnosti
dostupné aj ako:
Jiná cesta k trhu
I zázrak potřebuje reklamu
Marketingový průzkum
Agenda příštích let
Marketing
Literatúra zameraná na marketing, reklamu a žurnalistiku je neoceniteľným zdrojom poznatkov pre všetkých, ktorí sa zaujímajú o efektívne a stratégie zamerané na dosahovanie obchodných cieľov, propagáciu produktov a služieb a komunikáciu so zákazníkmi.
Knihy o marketingu, reklame a žurnalistike pokrývajú témy ako marketingový výskum, stratégie marketingovej komunikácie, brand manažment, digitálny marketing, sociálne médiá, kreatívne procesy, public relations a novinárske zručnosti.
Literatúra o marketingu, reklame a žurnalistike ponúka teoretické rámce, analytické nástroje a príklady osvedčených postupov, ktoré pomáhajú firmám a profesionálom zlepšovať ich marketingové kampane, vybudovať silnú značku a úspešne komunikovať s cieľovou skupinou.
Publikácie v tejto kategórii sú prístupné pre rôzne úrovne čitateľov - od začiatočníkov, ktorí sa zoznamujú s princípmi marketingu a reklamy, po pokročilých profesionálov, ktorí sa zaujímajú o pokročilé stratégie a nové trendy v oblasti digitálneho marketingu a žurnalistiky.
Cieľom literatúry o marketingu, reklame a žurnalistike je poskytnúť čitateľom ucelený prehľad o princípoch, postupoch a inováciách v týchto oblastiach, a tiež poskytnúť praktické rady a príklady, ktoré môžu byť aplikované v reálnom svete.