Knihy - Ekonómia, manažment, marketing strana 255 z 307
Brand management
The Richest Man in Babylon
Průvodce spekulanta
Neuromarketing
Moderní marketing
dostupné aj ako:
Aktivní CRM – Řízení vztahů se zákazníky
Vše o přijímacím pohovoru
Lacná kniha 10 zlatých pravidel prodeje (-70%)
dostupné aj ako:
Výběr pracovníků do týmu
Smlouvy, pakty, dohody- 2.vyd
Lacná kniha Smlouvy, pakty, dohody- 2.vyd (-90%)
dostupné aj ako:
Vysoce efektivní marketingový plán
Začínám řídit lidi
Grafologie pro personalisty a manažery
Simulace podnikových procesů
Řízení lidských zdrojů
Kaizen
Klíč k účinnému vedení lidí
Fooled by Randomness
Literatúra v kategórii Ekonómia, manažment, marketing ponúka bohatý výber kníh, ktoré sa zaoberajú rôznymi aspektmi ekonomiky a riadenia organizácií. Táto kategória je určená pre tých, ktorí majú záujem o širší pohľad na ekonomické a manažérske témy.
Literatúra v tejto kategórii sa venuje rôznym aspektom ekonomických systémov, makroekonomickým a mikroekonomickým analýzam, ekonomickým teóriám a modelom. Zároveň skúma rôzne stratégie riadenia a vedenia organizácií, ako aj inovácie a transformácie v podnikovom prostredí.
V tejto kategórii nájdete literatúru zameranú na podnikanie, medzinárodný obchod, inovácie, ekonomickú politiku, udržateľný rozvoj, logistiku a mnoho ďalších tém. Tieto knihy a časopisy poskytujú teoretické poznatky, empirické štúdie a praktické príklady, aby čitatelia získali ucelený prehľad o ekonomických a manažérskych problémoch a možnostiach.
Vzdelávajte sa v kategóriách ekonómia a ekonomika, dane a účtovníctvo, financie, finančný trh, investovanie, bankovníctvo a poisťovníctvo, manažment, marketing, reklama, žurnalistika, podnikanie a obchod a personalistika.