Ďalším prehliadaním stránky súhlasíte s používaním cookies.

Osobný odber už na 792 miestach na Slovensku
David Meerman Scott: Nové pravidlá predaja a zákazníckeho servisu

Počet strán: 264

Väzba: tvrdá

EAN: 9788081092701

Jazyk: slovenský

ISBN: 978-80-8109-270-1

Dátum vydania: 27. apríla 2015

Vydavateľstvo:  Eastone Books

Orig. vydavateľstvo: 

Hmotnosť: 0,45 kg

Nové pravidlá predaja a zákazníckeho servisu

Dostupnosť:
Na sklade
Kuriérom ešte dnes v BA
Cena v e-shope: 3,00 
Bežná cena: 18,99 €
Zľava 84%
Akcia platí už len 12 dní.
Do košíka
Zobraziť dostupnosť v kamenných predajniach

Pri nákupe nad 35 € máte doručenie kuriérom zadarmo.

Pri nákupe nad 15 € máte doručenie do predajní Panta Rhei zadarmo.

O knihe: Nové pravidlá predaja a zákazníckeho servisu nadväzujú na predošlý Scottov bestseller Nové pravidlá marketingu a PR. Úspešný a uznávaný odborník na predaj a marketing rozširuje svoju teóriu o možnostiach využívania internetu aj na oblasti obchodu a zákazníckych služieb. Na príkladoch konkrétnych jednotlivcov aj firiem ukazuje, ako im aktívny predaj, zapájanie zákazníka v reálnom čase, zber dát, vhodný online obsah a aktívna komunikácia s potenciálnymi aj existujúcimi zákazníkmi zlepšili nielen predajné výsledky, ale aj celkový imidž. Podobne ako jeho prvá kniha, aj Nové pravidlá predaja a zákazníckeho servisu sú inšpiratívnou učebnicou pre všetkých, ktorí predávajú produkty, poskytujú služby, komunikujú so zákazníkmi, vytvárajú reklamné kampane či ako firemní lídri zodpovedajú za všetky tieto oblasti.

Odporúčame tieto knihy

Pridaj svoj názor
Anonym
Anonym
Pridaj svoje hodnotenie