Ďalším prehliadaním stránky súhlasíte s používaním cookies.

David Meerman Scott: Nové pravidlá predaja a zákazníckeho servisu

Počet strán: 264

Väzba: tvrdá

EAN: 9788081092701

Jazyk: slovenský

ISBN: 978-80-8109-270-1

Dátum vydania: 27. apríla 2015

Vydavateľstvo:  Eastone Books

Orig. vydavateľstvo: 

Hmotnosť: 0,45 kg

Nové pravidlá predaja a zákazníckeho servisu

Dostupnosť:
Na sklade

Dodanie do kníhkupectva na osobný odber žiaľ nie je možné.
Kuriérom ešte dnes v BA
Cena v e-shope: 17,63 
Bežná cena: 18,99 €
Zľava 7%
Do košíka
Rezervácia v kníhkupectve
Zobraziť dostupnosť v kamenných predajniach

Pri kúpe tohto produktu máte poštovné zadarmo.

O knihe: Nové pravidlá predaja a zákazníckeho servisu nadväzujú na predošlý Scottov bestseller Nové pravidlá marketingu a PR. Úspešný a uznávaný odborník na predaj a marketing rozširuje svoju teóriu o možnostiach využívania internetu aj na oblasti obchodu a zákazníckych služieb. Na príkladoch konkrétnych jednotlivcov aj firiem ukazuje, ako im aktívny predaj, zapájanie zákazníka v reálnom čase, zber dát, vhodný online obsah a aktívna komunikácia s potenciálnymi aj existujúcimi zákazníkmi zlepšili nielen predajné výsledky, ale aj celkový imidž. Podobne ako jeho prvá kniha, aj Nové pravidlá predaja a zákazníckeho servisu sú inšpiratívnou učebnicou pre všetkých, ktorí predávajú produkty, poskytujú služby, komunikujú so zákazníkmi, vytvárajú reklamné kampane či ako firemní lídri zodpovedajú za všetky tieto oblasti.

Odporúčame tieto knihy