Knihy - Ekonómia, manažment, marketing strana 258 z 307
Cash Flow
Firemní strategie pro praxi
Teambuilding
Mikroekonomie
A Nemnövekedés diszkrét bája
Peniaze, bohatstvo, investovanie
Podivuhodné dobrodružstvá Jonatána Gullibla
Podniková ekonomika
Strategické řízení 2.vyd.
Marketingová komunikace + CD
Marketing služieb
Korešpondencia v obchodnej praxi a iné písomnosti
Osobní a rodinné bohatství
Ekonomie dúvěry a společného dobra
dostupné aj ako:
Šedesát let od smrti Johna Maynarda Keynese
Lacná kniha Podivuhodné dobrodružstvá Jonatána Gullibla
dostupné aj ako:
Lacná kniha Podivuhodné dobrodružstvá Jonatána Gullibla
dostupné aj ako:
Cesta k vítězství
Do dôchodku mladý a bohatý
Literatúra v kategórii Ekonómia, manažment, marketing ponúka bohatý výber kníh, ktoré sa zaoberajú rôznymi aspektmi ekonomiky a riadenia organizácií. Táto kategória je určená pre tých, ktorí majú záujem o širší pohľad na ekonomické a manažérske témy.
Literatúra v tejto kategórii sa venuje rôznym aspektom ekonomických systémov, makroekonomickým a mikroekonomickým analýzam, ekonomickým teóriám a modelom. Zároveň skúma rôzne stratégie riadenia a vedenia organizácií, ako aj inovácie a transformácie v podnikovom prostredí.
V tejto kategórii nájdete literatúru zameranú na podnikanie, medzinárodný obchod, inovácie, ekonomickú politiku, udržateľný rozvoj, logistiku a mnoho ďalších tém. Tieto knihy a časopisy poskytujú teoretické poznatky, empirické štúdie a praktické príklady, aby čitatelia získali ucelený prehľad o ekonomických a manažérskych problémoch a možnostiach.
Vzdelávajte sa v kategóriách ekonómia a ekonomika, dane a účtovníctvo, financie, finančný trh, investovanie, bankovníctvo a poisťovníctvo, manažment, marketing, reklama, žurnalistika, podnikanie a obchod a personalistika.