Jazyk


Veková kategória


Hodnotenie


Dostupnosť


Väzba


Stav


Rezervácia na predajni


Edície


Najpredávanejšie - Bestsellery - Knihy - Ekonómia, manažment, marketing strana 9 z 309

Knižné bestsellery nesmú v našej ponuke rozhodne chýbať. Najpredávanejšie a najobľúbenejšie knihy slávnych spisovateľov vás vtiahnu do deja a ponúknu vám množstvo skvelých príbehov. Vyberte si žáner, ktorý je vám najbližší alebo darujte najnovšie knižné bestsellery ako darček svojim blízkym.

  • 5 /5

Pokrok bez povolenia


Pokrok bez povolenia je kompletný sprievodca svetom, kde Airbnb oživuje mŕtvy kapitál a konkuruje štátu v tvorbe regulácií, kde Kickstarter nahrádza vyberanie daní a pomáha financovať verejné služby a kde Bitcoin umožňuje budovať paralelnú spoločnosť, v ktorej neexistujú vedúci" a všetci máme kľúče od miešačky. Pokrok, ktorý prináša internet nekonkuruje len analógovým podnikateľom a kamenným obchodom, ale predovšetkým svetu zákonov, úradníkov a politiky. A práve to je témou knihy - stret digitálnych technológií 21. storočia so svetom kamenných inštitúcií 20. storočia. Okrem toho sa v knihe dočítate, ako funguje anarchia na internete, prečo by Karol Marx miloval zdieľanú ekonomiku, ako sa môže každý z vás stať internetovým sudcom, prečo chceli štáty zakázať eBay, akých detektívov zamestnáva PayPal, kto ochráni spotrebiteľov pred ochranou spotrebiteľov a kedy je rozumné pýtať si radšej odpustenie ako povolenie.
U dodávateľa
15,72 € 16,90 €

Súčasné trendy podnikateľskej etiky


Podnikateľská etika nadobúda v dnešnom svete oveľa väčší význam, ako tomu bolo v minulosti. Pochopenie jej podstaty či významu dlhodobého rozvoja však stále nie je jednoduché. Problémy často vytvára používanie základných termínov a pojmov, bez pochopenia ktorých nemožno uskutočňovať ucelený a kvalifikovaný etický vzostup a rozmach organizácie. Manažéri v praxi riešia denne veľké množstvo vecných i komunikačných problémov a je pochopiteľné, že nedokážu venovať pozornosť vyjasňovaniu obsahu pojmov a významu výrazov, ktorými disponuje aj prax a teória v ekonomickej sfére vrátane oblasti podnikateľskej etiky. Túto situáciu sťažuje v ekonomickej teórii i praxi obľúbené používanie rôznych alegórií, metafor, epitetónov, jazykových klišé, ale aj modelov či rozmanitých schém, ktoré pôsobia vábivo a „odľahčene“. Ich používanie však často spôsobuje zľahčovanie teoretického problému a zmätok v praktickom riešení. Táto kniha umožní niektoré nejednoznačnosti odstrániť a pochopiť podstatu etického rozvoja organizácie a spôsoby jeho aplikácie do praxe. Objasneniu pojmov nevyhnutných na porozumenie procesu aplikácie podnikateľskej etiky do reálneho života organizácie sa venujeme v prvej časti knihy. Zároveň prinášame vysvetlenie, aký je vzťah medzi týmito pojmami a ktoré z nich sú teoreticky fundamentálne a primárne. Druhá časť knihy sa zameriava na systémové včleňovanie etiky a podnikateľskej etiky do činnosti organizácie, s čím majú organizácie na Slovensku malé skúsenosti. Aj keď sa prvé etické kódexy začali v podnikoch uplatňovať už v 90. rokoch minulého storočia, zavádzanie etiky ako systémovej inovácie stále zaostáva.
Na sklade 1Ks
4,13 € 4,35 €

Logistika pro obchod a marketing


Publikace si klade za cíl vymezit podstatu a význam logistiky v procesech obchodu a zaměřit se na logistické přístupy a metody, aktuálně využívané v obchodování podniků nejen v prostředí tuzemských, ale i mezinárodních trhů. Předložená publikace tak řeší logistické nástroje používané v zásobovací a distribuční části dodavatelských řetězců. Jejich znalost by vám měla v obchodní praxi napomoci nejen tyto logistické přístupy a metody identifikovat a charakterizovat, ale také jim rozumět a v neposlední řadě je v případě potřeby umět využívat ve složitém prostředí současných globalizovaných trhů. Významnou součástí logistiky aplikované v obchodních procesech firem je zákaznický servis, kterému je věnována samostatná kapitola. Není jen záležitostí podnikové filozofie, ale je také praktickou činností, na níž se podílejí pracovníci prodeje, marketingu a logistiky. Právě logistické služby poskytované zákazníkům společně se zbožím představují dnes již tradičně reálnou šanci na zvýšení konkurenční schopnosti podniku. Při jejich realizaci je však zapotřebí brát v potaz aktuální trendy zejména v oblasti informačních technologií, podnikání, jakož i význam komprese časoprostoru. Publikace si proto klade za cíl nebýt jen teoretickým přehledem možných logistických postupů, nástrojů a metod používaných v obchodních procesech firem, ale také praktickým návodem, jak tyto postupy, nástroje a metody v obchodní praxi vhodně používat tak, aby si podnik na trhu zajistil svou konkurenční schopnost. Kniha je určena pracovníkům obchodu a logistických útvarů obchodních firem, zejména obchodním a logistickým manažerům, prodejcům, nákupčím, pracovníkům zákaznického servisu, logistikům a podnikatelům v obchodě. Důležitým zdrojem informací bude pro pedagogy a studenty logisticky, obchodně, ekonomicky a manažersky orientovaných vysokých škol. V neposlední řadě lze publikaci doporučit také všem, které téma logistiky a současná praxe poskytování logistických služeb z jakéhokoliv důvodu zajímá.
Na sklade 1Ks
12,28 € 12,93 €
  • 5 /5

Restart


Provokativní, minimalistická a mimořádně poučná příručka zakladatelů známé americké firmy 37signals, proslavené úspěšnou webovou aplikací Basecamp a dalšími projekty, vás přinutí přehodnotit všechno, co jste se dosud dozvěděli o podnikání. Jak říká slavný guru marketingu Seth Godin: Tuto knihu můžete přehlížet jen na vlastní nebezpečí. Restart vám předkládá jiný – lepší a snazší – způsob, jak v podnikání uspět. Ukáže vám, že k tomu potřebujete mnohem méně, než si myslíte. Naučí vás, jak se dostat do hry, aniž byste museli vykrást banku, mít reprezentativní kancelář a spoustu zaměstnanců, poradí vám, jak být produktivnější, a dostanete i hromadu dalších, neobvyklých myšlenek, které vás mohou inspirovat i podněcovat. Díky jednoduchému jazyku a nabídce jednoduchých řešení je ideální knihou pro každého, kdo někdy snil o tom, že se postaví na vlastní nohy. Cílevědomí podnikatelé, majitelé malých firem, lidé ponoření do své každodenní práce, kterou ale nenávidí, oběti „zeštíhlování“ a umělci, kteří už nechtějí strádat – ti všichni najdou na jejích stránkách neobyčejně cenné rady.
Na sklade 2Ks
14,20 € 14,95 €

Alchymie


Na základě třicetileté práce v terénu v rámci největšího experimentu v lidském chování nekonečně se rozvíjející soutěže konzumního kapitalismu přichází Rory Sutherland se svou první knihou příznačného názvu Alchymie. Najdete v ní analýzu lidského chování, směs špičkových vědeckých výzkumů, absurdně zábavné vyprávění i hluboký vhled do behaviorální psychologie. Úderným britským humorem vás geniální marketér pobídne, abyste se nebáli být triviální, kladli si hloupé otázky a nikdy nebyli naprosto čitelní, protože vás pak lidé budou mít na háku. Na praktických příkladech ze své legendární kariéry vám ukáže, že úspěch je zřídkakdy vědecký dokonce i ve vědě. Proto byste se stejně jako Rory neměli bát vyzkoušet absurdní nápady, nikdo jiný to za vás totiž neudělá. Reklamní legenda britské agentury Ogilvy vysvětluje, že racionalita není vrcholný vývojový stupeň a redukcionalistická logika se nedá uplatňovat ve spletité problematice lidských vztahů. Chcete-li své podnikání skutečně zaměřit na zákazníky, musíte ignorovat, co lidé říkají. Zaměřte se na to, co cítí. V mnoha klíčových oblastech našeho života hraje rozum malou roli. Pohánějí nás nevědomé touhy, přitahuje nás krásné, extravagantní a absurdní od honosných svatebních oznámení až po drobné lahvičky nejnovějších vůní. Pokud tedy chcete ovlivnit volbu lidí, musíte obejít rozum. Nejlepší nápady mnohdy nedávají smysl. Abyste byli brilantní, musíte být iracionální. Provede vás také úskalím vytváření a budování dobrého jména značky a pokračuje s apelem, že lepší branding lze použít nejen k prodeji produktů, ale také k podpoře různých sociálních cílů. Těšit se můžete na praktické případové studie z jeho závratné kariéry při práci na kampaních pro AmEx, Microsoft a další. Hlavně však po celou dobu čtení budete mít pocit, že jste se ocitli na večírku s tím nejzábavnějším a nejbystřejším společníkem, kterého vám reklamní svět mohl nabídnout.
Na sklade 1Ks
20,85 € 21,95 €

dostupné aj ako:

Megahrozby


„Roubini lehce proniká do nejzávažnějších problémů a způsob jeho myšlení je mezi ekonomy nebývale průzračný. Tak výstižný a přiléhavý popis světové politicko-ekonomické situace jsem jinde nenašel. Po přečtení jeho knihy se čtenáři asi uleví a kdyby si její poselství osvojili centrální bankéři a další aktéři moci, ulevilo by se i světu.“ Nicholas Taleb, autor knihy Černá labuť Nouriel Roubini, jenž proslul svými úspěšnými předpověďmi náhlých obratů v hospodářském a politickém vývoji světa, vykresluje vyhlídky lidstva pro 21. století. Analyzuje deset fundamentálních problémů ekonomické, finanční, politické a ekologické povahy, k jejichž destruktivnímu potenciálu nelze přirovnat nic z toho, co lidstvo zažilo v minulosti. Patří k nim obrovské celosvětové zadlužení, negativní demografický vývoj, dramaticky se zhoršující stav penzijních systémů, deglobalizace se závažnými důsledky pro mezinárodní obchod, růst geopolitického napětí v důsledku soupeření mezi Spojenými státy a Čínou, nevypočitatelný faktor v podobě rychlého rozvoje počítačových technologií a z nich bouřlivý vstup tzv. „umělé inteligence“ i výhled „přehřáté“, částečně neobyvatelné planety. Závěrečná kapitola přináší pozitivní autorovy návrhy, jak by bylo možné odvrátit některé z těchto hrozících katastrof.
Na sklade 1Ks
25,97 € 27,34 €

Changing World Order


From legendary investor Ray Dalio, author of the international bestseller Principles, who has spent half a century studying global economies and markets, Principles for Dealing with the Changing World Order examines history's most turbulent economic and political periods to reveal why the times ahead will likely be radically different from those we've experienced in our lifetimes - but similar to those that have happened many times before. A few years ago, Ray Dalio noticed a confluence of political and economic conditions he hadn't encountered before. They included huge debts and zero or near-zero interest rates that led to massive printing of money in the world's three major reserve currencies; big political and social conflicts within countries, especially the US, due to the largest wealth, political and values disparities in more than 100 years; and the rising of a world power (China) to challenge the existing world power (US) and the existing world order. The last time that this confluence occurred was between 1930 and 1945. This realisation sent Dalio on a search for the repeating patterns and cause/effect relationships underlying all major changes in wealth and power over the last 500 years. In this remarkable and timely addition to his Principles series, Dalio brings readers along for his study of the major empires - including the Dutch, the British and the American - putting into perspective the 'Big Cycle' that has driven the successes and failures of all the world's major countries throughout history. Dalio reveals the timeless and universal forces behind these shifts and uses them to look into the future, offering practical principles for positioning oneself for what's ahead
Na sklade 2Ks
30,35 € 31,95 €

Toto je marketing


Prelomový prístup k marketingu, predaju a reklame. Seth Godin učil a inšpiroval milióny podnikateľov, obchodníkov, vodcov a fanúšikov zo všetkých oblastí života prostredníctvom svojho blogu, online kurzov, prednášok a znamenitých úspešných kníh ako Permission Marketing, Purple Cow, či The Dip. Mainstreamový obchodný jazyk si osvojil nespočetné množstvo jeho ideí. V podobe knihy Toto je marketing nám Godin prvýkrát ponúka jadro svojej marketingovej múdrosti v jednom kompaktnom, prístupnom a nadčasovom diele. Či už ste zakladateľom technologického startupu, malým podnikateľom, alebo súčasťou veľkej korporácie, táto kniha vám môže pomôcť robiť prácu, na ktorú budete hrdí. Veľkí marketéri nevyužívajú spotrebiteľov, aby vyriešili problémy svojej spoločnosti; práve naopak – pomocou marketingu riešia problémy iných ľudí. Neutiekajú sa k reklamám, ktoré kradnú pozornosť, ani k nekonečným e-mailovým spamom. Ich taktika sa totiž opiera o empatiu, spojenie a emocionálnu prácu. Nezáleží na tom, aký je váš produkt, alebo služba. Táto kniha vám pomôže prekoncipovať spôsob, akým seba a svoje služby a produkty prezentujete svetu. Vaším cieľom je zmysluplne sa spojiť s ľuďmi, ktorí ich chcú. Seth používa kombináciu zapamätateľných príkladov, hlbokého vhľadu a pozorovania, jemu vlastnú, aby vás naučil: * Ako si s vaším cieľovým trhom budovať dôveru a súhlas. * Umenie polohovania – rozhodovania nielen o tom, pre koho to je, ale aj pre koho nie. * Prečo najlepším spôsobom, ako dosiahnuť svoje ciele, je pomoc ostatným stať sa tými, kým chcú byť. * Prečo už nefungujú staré prístupy k reklame a budovaniu značky. * O prekvapujúcej úlohe napätia pri každom rozhodnutí o kúpe (alebo jej odmietnutiu). * Že v jadre marketingu je príbeh o našom spoločenskom statuse, ktorý si hovoríme. Môžete robiť prácu, ktorá je podstatná pre ľudí, na ktorých vám záleží. Táto kniha vám ukáže cestu. „Toto je marketing je otvorenou bránou do Godinovej mysle ... Godin píše priamo, bez zbytočného žargónu a táto kniha je užitočná každému, kto chce plne rozumieť tomu ako a prečo kupujeme veci, alebo meníme svoje zvyky. “ – The Financial Times O autorovi Seth Godin je autorom 18 medzinárodných bestsellerov, ktorí zmenili spôsob, akým ľudia premýšľajú o práci a boli preložené do 38 jazykov - medzi nimi napríklad Unleashing the Ideavirus, Permission Marketing, Purple cow, Tribes, The Dip, Linchpin, Poke the Box a All Marketers Are Liars. Píše najpopulárnejší marketingový blog na svete a hovorí k publiku z celého sveta. Je zakladateľom altMBA, zakladateľom a bývalým generálnym riaditeľom spoločnosti Squidoo.com, bývalým viceprezidentom pre priamy marketing v spoločnosti Yahoo! a zakladateľom priekopníckeho online startupu Yoyodyne.
Na sklade 1Ks
11,39 € 11,99 €

Copywriting, 2.vydání


Začínáte s copywritingem? Postupujte od začátku a zjistěte, zda pro něj máte předpoklady a co všechno obnáší. Potřebujete tipy, jak se poprat s konkrétním úkolem? Nalistujte si příslušnou kapitolu a ihned je aplikujte. Po prostudování příručky vystihnete správnými slovy to, co chce značka říci dané cílové skupině, a naučíte se informace správně dávkovat.
Na sklade 1Ks
18,99 € 19,99 €

Kryptomeny – vyhackuj si lepší život


O bitcoine alebo kryptomenách počul azda každý. V médiách sa objavujú vo chvíľach, kedy už navždy umreli (cena trochu padla) alebo keď sa všetci zbláznili a nakupujú (cena trochu stúpla). Málokto sa však zaoberá tým, ako kryptomeny používať vo svojom živote. Ako používať niečo, čoho cena šialene skáče? A ak nás cena nezaujíma, dajú sa kryptomeny použiť inak? Napríklad na financovanie tvorcov, či crowdfunding. Môžete si pomocou kryptomien zobrať pôžičku? Ako ich využiť v medzinárodnom obchode, či na propagáciu svojich produktov? Ako vybudovať lokálnu krypto ekonomiku vo svojej sociálnej bubline? Dá sa bitcoin využiť na rozšírenie osobných a sociálnych kontaktov? Bitcoin môžeme použiť dokonca aj ako formu “poistenia” proti zlyhaniu tradičného finančného systému.
Na sklade 2Ks
28,49 € 29,99 €

Černá labuť


Bestseller amerického akademika a investičního poradce libanonského původu analyzuje fenomén "černých labutí", tj. nepředvídaných jevů a událostí s významným dopadem na život jedince nebo celé společnosti, jakým byl např. teroristický útok z 11. září 2001, fenomenální úspěch společnosti Google či nedávná globální finanční a ekonomická krize. Autor - jeden z mála odborníků, kteří nástup krize předvídali - věří, že příčinou naší nepřipravenosti na podobné zlomové události je především setrvačnost našeho myšlení v podobě přílišné důvěry ve statistiky a prognostiky, přehnaného kategorizování, hledání "logiky" vývoje či soustřeďování se na specifika tam, kde bychom měli přemýšlet spíše v obecných kontextech. Jeho kniha, vyzývající k tomu, abycho m přehodnotili náš ustálený pohled na svět a přiznali si, jak málo o něm víme, patří dnes k nejdiskutovanějším pracím ve svém žánru, deníkem Times byla označena za jedno z nejvlivnějších děl posledních šedesáti let a díky autorovu širokému rozhledu, smyslu pro humor a zdravé provokativnosti je i velkým čtenářským zážitkem.
Na sklade 2Ks
28,69 € 30,20 €

Finančno - ekonomická analýza podniku + CD 9. vydanie


Od posledného (ôsmeho) vydania učebnice v januári 2013 sa udialo viacero významných legislatívnych zmien. Majú intenzívny dopad na problematiku prezentovanú v učebnici. Osobitnú zmienku si zasluhujú novely Zákona 431/2002 Z. z. o účtovníctve a naň nadväzujúcich opatrení, ktoré významne ovplyvnili najdôležitejší informačný zdroj pre finančnú analýzu – účtovnú závierku. Zavádzajú nové veľkostné kategórie podnikov a zmeny v obsahu a formálnom usporiadaní výkazov (individuálnej) účtovnej závierky, ale aj zmeny požiadaviek na prezentáciu výsledkov za skupinu podnikov v konsolidovanej účtovnej závierke. Rovnako viaceré štandardy IFRS boli podstatne upravované, najmä tie, ktoré sa aplikujú pri zostavovaní konsolidovanej (KÚZ) účtovnej závierky. Uvedené (ale i iné) zmeny si vyžadujú adekvátne zohľadnenie v novom vydaní učebnice. Túto potrebu robí tiež naliehavou skutočnosť, že titul z roku 2013 (ôsme vydanie) je úplne vypredaný a o publikáciu je naďalej záujem i zo strany pracovníkov z praxe. Deviate vydanie je aktualizované, vo vybraných oblastiach prepracované a doplnené. Tu možno uviesť príklad finančnej analýzy podniku ilustrujúci postup a metódy finančnej analýzy uskutočnenej na báze IÚZ zostavenej podľa slovenských právnych predpisov, ďalej príklad finančnej analýzy v skupine podnikov bazírujúcej na KÚZ zostavenej podľa štandardov IFRS. V texte sú i ďalšie zmeny napr. analýza výkonnosti podniku s využitím tradičných i moderných kritérií výkonnosti a konfrontácia ich výpovede, ako i ďalšie zmeny.
Na sklade 2Ks
38,95 € 41,00 €

Ekonomika školy a školského zariadenia


Druhé vydanie publikácie „Ekonomika školy a školského zariadenia“ predstavuje samostatný odborný knižný titul, a súčasne je aj akýmsi voľným pokračovaním uspešnej knihy „Riadenie školy a školského zariadenia“ (2019). Autorka sa v nej zameriava na ekonomický a personálny manažment školy a školského zariadenia s cieľom vytvoriť jednoduchý a zrozumiteľný návod na zákonnú a správnu aplikáciu právnych predpisov, ktoré sa musia uplatňovať a dodržiavať pri ekonomickom a personálnom riadení školy. Na základe dlhoročnej praxe, osobných poznatkov a skúseností autorka prezentuje potrebné odborné vedomosti a praktické skúsenosti pri realizácii ekonomických procesov a činností, ktoré zamestnanci školy a školského zariadenia vo svojej každodennej praxi vykonávajú, ako sú uzatváranie zmlúv v rámci pracovnoprávnych vzťahov, dohôd o vykonávaní mimopracovnej činnosti, starostlivosť o bezpečnosť a ochranu zdravia pri práci, realizácia sociálnej politiky a starostlivosť o zamestnancov, poskytovanie príspevkov zo sociálneho fondu, poskytovanie cestovných náhrad, vedenie účtovníctva, zodpovednosť za škodu a náhrada škody či zákonné zverejňovanie a poskytovanie informácií. Autorka sa pritom pre čitateľov už osvedčeným spôsobom vyhla citáciám jednotlivých ustanovení všeobecne záväzných právnych predpisov, ale podáva ich výklad a aplikáciu formou odporúčaní, praktických ukážok, otázok a odpovedí a vzorov štandardizovaných písomností. Publikácia sa tak stáva akousi príručkou pre riadenie ekonomických procesov a činností v školách či školských zariadeniach.
U dodávateľa
14,06 € 14,80 €

ÚČTOVNÁ ZÁVIERKA za rok 2022


Titul obsahuje: • 1. Účtovná závierka v PÚ pre podnikateľov k 31. decembru 2022 • 2. Účtovná závierka v JÚ pre podnikateľov k 31. decembru 2022 Do skupiny účtovných jednotiek patrí materská účtovná jednotka a všetky jej dcérske účtovné jednotky. Priebežná účtovná závierka sa zostavuje v prípade konkurzu alebo likvidácie účtovnej jednotky. To, či sa bude účtovná závierka zostavovať k 31. 12. kalendárneho roka alebo k inému dátumu, záleží od skutočnosti, či účtovná jednotka má účtovné obdobie kalendárny rok, alebo nie. Ak má účtovné obdobie kalendárny rok, zostavovať bude účtovnú závierku k 31. 12. kalendárneho roka. Ak má účtovné obdobie hospodársky rok, teda iné obdobie po sebe idúcich 12 kalendárnych mesiacov ako kalendárny rok, zostavovať bude účtovnú závierku k inému dňu, než k 31. 12., napr. k 30. 6. Bez ohľadu na dátum, ku ktorému bude účtovná jednotka zostavovať účtovnú závierku, môže pri jej zostavovaní postupovať podľa tohto príspevku, aj keď je zameraný na zostavenie účtovnej závierky k 31. 12. kalendárneho roka, pretože pri zostavovaní účtovnej závierky za hospodársky rok platia rovnaké princípy a pravidlá.
U dodávateľa
6,27 € 6,60 €

Regionálne inovácie v európskej únii a na Slovensku


Hlavným cieľom monografie je zhodnotiť aktuálny stav inovačného potenciálu a úroveň inovačných aktivít v regiónoch Slovenskej republiky a preskúmať kľúčové faktory a politiky ovplyvňujúce tieto aktivity. V prvej kapitole vysvetľujeme podstatu, význam a špecifiká inovácií z hľadiska ekonomickej teórie, úlohy verejného a súkromného sektora v rámci inovačného procesu, faktory vplývajúce na inovačné aktivity. V druhej kapitole skúmame verejné politiky podpory inovácií na jednotlivých úrovniach verejného sektora. V tejto časti poskytujeme prehľad nástrojov finančnej a nefinančnej podpory inovácií na nadnárodnej, národnej aj regionálnej úrovni. Vysvetľujeme význam regionálnych a národných koncepcií, stratégií a politík verejnej podpory inovácií. Ľudský faktor považujeme za kľúčový determinant rozvoja inovácií. Vysoká úroveň ľudského kapitálu je predpokladom pre vznik, šírenie a využívanie inovácií. Preto sa podrobnejšie v tretej kapitole zameriavame na ľudský a sociálny kapitál, skúmame význam univerzít a neziskových organizácií pre rozvoj inovácií v rámci regiónu. Tieto inštitúcie tvoria spolu s podnikmi a vládou základ tzv. quadruple helix modelu produkcie inovácií. V štvrtej kapitole hodnotíme inovačnú výkonnosť a inovačný potenciál na národnej a regionálnej úrovni. Hodnotíme úroveň inovačného potenciálu a inovačnej výkonnosti na úrovni NUTS 2 a komparujeme výsledky najmä v rámci krajín V4, skúmame inovačný potenciál na úrovni okresov Slovenskej republiky a špecifiká jednotlivých okresov z hľadiska ich možností na rozvoj inovácií. Posledná kapitola je venovaná vyhodnoteniu výsledkov dotazníkového prieskumu na vzorke podnikov Slovenskej republiky. Hodnotíme význam verejnej finančnej a nefinančnej podpory pre inovačné aktivity podnikov a identifikujeme problémy súvisiace s podnikovou inovačnou činnosťou tak, ako ich vnímajú samotní reprezentanti podnikov v našej vzorke.
Na sklade 1Ks
37,81 € 39,80 €

Komunikácia v manažmente


Ako správne komunikovať a dosiahnuť vytúžené komunikačné efekty?Odpoveď aj na tieto otázky prináša publikácia „Komunikácia v manažmente“ od prof. PhDr. Miroslavy Szarkovej, CSc., renomovanej odborníčky na danú oblasť. Autorka čitateľovi postupne odhaluje zložitý proces efektívnej komunikácie, pričom neostáva len na povrchu teoretického vysvetľovania, ale podrobne načiera pod povrch problematiky a zameriava sa na manažérsku komunikáciu, podnikovú komunikáciu, komunikáciu v systéme riadenia podniku vrátane komunikačných nástrojov. Publikácia je určená predovšetkým pre manažérov a riadiacich pracovníkov, ktorí už dávno pochopili, že komunikácia nie je iba jednoduchá výmena informácií, ale základná profesijná zručnosť každého úspešného manažéra. Pozitívom je, že sa dá naučiť, k čomu je táto publikácia jednoznačne určená.
Na sklade 1Ks
15,96 € 16,80 €

Daňový poriadok. Komentár


Nakladatelstvo C. H. Beck prináša prvý „sivý“ komentár k Danovému poriadku z pera autorky doc. JUDr. Soni Kubincovej, PhD. spracovaný v rozsahu v akom doposial tento zákon na Slovensku nebol spracovaný. Tento jedinecný komentár ponúka nie len podrobný odborný výklad k jednotlivým ustanoveniam zákona ale aj releventnú judikatúru k danej problematike.
Na sklade 1Ks
65,55 € 69,00 €

Daňovníctvo - Zbierka riešených a neriešených príkladov


Prvé vydanie zbierky predstavuje základný študijný materiál o vybraných problémoch z oblasti daňovej sústavy platnej v Slovenskej republike v podobe riešených a neriešených príkladov. Autori zbierku rozdelili na kapitoly podľa jednotlivých druhov daní. Obsahom každej kapitoly sú teoretické otázky a vzorové i neriešené praktické príklady. V závere každej kapitoly sú uvedené výsledky riešenia príkladov s prípadným komentárom a vysvetlením, ako aj testové otázky z uvedenej problematiky. Zbierka nadväzuje na vysokoškolskú učebnicu A. Schultzová a kol.: Daňovníctvo. Je určená predovšetkým študentom fakúlt Ekonomickej univerzity v Bratislave, poslúžiť však môže aj pracovníkom podnikovej sféry.
Na sklade 1Ks
11,78 € 12,40 €

Tvoja ekonómia


"Ekonómiu nemusí študovať nikto, ale žiť ju musí každý." (J. Piteková) Máš 13 – 89 rokov a pocit, že ekonómia je zložitá, že Ťa presahuje? Túžiš jej rozumieť? Tvoja ekonómia Ti urobí radosť. Túto krásnu vedu študujem a prednášam tridsať rokov. Popri starostlivosti o rodinu (mama štyroch detí) som stihla prečítať len niekoľko desiatok kníh z ekonómie, ale niečo mi v nich chýbalo. Poriadok (systém) a jednoduché zrozumiteľné vysvetlenie. Ponúkam 99 % vlastných myšlienok, ale patrím medzi 1 % žien – autoriek kníh ekonómie na svete. Túžim, aby sa každý čitateľ z nej tešil spolu so mnou. www.pitekova.eu
Na sklade 1Ks
16,15 € 17,00 €

dostupné aj ako:


Literatúra v kategórii Ekonómia, manažment, marketing ponúka bohatý výber kníh, ktoré sa zaoberajú rôznymi aspektmi ekonomiky a riadenia organizácií. Táto kategória je určená pre tých, ktorí majú záujem o širší pohľad na ekonomické a manažérske témy.

Literatúra v tejto kategórii sa venuje rôznym aspektom ekonomických systémov, makroekonomickým a mikroekonomickým analýzam, ekonomickým teóriám a modelom. Zároveň skúma rôzne stratégie riadenia a vedenia organizácií, ako aj inovácie a transformácie v podnikovom prostredí.

V tejto kategórii nájdete literatúru zameranú na podnikanie, medzinárodný obchod, inovácie, ekonomickú politiku, udržateľný rozvoj, logistiku a mnoho ďalších tém. Tieto knihy a časopisy poskytujú teoretické poznatky, empirické štúdie a praktické príklady, aby čitatelia získali ucelený prehľad o ekonomických a manažérskych problémoch a možnostiach.

Vzdelávajte sa v kategóriách ekonómia a ekonomika, dane a účtovníctvo, financie, finančný trh, investovanie, bankovníctvo a poisťovníctvo, manažment, marketing, reklama, žurnalistika, podnikanie a obchod a personalistika.