Najpredávanejšie - Bestsellery - Knihy - Ekonómia, manažment, marketing strana 8 z 309
- Ekonómia, Ekonomika
- Manažment
- Dane, účtovníctvo
- Podnikanie, obchod, predaj
- Marketing, reklama, žurnalistika
- Financie, finančný trh, investovanie
- Personalistika
- Bankovníctvo, poisťovníctvo
- Ekonómia, manažment - ostatné
Knižné bestsellery nesmú v našej ponuke rozhodne chýbať. Najpredávanejšie a najobľúbenejšie knihy slávnych spisovateľov vás vtiahnu do deja a ponúknu vám množstvo skvelých príbehov. Vyberte si žáner, ktorý je vám najbližší alebo darujte najnovšie knižné bestsellery ako darček svojim blízkym.
Šlabikár financií pre neziskovky
Logistika
Manažment výroby
Podnikové financie, 4., prepracované a doplnené vydanie
Škola mzdovej účtovníčky 2023
Kapitálová štruktúra podnikateľských subjektov
Üzleti titkok a Bibliából
Forex - ziskové intradenní a swingové obchodní strategie
Psychologie reklamy, 5. rozšířené a aktualizované vydání
Štatistické metódy pre ekonómov a manažérov
Strategický marketing
Kriptovalutákról érthetően mindenkinek
Účtovníctvo podnikateľských subjektov II 2. vydanie
Bez pravidiel (Netflix a kultúra znovuzrodenia)
Kakeibo - Japonské umenie sporenia
Kam mizí vaše peníze
Podnikáme a obchodujeme po anglicky, po nemecky
Súčasné trendy podnikateľskej etiky
Logistika pro obchod a marketing
Literatúra v kategórii Ekonómia, manažment, marketing ponúka bohatý výber kníh, ktoré sa zaoberajú rôznymi aspektmi ekonomiky a riadenia organizácií. Táto kategória je určená pre tých, ktorí majú záujem o širší pohľad na ekonomické a manažérske témy.
Literatúra v tejto kategórii sa venuje rôznym aspektom ekonomických systémov, makroekonomickým a mikroekonomickým analýzam, ekonomickým teóriám a modelom. Zároveň skúma rôzne stratégie riadenia a vedenia organizácií, ako aj inovácie a transformácie v podnikovom prostredí.
V tejto kategórii nájdete literatúru zameranú na podnikanie, medzinárodný obchod, inovácie, ekonomickú politiku, udržateľný rozvoj, logistiku a mnoho ďalších tém. Tieto knihy a časopisy poskytujú teoretické poznatky, empirické štúdie a praktické príklady, aby čitatelia získali ucelený prehľad o ekonomických a manažérskych problémoch a možnostiach.
Vzdelávajte sa v kategóriách ekonómia a ekonomika, dane a účtovníctvo, financie, finančný trh, investovanie, bankovníctvo a poisťovníctvo, manažment, marketing, reklama, žurnalistika, podnikanie a obchod a personalistika.