Najpredávanejšie - Bestsellery - Knihy - Ekonómia, manažment, marketing strana 11 z 309
- Ekonómia, Ekonomika
- Manažment
- Dane, účtovníctvo
- Podnikanie, obchod, predaj
- Marketing, reklama, žurnalistika
- Financie, finančný trh, investovanie
- Personalistika
- Bankovníctvo, poisťovníctvo
- Ekonómia, manažment - ostatné
Knižné bestsellery nesmú v našej ponuke rozhodne chýbať. Najpredávanejšie a najobľúbenejšie knihy slávnych spisovateľov vás vtiahnu do deja a ponúknu vám množstvo skvelých príbehov. Vyberte si žáner, ktorý je vám najbližší alebo darujte najnovšie knižné bestsellery ako darček svojim blízkym.
Do důchodu s plnou kapsou
Cvičenia, hry, simulácie pre skupinovú prácu
Analýza dotazníkových údajov
Lean dílenské řízení
101 rad pro úspěšný prodej, 2.vydání
Hogyan kereskedjünk részvényekkel
Ovládněte tržní cykly a zvýšíte své investiční zisky
Znalostní management v cestovním ruchu
Tohle je marketing!
Konec marketingu
Pivot
Svet podľa Elona Muska
dostupné aj ako:
Jestli nejsi první, budeš poslední
Základy marketingu - 2. vydání
Elvek
Elemi lean - Mindent, amit a leanról tudok, az első osztályban tanultam
Daňové zákony 2024
dostupné aj ako:
Jak se stát forexovým obchodníkem - 2. rozšířené vydání
Základy facility managementu (3. opravené a doplněné vydání)
Literatúra v kategórii Ekonómia, manažment, marketing ponúka bohatý výber kníh, ktoré sa zaoberajú rôznymi aspektmi ekonomiky a riadenia organizácií. Táto kategória je určená pre tých, ktorí majú záujem o širší pohľad na ekonomické a manažérske témy.
Literatúra v tejto kategórii sa venuje rôznym aspektom ekonomických systémov, makroekonomickým a mikroekonomickým analýzam, ekonomickým teóriám a modelom. Zároveň skúma rôzne stratégie riadenia a vedenia organizácií, ako aj inovácie a transformácie v podnikovom prostredí.
V tejto kategórii nájdete literatúru zameranú na podnikanie, medzinárodný obchod, inovácie, ekonomickú politiku, udržateľný rozvoj, logistiku a mnoho ďalších tém. Tieto knihy a časopisy poskytujú teoretické poznatky, empirické štúdie a praktické príklady, aby čitatelia získali ucelený prehľad o ekonomických a manažérskych problémoch a možnostiach.
Vzdelávajte sa v kategóriách ekonómia a ekonomika, dane a účtovníctvo, financie, finančný trh, investovanie, bankovníctvo a poisťovníctvo, manažment, marketing, reklama, žurnalistika, podnikanie a obchod a personalistika.