! Doprava ZADARMO už od 20 € !

Jazyk


Veková kategória


Hodnotenie


Dostupnosť


Väzba


Stav


Rezervácia na predajni


Edície


Najpredávanejšie - Bestsellery - Knihy - Ekonómia, manažment, marketing strana 303 z 307

Knižné bestsellery nesmú v našej ponuke rozhodne chýbať. Najpredávanejšie a najobľúbenejšie knihy slávnych spisovateľov vás vtiahnu do deja a ponúknu vám množstvo skvelých príbehov. Vyberte si žáner, ktorý je vám najbližší alebo darujte najnovšie knižné bestsellery ako darček svojim blízkym.

Poradca 3/2010


Vypredané
4,27 € 4,49 €

Poradca 2/2010


Vypredané
4,27 € 4,49 €

Lacná kniha Teória ekonomickej nerovnováhy (-70%)


Vývojové štádiá teórie ekonomickej nerovnováhy. Walrasovský "aukcionár". Nerovnovážna cena na trhu. Spätosť nerovnováh s peňažnou ekonomikou. Analýza peňažného hospodárstva. Sayov zákon trhov. Fixné ceny.
Na sklade 1Ks
1,67 € 5,58 €

dostupné aj ako:

Lacná kniha Eu Evropske Marketingove Pros (-70%)


Na sklade 1Ks
0,99 € 3,29 €

dostupné aj ako:

Riadenie hodnoty podniku – praktikum


Vypredané
4,09 € 4,31 €

Tajomstvá nedokonalého trhu


Autor jednoduchou, prístupnou formou vysvetľuje zákonitisti a princípy dokonale konkurenčného trhu a odhaľuje tajomstvá fungovania nedokonalého trhu v podmienkych monopolistickej, duopolistickej a oligopolistickej konkurencie. Osobitnú pozornosť venuje základným princípom regulácie a kontroly, formovaniu konkurenčného prostredia v slovenskej ekonomike, opatreniam protimonopolnej politiky, protimonopolným a protitrustovým zákonom, ako aj základným princípom a pravidlám, ktorými sa Protimonopolný úrad SR snaží ochraňovať hospodársku súťaž. Určené pre študentov ekonomických fakúlt i pre podnikateľov.
Vypredané
2,80 € 2,95 €

Literatúra v kategórii Ekonómia, manažment, marketing ponúka bohatý výber kníh, ktoré sa zaoberajú rôznymi aspektmi ekonomiky a riadenia organizácií. Táto kategória je určená pre tých, ktorí majú záujem o širší pohľad na ekonomické a manažérske témy.

Literatúra v tejto kategórii sa venuje rôznym aspektom ekonomických systémov, makroekonomickým a mikroekonomickým analýzam, ekonomickým teóriám a modelom. Zároveň skúma rôzne stratégie riadenia a vedenia organizácií, ako aj inovácie a transformácie v podnikovom prostredí.

V tejto kategórii nájdete literatúru zameranú na podnikanie, medzinárodný obchod, inovácie, ekonomickú politiku, udržateľný rozvoj, logistiku a mnoho ďalších tém. Tieto knihy a časopisy poskytujú teoretické poznatky, empirické štúdie a praktické príklady, aby čitatelia získali ucelený prehľad o ekonomických a manažérskych problémoch a možnostiach.

Vzdelávajte sa v kategóriách ekonómia a ekonomika, dane a účtovníctvo, financie, finančný trh, investovanie, bankovníctvo a poisťovníctvo, manažment, marketing, reklama, žurnalistika, podnikanie a obchod a personalistika.