Knihy - Ekonómia, manažment, marketing strana 17 z 305
Strategie B2B digitálního marketingu
Strategie digitálního marketingu
Strategie sociálních médií
Daňové a nedaňové výdavky 2022
Converted
Daňové a odvodové tipy VIII. (2022)
Základy facility managementu (3. opravené a doplněné vydání)
The Nowhere Office
How to F*ck Up Your Startup
Daňový sprievodca s komentárom 2022
Investování pro začátečníky, 4. vydanie
Česko versus budoucnost
Zrádná čísla
dostupné aj ako:
Jednoduché účtovníctvo, postupy účtovania po novele 2022
DPH 2022 - zákon s přehledy
Futureproof
Catalyst
Návrat inflace
Daňový poriadok s komentárom 2022
Literatúra v kategórii Ekonómia, manažment, marketing ponúka bohatý výber kníh, ktoré sa zaoberajú rôznymi aspektmi ekonomiky a riadenia organizácií. Táto kategória je určená pre tých, ktorí majú záujem o širší pohľad na ekonomické a manažérske témy.
Literatúra v tejto kategórii sa venuje rôznym aspektom ekonomických systémov, makroekonomickým a mikroekonomickým analýzam, ekonomickým teóriám a modelom. Zároveň skúma rôzne stratégie riadenia a vedenia organizácií, ako aj inovácie a transformácie v podnikovom prostredí.
V tejto kategórii nájdete literatúru zameranú na podnikanie, medzinárodný obchod, inovácie, ekonomickú politiku, udržateľný rozvoj, logistiku a mnoho ďalších tém. Tieto knihy a časopisy poskytujú teoretické poznatky, empirické štúdie a praktické príklady, aby čitatelia získali ucelený prehľad o ekonomických a manažérskych problémoch a možnostiach.
Vzdelávajte sa v kategóriách ekonómia a ekonomika, dane a účtovníctvo, financie, finančný trh, investovanie, bankovníctvo a poisťovníctvo, manažment, marketing, reklama, žurnalistika, podnikanie a obchod a personalistika.