Knihy - Marketing, reklama, žurnalistika strana 22 z 33
Jak zákazník vnímá značku
Výkonnostní marketing s Google Analytics
Marketingový management destinací
Bez cenzury!
Mezinárodní marketing a informační technologie
Facebook efekt
Sticky marketing
Fialová krava
Zpravodajství v médiích
dostupné aj ako:
Masová komunikace a veřejné mínění
Marketing na Facebooku
Měříme a optimalizujeme marketing na sociálních sítích
Guerilla marketing
Marketing ve věku společnosti Google
Recept na úspěch v síťovém marketingu
Modely spotrebiteľského správania sociálnych tried pri tvorbe marketingovej stratégie
Tvoříme a publikujeme odborné texty
Stručný sprievodca: Google AdWords
Jednoducho Značka
Literatúra zameraná na marketing, reklamu a žurnalistiku je neoceniteľným zdrojom poznatkov pre všetkých, ktorí sa zaujímajú o efektívne a stratégie zamerané na dosahovanie obchodných cieľov, propagáciu produktov a služieb a komunikáciu so zákazníkmi.
Knihy o marketingu, reklame a žurnalistike pokrývajú témy ako marketingový výskum, stratégie marketingovej komunikácie, brand manažment, digitálny marketing, sociálne médiá, kreatívne procesy, public relations a novinárske zručnosti.
Literatúra o marketingu, reklame a žurnalistike ponúka teoretické rámce, analytické nástroje a príklady osvedčených postupov, ktoré pomáhajú firmám a profesionálom zlepšovať ich marketingové kampane, vybudovať silnú značku a úspešne komunikovať s cieľovou skupinou.
Publikácie v tejto kategórii sú prístupné pre rôzne úrovne čitateľov - od začiatočníkov, ktorí sa zoznamujú s princípmi marketingu a reklamy, po pokročilých profesionálov, ktorí sa zaujímajú o pokročilé stratégie a nové trendy v oblasti digitálneho marketingu a žurnalistiky.
Cieľom literatúry o marketingu, reklame a žurnalistike je poskytnúť čitateľom ucelený prehľad o princípoch, postupoch a inováciách v týchto oblastiach, a tiež poskytnúť praktické rady a príklady, ktoré môžu byť aplikované v reálnom svete.