Knihy - Ekonómia, manažment, marketing strana 22 z 308
Manažment vzdelávania
Jsi značka?!
Udržitelné podnikání v praxi
Reset ekonomiky - Co nás čeká po covid-19?
Marketing v praxi
Nemovité věci v podnikání, 4. vydání
Another Now
Money
Nebojte se akcií, 2. díl
Nebojte se akcií, 1. díl
Neučebnice ekonomie
Do důchodu s plnou kapsou
QBQ
Daňovníctvo - Zbierka riešených a neriešených príkladov
Finanční analýza - 7. aktualizované vydání
Ekonomické bubliny - druhé rozšířené vydání
Powered by Change
Otevřené hranice
Na voľnej nohe
dostupné aj ako:
Literatúra v kategórii Ekonómia, manažment, marketing ponúka bohatý výber kníh, ktoré sa zaoberajú rôznymi aspektmi ekonomiky a riadenia organizácií. Táto kategória je určená pre tých, ktorí majú záujem o širší pohľad na ekonomické a manažérske témy.
Literatúra v tejto kategórii sa venuje rôznym aspektom ekonomických systémov, makroekonomickým a mikroekonomickým analýzam, ekonomickým teóriám a modelom. Zároveň skúma rôzne stratégie riadenia a vedenia organizácií, ako aj inovácie a transformácie v podnikovom prostredí.
V tejto kategórii nájdete literatúru zameranú na podnikanie, medzinárodný obchod, inovácie, ekonomickú politiku, udržateľný rozvoj, logistiku a mnoho ďalších tém. Tieto knihy a časopisy poskytujú teoretické poznatky, empirické štúdie a praktické príklady, aby čitatelia získali ucelený prehľad o ekonomických a manažérskych problémoch a možnostiach.
Vzdelávajte sa v kategóriách ekonómia a ekonomika, dane a účtovníctvo, financie, finančný trh, investovanie, bankovníctvo a poisťovníctvo, manažment, marketing, reklama, žurnalistika, podnikanie a obchod a personalistika.