Knihy - Ekonómia, manažment, marketing strana 254 z 309
Lacná kniha Cesta ke královskému platu (-70%)
dostupné aj ako:
Daňové zákony - Úplné znenia platné v roku 2008
Vedení lidí v kostce
Kreativní management v praxi
Managing Oneself
Stručný slovník ekonomických termínov
Manuál derivácií a integrácií funkcií
Tao Warrena Buffetta
Rovnost a diskriminace
Kde peníze jsou služebníkem, nikoliv pánem.
dostupné aj ako:
Management znalostních pracovníkú
Podnikový management
Kapesní příručka Six Sigma
The Greatness Guide: Book 2
Strategický marketing
Mít vše hotovo
Inovace nástrojú ekonomiky a managmentu organizací + CD
Průmyslové inovace
Literatúra v kategórii Ekonómia, manažment, marketing ponúka bohatý výber kníh, ktoré sa zaoberajú rôznymi aspektmi ekonomiky a riadenia organizácií. Táto kategória je určená pre tých, ktorí majú záujem o širší pohľad na ekonomické a manažérske témy.
Literatúra v tejto kategórii sa venuje rôznym aspektom ekonomických systémov, makroekonomickým a mikroekonomickým analýzam, ekonomickým teóriám a modelom. Zároveň skúma rôzne stratégie riadenia a vedenia organizácií, ako aj inovácie a transformácie v podnikovom prostredí.
V tejto kategórii nájdete literatúru zameranú na podnikanie, medzinárodný obchod, inovácie, ekonomickú politiku, udržateľný rozvoj, logistiku a mnoho ďalších tém. Tieto knihy a časopisy poskytujú teoretické poznatky, empirické štúdie a praktické príklady, aby čitatelia získali ucelený prehľad o ekonomických a manažérskych problémoch a možnostiach.
Vzdelávajte sa v kategóriách ekonómia a ekonomika, dane a účtovníctvo, financie, finančný trh, investovanie, bankovníctvo a poisťovníctvo, manažment, marketing, reklama, žurnalistika, podnikanie a obchod a personalistika.