Knihy - Ekonómia, manažment, marketing strana 26 z 309
Daňové priznania za rok 2020 + vyplnené vzory a tlačivá (Ročné zúčtovanie preddavkov na daň za rok 2020, Vysporiadanie daňových povinností)
Essentialism : The Disciplined Pursuit of Less
Inovujte o 106
Uspejte v online
Pravidlá finančného správania
Jóból kiváló - A tartós üzleti siker elemei - Melléklettel nagyvállalatok és startupok számára
Oszd meg és uralkodj!
Vállalatgazdaságtan
Nemzetközi menedzsment
Mzdárske zákony 2021
Egyedül a kapitalizmus
Účtovná závierka v JÚ a PÚ (Účtovná závierka pre podnikateľov za rok 2020)
dostupné aj ako:
Pravidlo žádných pravidel
dostupné aj ako:
The Unfair Advantage
10X - Az egyetlen különbség siker és kudarc között
dostupné aj ako:
Bez pravidiel (Netflix a kultúra znovuzrodenia)
Narratív közgazdaságtan
dostupné aj ako:
Hogyan kereskedjünk részvényekkel
Vedení na vyšší úrovni
Literatúra v kategórii Ekonómia, manažment, marketing ponúka bohatý výber kníh, ktoré sa zaoberajú rôznymi aspektmi ekonomiky a riadenia organizácií. Táto kategória je určená pre tých, ktorí majú záujem o širší pohľad na ekonomické a manažérske témy.
Literatúra v tejto kategórii sa venuje rôznym aspektom ekonomických systémov, makroekonomickým a mikroekonomickým analýzam, ekonomickým teóriám a modelom. Zároveň skúma rôzne stratégie riadenia a vedenia organizácií, ako aj inovácie a transformácie v podnikovom prostredí.
V tejto kategórii nájdete literatúru zameranú na podnikanie, medzinárodný obchod, inovácie, ekonomickú politiku, udržateľný rozvoj, logistiku a mnoho ďalších tém. Tieto knihy a časopisy poskytujú teoretické poznatky, empirické štúdie a praktické príklady, aby čitatelia získali ucelený prehľad o ekonomických a manažérskych problémoch a možnostiach.
Vzdelávajte sa v kategóriách ekonómia a ekonomika, dane a účtovníctvo, financie, finančný trh, investovanie, bankovníctvo a poisťovníctvo, manažment, marketing, reklama, žurnalistika, podnikanie a obchod a personalistika.