Knihy - Ekonómia, manažment, marketing strana 21 z 307
Štatistické metódy pre ekonómov a manažérov
A kreativitás iskolája
dostupné aj ako:
Rozvoj obchodních a vyjednávacích dovedností
Nápad za miliardu
Kam mizí české peníze?
Jak číst účetní výkazy. Základy českého účetnictví a výkaznictví - 3., aktualizované vydání
No filter
Spotify
dostupné aj ako:
Budget Cut
dostupné aj ako:
Minden nap számít - 12 napi gyakorlat a sikeres jövőért
Základy statistiky
Dane, účtovníctvo, odvody 10-11 2021 - Zmeny v daniach, v účtovníctve, zdaňovaní miezd
Mitől leszel jó vezető?
dostupné aj ako:
Konflikty ve škole
Manažment vzdelávania
Jsi značka?!
Udržitelné podnikání v praxi
Reset ekonomiky - Co nás čeká po covid-19?
Literatúra v kategórii Ekonómia, manažment, marketing ponúka bohatý výber kníh, ktoré sa zaoberajú rôznymi aspektmi ekonomiky a riadenia organizácií. Táto kategória je určená pre tých, ktorí majú záujem o širší pohľad na ekonomické a manažérske témy.
Literatúra v tejto kategórii sa venuje rôznym aspektom ekonomických systémov, makroekonomickým a mikroekonomickým analýzam, ekonomickým teóriám a modelom. Zároveň skúma rôzne stratégie riadenia a vedenia organizácií, ako aj inovácie a transformácie v podnikovom prostredí.
V tejto kategórii nájdete literatúru zameranú na podnikanie, medzinárodný obchod, inovácie, ekonomickú politiku, udržateľný rozvoj, logistiku a mnoho ďalších tém. Tieto knihy a časopisy poskytujú teoretické poznatky, empirické štúdie a praktické príklady, aby čitatelia získali ucelený prehľad o ekonomických a manažérskych problémoch a možnostiach.
Vzdelávajte sa v kategóriách ekonómia a ekonomika, dane a účtovníctvo, financie, finančný trh, investovanie, bankovníctvo a poisťovníctvo, manažment, marketing, reklama, žurnalistika, podnikanie a obchod a personalistika.