Knihy - Marketing, reklama, žurnalistika strana 21 z 33
Jak si vybudovat MLM stroj na peníze
Jak přivolat déšť
Senior - zákazník budoucnosti
Marketing kultury
Psychologie reklamy, 4. rozšířené a aktualizované vydání
Zpravodajské služby
Lacná kniha Zpravodajské služby (-90%)
dostupné aj ako:
Válka médií
Lacná kniha Válka médií (-90%)
dostupné aj ako:
Jak psát reklamní text, 4. aktualizované a doplněné vydání
Marketing pro začátečníky
Jak cool značky zůstávají hot
Jak být nejlepší v systému MLM
Online marketing
Reklám és pszichológia a webkorszakban - Upgrade 3.0
Co se skrývá za značkou?
Moderní metody a techniky marketingového výzkumu
Marketingová komunikace
Změňte mozek, změňte tělo
Literatúra zameraná na marketing, reklamu a žurnalistiku je neoceniteľným zdrojom poznatkov pre všetkých, ktorí sa zaujímajú o efektívne a stratégie zamerané na dosahovanie obchodných cieľov, propagáciu produktov a služieb a komunikáciu so zákazníkmi.
Knihy o marketingu, reklame a žurnalistike pokrývajú témy ako marketingový výskum, stratégie marketingovej komunikácie, brand manažment, digitálny marketing, sociálne médiá, kreatívne procesy, public relations a novinárske zručnosti.
Literatúra o marketingu, reklame a žurnalistike ponúka teoretické rámce, analytické nástroje a príklady osvedčených postupov, ktoré pomáhajú firmám a profesionálom zlepšovať ich marketingové kampane, vybudovať silnú značku a úspešne komunikovať s cieľovou skupinou.
Publikácie v tejto kategórii sú prístupné pre rôzne úrovne čitateľov - od začiatočníkov, ktorí sa zoznamujú s princípmi marketingu a reklamy, po pokročilých profesionálov, ktorí sa zaujímajú o pokročilé stratégie a nové trendy v oblasti digitálneho marketingu a žurnalistiky.
Cieľom literatúry o marketingu, reklame a žurnalistike je poskytnúť čitateľom ucelený prehľad o princípoch, postupoch a inováciách v týchto oblastiach, a tiež poskytnúť praktické rady a príklady, ktoré môžu byť aplikované v reálnom svete.